Onnistunko näillä kriteereillä löytämään elämäni miehen, vielä kypsemmillä kymmenillä!
Olen myös luotettava enkö petä Sinua toisten miesten kanssa!
Tahdon olla vain Sulle hellä ja hellu koko kesön ja enemmänkin!
( ps. En asu Heinolassa!).
Terveisin yks sinkku...
Mulla on iso karvainen perse, ja haluan RAKKAUTTA!
12
237
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei heiloo helluntaina joka tänään 8.6. niin ei sitten koko kesänä, voi olla hyvinkin totta!?
Tai sitten lohdutuksena ittelleen voi ajatella- " jos ei heilaa helluntaina niin sitten on jo jonoa juhannuksena"!?
Tähän uskomme, vaikka näitä heilattomia pääsiäisen päättämisjuhliakin on ollut jo muutama kymmen vuosi!
😪🥺😢
💔💔💔 - Anonyymi
Onko sinulla kunnon karvat olisi hienoa tutustua sellaiseen naiseen.Olen 65v seksistä pitävä mies.Mistä päin oot.
- Anonyymi
Juu kiitos kysymästä - no karvoitusta on etu-ja takapihalla"...
Kyllä 65.- ikäinen olisi oikein sopiva... kookas mies ( ei lihava) kiinnostaa mua erityisesti.
Ootko sinkku vai muuten varattu?
Ps. Onko sulla aikaisempaa bi- yms. kokemuksia?
Minä pks:lla.
- Anonyymi
Isolla perseellä jo pääsee pitkälle. jos karvoitus on niin sankkaa, ettei housuihin mahdu, voishan niitä vähän siistiä. Mulla oli yks kokemus hyvin karvaisesta, että tuppas haisemaan virtsalta.
- Anonyymi
Nl ei täällä niin sankkaa....mutta suht normaalia ihmisen karvoitusta. Miten siellä sulla ym. kiinnostavilla uroilla?
Hygienian kanssa ei myöskään ongelmaa... mutta 'tiukan holen' kanssa voi olla hankalaa ainakin alkuun ... jos sulla ym. on varsin kookas jollaisesta tykkään kyllä.
Kookasta hyvin varustettua ukkoa on kiihottavaa katsellakin! Vaikka housut tai kalsarit jalassa.
Hmmm... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nl ei täällä niin sankkaa....mutta suht normaalia ihmisen karvoitusta. Miten siellä sulla ym. kiinnostavilla uroilla?
Hygienian kanssa ei myöskään ongelmaa... mutta 'tiukan holen' kanssa voi olla hankalaa ainakin alkuun ... jos sulla ym. on varsin kookas jollaisesta tykkään kyllä.
Kookasta hyvin varustettua ukkoa on kiihottavaa katsellakin! Vaikka housut tai kalsarit jalassa.
Hmmm...Olen jo 80v. Ei seiso jäis nuolennan ja sormetuksen varaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo 80v. Ei seiso jäis nuolennan ja sormetuksen varaan.
Ahaa ... no onhan sekin tyhjää parempaa!
😜🥰😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm...Olen tämä mies 65v en ole kookas aika karvanen kylläkin kalu 15-16cm en ole bii. Kykyään isopyllysestä jossa tuuhea karva.On hieno nuolla ensin sinut kiimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa ... no onhan sekin tyhjää parempaa!
😜🥰😅Lohduttava vastaus. Huumorimieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lohduttava vastaus. Huumorimieltä.
Niimpä... se saattaisi mennä "lätän lyöntiin" kuten lepsoilla - jos me alettaisiin oleen!?
No ikä tekee tepposet, molemmille omalla tavallaan.
Seksi ja erotiikka on jäänyt vähiin todella, mutta näillä mennään.
Aina ei pidä paikkaansa , "mitä vanhempi pukki, sen kovemmat sarvet"!?
Tai sarvi".
Kyllä on vielä 80-siä joilla libidoa ja potenssia piisaa..
===>
Jk. 65:lle herralle totean edellä...että haemme eri juttuja ilmeisemmin mutta, kiitän mielenkiinnosta suuresti!
Lykkyä pytyyyn kesään.
🫡🤗😘
65:lle - Anonyymi
Kyllä se voisi onnistua ... sekä imuilla että kiihkeällä lupauksella saat tulla tiukkaan osastoon jos et ole entuudestaan tuttu 'siellä kävijä'? Miten on...
Sulla on varmaan kookas työkalu jos veri pakenee ennen naatintoa?
Voisit siinä tapauksessa kokeilla penis rengastakin?
Kuten sanottu tykkään ja ihailen jopa kookkaan omistavaa miestä! Pelkästään sellaisen näkeneminen saa kuumaksi!
😘😜🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se voisi onnistua ... sekä imuilla että kiihkeällä lupauksella saat tulla tiukkaan osastoon jos et ole entuudestaan tuttu 'siellä kävijä'? Miten on...
Sulla on varmaan kookas työkalu jos veri pakenee ennen naatintoa?
Voisit siinä tapauksessa kokeilla penis rengastakin?
Kuten sanottu tykkään ja ihailen jopa kookkaan omistavaa miestä! Pelkästään sellaisen näkeneminen saa kuumaksi!
😘😜🤭Pallit ovat toosi isot, kyllä aisakin ihan hyvä. Olen tykästynyt sinun huumoriin, laita mailia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614736Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803187- 472513
- 362423
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941348PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143985- 69978
- 99928