Kirottu Jeesus !

Anonyymi-ap

4.Moos.24:9
Se on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona-kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"

Kirottu Jeesus !

Matt. 3:7
Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?

Matt. 12:34
Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

Matt. 23:33
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

Luuk. 3:7
Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?

45

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Oletteko sinä ainoa joka saat Jeesukselta syntisi anteeksi?

• Anonyymi
        UUSI

Syntien anteeksisaaminen edellyttää niiden anteeksipyytämistä, vai mitä?.

Jos ei koe tehneensä mitään syntiä, niin MITÄ pyytää anteeksi? Ja KENELTÄ?

• Anonyymi
        UUSI

Pitäisikö Jumalan kiroamalta pyytää syntejään anteeksi?

• Anonyymi
        UUSI

Millä valtuuksilla Jumalan kiroama antaa syntejä anteeksi?

• Anonyymi
        UUSI

Olisiko Jeesuksen pitänyt pyytää Jumalalta anteeksi Israelin kiroamista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Syntien anteeksisaaminen edellyttää niiden anteeksipyytämistä, vai mitä?.

Jos ei koe tehneensä mitään syntiä, niin MITÄ pyytää anteeksi? Ja KENELTÄ?

Sinä teet kokoajan syntiä valehtelu on syntiä.
        Ei ihmisten pidä sellaisia asioita mitä eivät ole tehneet pyydellä anteeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä teet kokoajan syntiä valehtelu on syntiä.
        Ei ihmisten pidä sellaisia asioita mitä eivät ole tehneet pyydellä anteeksi.

Mitä olen valehdellut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä olen valehdellut?

Tiedät itse mitä olet kirjoittanut ei minun tarvitse niitä alkaa erittelemään.
        Vuosien aikana on paljon valheita mitä olet totena puhunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät itse mitä olet kirjoittanut ei minun tarvitse niitä alkaa erittelemään.
        Vuosien aikana on paljon valheita mitä olet totena puhunut.

Ei ole varmaan liikaa pyydetty >keskustelupalstalla<, että kertoisit edes YHDEN niistä "monista valheista", joihin näytät tietävän minun syyllistyneen, jotta voisin vastata syytöksiisi ?

Jos et siihen kykene, niin miksi ylipäätään kirjoittelet täällä yhtään mitään, sillä kommenttisi ovat aivan tyhjänpäiväistä henkilöön kohdistuvaa arvostelua ilman mitään perusteluita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole varmaan liikaa pyydetty >keskustelupalstalla<, että kertoisit edes YHDEN niistä "monista valheista", joihin näytät tietävän minun syyllistyneen, jotta voisin vastata syytöksiisi ?

Jos et siihen kykene, niin miksi ylipäätään kirjoittelet täällä yhtään mitään, sillä kommenttisi ovat aivan tyhjänpäiväistä henkilöön kohdistuvaa arvostelua ilman mitään perusteluita.

Sanoit että olen varas näpistelijä ja että olisin ollut koko ikäni epärehellinen vaikket tiedä minun elämästäni yhtään mitään.
        Sitten puhuit yleisesti ottaen helluntalaisista että on eristänyt luterilaisista sukukulaisistaan vaikka et juuri minua tarkoittanutkaan ei tuollaisia syytöksiä voi kirjoitella. Ei tämä ensimmäinen kerta ole olet ennenkin syyllistänyt sinä et ole mikään tuomari. Ei kenenkään ihmisen tarvitse yhä uudestaan ja uudestaan pyydellä anteeksi. Olen sen tehny ja sain anteeksi.
        Minulla on niin ihana ja hyvä sisko että hän ei ole käynyt luonamme ainakaan 5 vuoteen voi olla pitempikin aika en enää muista. Hän ei käynyt edes katsomassa minua kun olin sairaalassa vaikka asuukin lähellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoit että olen varas näpistelijä ja että olisin ollut koko ikäni epärehellinen vaikket tiedä minun elämästäni yhtään mitään.
        Sitten puhuit yleisesti ottaen helluntalaisista että on eristänyt luterilaisista sukukulaisistaan vaikka et juuri minua tarkoittanutkaan ei tuollaisia syytöksiä voi kirjoitella. Ei tämä ensimmäinen kerta ole olet ennenkin syyllistänyt sinä et ole mikään tuomari. Ei kenenkään ihmisen tarvitse yhä uudestaan ja uudestaan pyydellä anteeksi. Olen sen tehny ja sain anteeksi.
        Minulla on niin ihana ja hyvä sisko että hän ei ole käynyt luonamme ainakaan 5 vuoteen voi olla pitempikin aika en enää muista. Hän ei käynyt edes katsomassa minua kun olin sairaalassa vaikka asuukin lähellä.

"Sanoit että olen varas näpistelijä ja että olisin ollut koko ikäni epärehellinen vaikket tiedä minun elämästäni yhtään mitään."

????????

Minulla ei ole hajuakaan mistä puhut...

Kuten kirjoitit, en tiedä elämästäsi yhtään mitään, enkä tiedä sitäkään, kuka edes olet, joten miten voisin kirjoitella sinusta yhtikäs mitään ?

Kirjoituksessasi ei ole päätä eikä häntää.

"Hän ei käynyt edes katsomassa minua kun olin sairaalassa vaikka asuukin lähellä."

Kannattaisi ehkä hakea jotain mielenterveysapua jostain, mutta seurakunta ei ole se kaikkein paras paikka kylläkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Sanoit että olen varas näpistelijä ja että olisin ollut koko ikäni epärehellinen vaikket tiedä minun elämästäni yhtään mitään."

????????

Minulla ei ole hajuakaan mistä puhut...

Kuten kirjoitit, en tiedä elämästäsi yhtään mitään, enkä tiedä sitäkään, kuka edes olet, joten miten voisin kirjoitella sinusta yhtikäs mitään ?

Kirjoituksessasi ei ole päätä eikä häntää.

"Hän ei käynyt edes katsomassa minua kun olin sairaalassa vaikka asuukin lähellä."

Kannattaisi ehkä hakea jotain mielenterveysapua jostain, mutta seurakunta ei ole se kaikkein paras paikka kylläkään.

Tiedän kyllä että käskit sanoa minun nuo kirjoittamasi asiat että voisit vaan kiistää ne.
        Minulla on suurin auttaja mikä voi olla.

Sinulla itselläsi jotain mielenterveys ongelmia kun päivästä toiseen jauhat yhtä ja samaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko Jeesuksen pitänyt pyytää Jumalalta anteeksi Israelin kiroamista?

En usko Jeesukseen, mutta mielipide.
        Minusta olisi pitänyt pyytää.
        Mutta Jeesus oli jostain syystä hyvin lyhytnäköinen. Ei mikään älyn jättiläinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko Jeesukseen, mutta mielipide.
        Minusta olisi pitänyt pyytää.
        Mutta Jeesus oli jostain syystä hyvin lyhytnäköinen. Ei mikään älyn jättiläinen.

Minkä ihmeen takia?

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus kirosi papit ja lahkoeksytykset.

• Anonyymi
        UUSI

Luuk. 3:7
        Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?

• Anonyymi
        UUSI

Ratsasti silti heidän opeillaan.
        Pata haukkumassa kattilaa. Sellainen marttyyri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ratsasti silti heidän opeillaan.
        Pata haukkumassa kattilaa. Sellainen marttyyri.

Millä tavoin ratsasti heidän opeillaan?
        Millä opeilla?

• Anonyymi
      UUSI

Olet aloittaja kironnut itse itsesi kirous loppuu kun lopetat muiden ihmisten kiusaamisen.

• Anonyymi
        UUSI

En ole kironnut itseäni, enkä myöskään siunannut, joten jospa keskusteltaisiin vaihteeksi ketjun aiheesta ja Raamatun ennustuksista, eikä minusta.

Helluntailaiset nimittäin uskovat taikauskoisesti 4.Moos.24:9 perusteella, että siunaamalla Israelia tulee itsekin siunatuksi ja kiroamalla Israelia tulee kirotuksi, eivätkä siksi uskalla esittää minkäänmoista a i h e e l l i s t a k a a n kritiikkiä Israelista, joka johtaa siihen, että vaikka Israel tekisi IHAN MITÄ TAHANSA, niin se ei koskaan syyllistyisi mihinkään syntiin

---> Isarel olisi siis ainoa TÄYSIN SYNNITÖN kansakunta maan päällä, suorastaan Jumalan vertainen !

No entäpä kun Israrelin Messias sekä kristittyjen "esikuva" ja Herra Jeesus kiroaa juutalaisia, niin eikö kirotuksi tuleminen koskekaan häntä?

Jos juutalaiset uskoivat tuohon samoin kuin hellarit, että heidän kiroamisensa aiheuttaisi kirouksen sille, joka kiroaa heitä, niin miten ihmeessä he olisivat voineet uskoa Jeesuksen olevan heidän Messiaansa?

On siis kaksi mahdollisuutta.
        1) Tuota kiroamista ei voida tulkita tuolla tavoin, kuten hellarit sitä tulkitsevat eli ettei saisi sanoa mitään negatiivista juutalaisista silloinkaan, kun aihetta on tai
        2) jos hellareitten tulkinta on oikea, niin silloin juutalaiset olivat oikeassa ja Jeesus ei ollut heidän Messiaansa, vaan pelkkä huijari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kironnut itseäni, enkä myöskään siunannut, joten jospa keskusteltaisiin vaihteeksi ketjun aiheesta ja Raamatun ennustuksista, eikä minusta.

Helluntailaiset nimittäin uskovat taikauskoisesti 4.Moos.24:9 perusteella, että siunaamalla Israelia tulee itsekin siunatuksi ja kiroamalla Israelia tulee kirotuksi, eivätkä siksi uskalla esittää minkäänmoista a i h e e l l i s t a k a a n kritiikkiä Israelista, joka johtaa siihen, että vaikka Israel tekisi IHAN MITÄ TAHANSA, niin se ei koskaan syyllistyisi mihinkään syntiin

---> Isarel olisi siis ainoa TÄYSIN SYNNITÖN kansakunta maan päällä, suorastaan Jumalan vertainen !

No entäpä kun Israrelin Messias sekä kristittyjen "esikuva" ja Herra Jeesus kiroaa juutalaisia, niin eikö kirotuksi tuleminen koskekaan häntä?

Jos juutalaiset uskoivat tuohon samoin kuin hellarit, että heidän kiroamisensa aiheuttaisi kirouksen sille, joka kiroaa heitä, niin miten ihmeessä he olisivat voineet uskoa Jeesuksen olevan heidän Messiaansa?

On siis kaksi mahdollisuutta.
        1) Tuota kiroamista ei voida tulkita tuolla tavoin, kuten hellarit sitä tulkitsevat eli ettei saisi sanoa mitään negatiivista juutalaisista silloinkaan, kun aihetta on tai
        2) jos hellareitten tulkinta on oikea, niin silloin juutalaiset olivat oikeassa ja Jeesus ei ollut heidän Messiaansa, vaan pelkkä huijari

Sinä se huijari olet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se huijari olet.

Hieman todisteita pöytään, kiitos !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hieman todisteita pöytään, kiitos !

Sulle on todisteet lyöty.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle on todisteet lyöty.

Yhtään todistetta ei näy missään.

• Anonyymi
      UUSI

En voi estää sinun kirjoituksia ajattele minusta niin kuin tahdot. Ei minunkaan elämä ole mikään helppo ollut. Kun Jeesus antaa anteeksi hän ei muistele ihmisten syntejä. Niin olen jo sanonut en ole sinulle aloittaja mitään velkaa.

• Anonyymi
        UUSI

Kukaan ei ole tässä sinun syntejäsi muistellut, vaan kysymys on Raamatun ennustuksista ja niiden järjettömistä tulkinnoista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole tässä sinun syntejäsi muistellut, vaan kysymys on Raamatun ennustuksista ja niiden järjettömistä tulkinnoista.

Ei tässä aloituksessa mutta olet se sama kirjoittaja että turhaan valehtelet.

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus olkoon kirottu!

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Valitettavasti minä en ole kirjoittanut kumpaankaan linkkiin riviäkään, eikä minua kiinnosta pätkääkään luterilaisten ja helluntailaisten väliset kiistat, koska niissä vain pata kattilaa soimaa. En jaksa edes lukea niitä enää lainkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti minä en ole kirjoittanut kumpaankaan linkkiin riviäkään, eikä minua kiinnosta pätkääkään luterilaisten ja helluntailaisten väliset kiistat, koska niissä vain pata kattilaa soimaa. En jaksa edes lukea niitä enää lainkaan.

Ei ne sun kirjoitukset pienene vaikka yrität vaihtaa puheenaiheen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne sun kirjoitukset pienene vaikka yrität vaihtaa puheenaiheen.

Jospa sinä nyt poistuisit tästä ketjusta, ellei sinulla ole itse aiheeseen mitään sanottavaa, koska näissä inttämisissäsi ei ole mitään järkeä...

Mene johonkin muuhun ketjuun väittelemään tuon luterilaisen sielunveljesi/sisaresi kanssa (oletan, että olet helluntailainen) vaikkapa kasteesta ...niitä ketjujahan "riittää"...sillä minua ei kiinnosta tämä tyhjänjauhaminen kanssasi !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään jaksa lukea semmoisia riitely viestejä välillä tuntuu että siinä kirjoittaa useampi ihminen ja välillä että yksi ja sama.
        Käyn täällä sivulla sen takia että toisinaan laitan raamatun kohdan josta voisi olla jollekin apua tietenkin kaikista eniten siitä on apua että lukee itse raamatusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa sinä nyt poistuisit tästä ketjusta, ellei sinulla ole itse aiheeseen mitään sanottavaa, koska näissä inttämisissäsi ei ole mitään järkeä...

Mene johonkin muuhun ketjuun väittelemään tuon luterilaisen sielunveljesi/sisaresi kanssa (oletan, että olet helluntailainen) vaikkapa kasteesta ...niitä ketjujahan "riittää"...sillä minua ei kiinnosta tämä tyhjänjauhaminen kanssasi !

En ole niistä kumpikaan jankkaaja vaikka tein yhden aloituksen helluntalaisten uskoon kohdistuvasta kiusanteosta. En mene kun ei minua ne kiinnosta.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän jopa sun registöröidyn nimimerkinkin.

• Anonyymi
      UUSI

Oletko henki nimimerkillä oleva henkilö kysymys aloittajalle?
      Uskon hänen olevan valheellisten vastauksien takana hän on se minun kiusaajani. Hän paljasti itse itsensä.

• Anonyymi
        UUSI

En ole henki nimimerkillä oleva henkilö.

Kuten kirjoitin, niin minulla ei ole minkäänlaista nimimerkkiä.

Ja jos koet olevasi kiusaamisen kohteena, niin senkus itse lakkaat kinastelemasta hänen kanssaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos koet olevasi kiusaamisen kohteena, niin senkus itse lakkaat kinastelemasta hänen kanssaan.

Ei semmonen ole kinastelua jossa toinen valehtelee toisesta asioita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei semmonen ole kinastelua jossa toinen valehtelee toisesta asioita.

No ihan sama, sillä minua ei kiinnosta sinun ja tämän "kiusaajasi" keskinäiset riitelyt ja "valehtelut". Minä en ole mikään terapeutti, mene sellaiselle, jos sinulla on ihmissuhdeongelmia.

Minua kiinnostaisi nyt vihdoinkin saada jotain kommenttia esittämiini r a a m a t u l l i s i i n ristiriitoihin/tulkintoihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on kiusannut minua monen vuoden ajan jo joten hän vainoaa minua mutta tuo mitä sanoit on totta minun ei ole pakko vastata hänelle mitään. Mutta minullakin on oikeus kirjoittaa tänne hän käy tällä sivulla vaan sen takia että käyttää sivua minun kiusaamiseeni. Uskon että sinä et hän ole anteeksi kun erehdyin luulemaan.
        Sen takia en kauheasti täällä ole ja on ollut pitkiäkin aikoja etten ole käynyt ollenkaan. Jeesus ei haluaisi että tulen tänne sivulle koska tietää että se ihminen käyttää tätä sivua ovena minun kiusaamiseeni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan sama, sillä minua ei kiinnosta sinun ja tämän "kiusaajasi" keskinäiset riitelyt ja "valehtelut". Minä en ole mikään terapeutti, mene sellaiselle, jos sinulla on ihmissuhdeongelmia.

Minua kiinnostaisi nyt vihdoinkin saada jotain kommenttia esittämiini r a a m a t u l l i s i i n ristiriitoihin/tulkintoihin.

Ei minun tarvitse mennä ei hän kuulu elämääni milläänlailla onneksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se että vastasin hänen valheisiin on mielestäsi riitelyä? Pitäisikö kaikki paska vaan ottaa vastaan?

• Anonyymi
      UUSI

Aloitusviestiin lyhyt vastaus:
      Jeesus ei varmasti kironnut israelilaisia vaan juuri päin vastoin johdatti israelilaisuuteen, Tooraan, tiehen ja totuuteen, taivaan isän tahtoon.
      1) Jeesus moitti juutalaisia, koska nämä eivät olleet israelilaisia; juutalaisuuksien pitäisi palata israelilaisuuteen. Israelilaisuus on Tooran vaalimista.
      2) Nykypäivän juutalaisvaltiolle on annettu nimeksi Israel. Ei pidä hämääntyä. Ei se tee siitä Tooran Israelia. Ei Netanjahu ole Tooran vaalija. Juutalaisvaltion pääperustajajäsen ja nokkamies Ben-Gurion oli ateisti.
      3) Samarialaiset ovat Tooran vaalijoita eli tosi israelilaisia. Heitä sanotaan myös Joosefin pojiksi, koska he ovat Joosefin heimon jäänne ja heidän kanssaan elävä papisto. Uudessa testamentissa puhutaan paljon Galileasta, minkä perusteella muodostuu käsitys, että Jeesuksen päivinä tosi israelilaisia oli muitakin kuin vain samarialaiset (jotka ottivat Jeesuksen vastaan ja joille Jeesus uskoutui ja joiden kaupunkiin hän hakeutui ja asettui oppilaineen juutalaisten alettua vainota murhamielessä), että ainakin Galileassa oli mainittavasti tosi israelilaisia.

• Anonyymi
      UUSI

Hänellä on sellainen tapa että suoltaa mitään ajattelematta umpimähkään mitä sattuu.

• Anonyymi
      UUSI

En usko että hän lopettaa koskaan mutta sepä ei ole minun ongelma vaan hänen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe