Antti Herlin on rikkaampi kuin Richard Branson

Anonyymi-ap

Suomen rikkain mies on Forbesin mukaan Antti Herlin, Koneen suuromistaja. Hänen nettovarallisuutensa on noin 3,7 miljardia dollaria.

Richard Branson on brittiläinen liikemies, miljardööri ja seikkailija, joka tunnetaan Virgin lentoyhtiöstään ja Virgin tavaramerkistään.
Nettovarallisuus: 2,8 miljardia USD

8

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko maailman rikkaiden Forbesin listauksessa Antti Herlin sijoittuu tällä hetkellä sijalle 943 jotenka on köyhän puoleine isossa kuvassa,,,

• Anonyymi

Jos jossakin kaupungissa asuisi alle tuhat ihmistä niin miten mistään asiasta voisi puhua " isossa kuvassa"?

• Anonyymi

Trumpin omaisuus on 7 miljardia amerikan dollaria.

Zelenskin omaisuus on 20 miljoonaa rupista ruplaa 😭😭😭😭

• Anonyymi

Zelenskin muija luulee et ne on rikkaita 😭😭😭😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zelenskin muija luulee et ne on rikkaita 😭😭😭😭

Meni ostaa 4 miljoonan hintssen Bugatti urheiluauton, mut joutu palauttaa sen kun eihän heillä ole varaa sellaiseen.

• Anonyymi

vittu mä ihmettelen tätä toisten palkkojen stalkkaamista ja puhumista. Herlinin suku on yrittäjäsuku yli 100 vuoden ajan ja tehnyt paljon suomen ja suomalaisten eteen. Jos Antti, Ilkka ja sisarukset ovat tienanneet yli miljardin puhtaana käteen per nenä, eli yhteensä yli 5 miljardia, niin onko se meidän persaukisten ongelma? Itse olen yksin oleva huonossa asemassa oleva yli 50v paska ja olen omassa päässäni ekselöinyt aika saatanasti mitä tarvitsisin jotta pärjäisin 70-ikävuoteen saakka vaikka hyvinteodennäköisesti 60v on hyvin kaukana, että jaksaa... Jos noista ameriikkalaisista puhutaan, niin Jenkkien suhteellisuus on aivan eri luokkaa kuin suomalaisten tai ruotsalaisten.

• Anonyymi

Herlin, Harlin! 👀🤣

• Anonyymi

Richard Branson on sijoittanut rahallista omaisuuttaan maailmaan. Ei hänellä tarvitse pankkitilit pullottaa rahaa. Osakekirjoja on sitänkin enemmän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2235
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1918
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1479
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1327
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      957
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe