https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/d0e5d723-34ee-413f-859f-3901c54c83e3
Sähköauto ei olekkaan hybridiä vähävikaisempi. Toki vähiten on polttomoottorissa vikoja.
Sähköautossa ja ladattavassa hybridissä yhtä paljon vikoja. Polttiksessa vähiten tutkimuksen mukaan.
14
181
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköautot on tunnetusti suuri vikaisia autoja, toki myös hybridit.
Paras on pelkkä polttomoottori jolla ajo tulee halvemmaksi vähävikaisuuden ja pienen arvonaleneman vuoksi.
Nytkun totuus onnseövinnyt ei sähköautot enää kelpaa. - Anonyymi
Sähköauto on aina korjaamolla ja kallista on korjaus. Polttomoottorissa on paljon vähemmän vikaantuvia osua niin siksi niissä ei paljoa vikoja olekkaan kuten jutusta selviää.
- Anonyymi
Sähköauton tekniikka on hurjan monimutkaista ja helposti vikaantuvaa sekä kalliisti korjattavaa. Eipä siinä tatvitse sitten miettiä miksi?
- Anonyymi
Sähköromu joutaa takaisin Kiinaan
sieltä se on tullutkin - Anonyymi
Oliko yllätys, kun sähkö"auto" on halvimmista mahdollisista ylijäämä sekundakiina komponenteista hutiloiden kasattu kauppakassi, jonka valmistuskustannukset ovat menneet teknisesti yhä pimeää keskiaikaa edustavan ja jättikatteilla valmistetun, sormiparistoilla täyteen ahdetun laatikon jota akuksi kutsutaan hankkimiseen.
- Anonyymi
Sähköautot on täynnä kalliita vikoja.
- Anonyymi
Kohta ketjuun liittyy sähköautomyyjät joilla varastot täynnä ylihintaisia sähkövatkaimia😂😂😂 aina nautinto lukea sitä häidissään olevan myyjän puolustelua vaikka todellisuus on jo tiedossa eli sähköauto on täysi fiasko.
- Anonyymi
Noku noku se lataaminen ja ajaminen on niin halpaa, että säästöä syntyy tuhansia euroja vuodessa vaikka ei paljon ajaisikaan.
- Anonyymi
Jotenkin logiikka pettää. Polttiksia on käytettävä huollossa vähän väliä, vaikka niissä ei ole vikoja, sähköautoja tarkastuksessa parin vuoden välein, jos silloinkaan. Raitisilman suodattimen vaihto lienee se tärkein huoltokohde.
- Anonyymi
Sähköauton arvonalenema pelköstään jo vesittää koko näennäisen säästön
- Anonyymi
Näinhän se on.
Edellisen Mersuni käytin huollossa kerran vuodessa ja huoltohinta oli keskimäärin 800€. Huolto-ohjeen mukaisesta huollosta huolimatta, Mersuun piti vaihtaa pakokaasuläppä, jonka vaihdon jouduin itse maksamaan, koska kahden vuoden takuu oli päättynyt.
Kolmessa vuodessa (n. 90tkm) Mersuun kertyi huolto-ja korjauskuluja n. 3000€.
Teslaani on kertynyt samat 90tkm ja huolto-ja korjauskulut tasan 0€.
- Anonyymi
Jesse Haapala huijaako?
- Anonyymi
Sähköauton rakenne on akuston tiimoilta kehittymätön, eli pelkästään akustoon on sitoutunut pääomaa kymmeniä tuhansia Euroja !
On valitettavaa, että edelleenkään eivät viranomaiset ja tekniikan media kansalaisia tästä halua varoittaa !?
Pitäisi säätää laki, joka edellyttäisi sähköauton myyjät myymään tarvittaessa akuston enintään 10% maksavana uuden auton myyntihinnasta !
Muuten electric car on järjetön riski !- Anonyymi
Pakoputkiauton rakenne on polttomoottorin tiimoilta kehittymätön, eli pelkästään polttomoottoriin on sitoutunut pääomaa kymmeniätuhansia (yhdyssana) euroja (pienellä kirjaimella)! (ei välilyöntiä)
Kommentistasi voi helposti todeta, että tyhmyydellä ja kirjoitustaidottomuudella on vahva korrelaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982015
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233