Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
2 Tim 2:19
LUOVU VÄÄRYYDESTÄ!
6
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mahdotonta. Vääryys rehottaa kaikin tavoin ja itse uskonto on suurta vääryyttä.
Vääryys on perusta jolta ponnistetaan. Cain tappoi veljensä Aabelin ja sen jälkeen alkoi menestyä perustaen kaupunkeja, ollen seppä, paimentolainen ja muusikko etc.
Vain pahaa tekemällä voi menestyä. Minulle on annettu maailman valtakunnat ja niiden loisto sanoi Saatana. Kuka tahansa kumartaa ja palvoo minua menestyy. Niin kävi esim. Cainin.
Myös Alkukirkko joka perusti oikeuteen yritettiin tappaa sukupuuttoon. Vasta kun hyväksyttiin Keisari Jumalaksi ja muutettiin sapatti toiseksi yms. alettiin menestyä.
Kyllä se on Vääryys joka aina rehottaa.- AnonyymiUUSI
”Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.”
Psalmi 1:6
- AnonyymiUUSI
Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.
- AnonyymiUUSI
Dock, Guds fasta grundval förbliver beståndande och har ett insegel med dessa ord: "Herren känner de sina", och: "Var och en som åkallar Herrens namn, han vände sig bort ifrån orättfärdighet."
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Dock, Guds fasta grundval förbliver beståndande och har ett insegel med dessa ord: "Herren känner de sina", och: "Var och en som åkallar Herrens namn, han vände sig bort ifrån orättfärdighet."
Nevertheless the foundation of God standeth sure, having this seal, The Lord knoweth them that are his. And, Let every one that nameth the name of Christ depart from iniquity.
- AnonyymiUUSI
Joo, lunastusuhri on eräs perusta. Ja ei ole suurempaa rakkautta kuin antaa henkensä ystäväinsä edestä.
Inkvisition uhrit antoi elämänsä aikaistakseen raamatun saatavuuden kansojen omilla kielillä. Kuinka paljon myös sosialistit uhrasivat tuodakseen hyvinvoinnin kaikkien ulottuville.
Ilman uhreja ei ole sovitusta.
Vääryydestä luopuminen tekee heikkoja ja uhriksi sopivia lampaita. Tämä on perusta kyllä omalla tavallaan ja uhrit nopeuttaa sitä kehitystä joka muutoinkin tulisi sitten vähän myöhemmin.
Valistuneet itsevaltiaat tekivät paljon parannuksia mutta eräät tahtoivat nopeuttaa parannuksia ja antoivat itsensä uhreiksi jotta niin kävisi.
Kaikki eivät tyydy siihen nopeuteen jolla asiat itsekseen etenisivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683