Venäjä tiedetään toimivan raukkamaisesti. 2010-luvun alussa se sekaantui Ukrainen sisäisiin asioihin. Sitä ennen muiden valtioiden asioihin. 2015-16 se työnsi Suomeen pakoloisia ja näin sekaantui Suomen sisäisiin asioihin.
Viimeisin ja pahin venäjän aiheuttama toimi on venäjän aloittama ns kolmen päivän paraatimarssin nimellä tunnetuksi tullut erikoisoperaatio, joka on pelkkä brutaali sota Ukrainaa vastaan.
Venäjä on tuomittava kansainvälisesti kaikesta näistä ja suljettava kaiken kanssakäymisen ulkopuolelle 100 vuodeksi.
Venäjä on yksin syyllinen Ukrainan sotaan
7
68
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos venäjä ei olisi miehittänyt krimiä 2014 vuokra-ajan päätyttyä niin se olisi nyt naton hallussa, tukikohtia täynnä... Näin niin kuin mitenkään venäjän toimia hyväksyen
- AnonyymiUUSI
Venäjä osoitti suurta isänmaallisuutta Ukrainan venäläisiä kohtaa - vaihtoehtona olisi "gaza" Euroopassa.
- AnonyymiUUSI
Venäjä ja Ukraina on sodassa,mutta kun Ukraina iskee Venäjän sotilaskohteisiin niin se on terrorismia,kun Venäjä iskee siviilikohteisiin Ukrainassa niin se on erikoisoperaatiota?on vähä outoa tuo Ryssien sodankäynti ajattelu?
- AnonyymiUUSI
Yhtä outo on Trumpin hallinnon järkeily. Medvedev ilmoittaa selkeästi, että sota kestää kunnes tavoite eli Ukraina on valloitettu ja kansanmurha tehty. Trumppi vaan tacoaa ja haaveilee jostain rauhasta tai vetäytymisestä koko hommadta mineraalidiilin jälkeen.
Onko kgbllä sittenkin epsteinvideo hallussaan?
- AnonyymiUUSI
Minun näkemys Ukrainasta on Itämeren pohjassa oleva MS Estonia.
- AnonyymiUUSI
Minun näkemykseni venäjästä on mustanmeren pohjassa oleva Moskva.
- AnonyymiUUSI
Kyllä venäjä on syytön. Suurin syyllnen on Arska.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693