Kuuntelemassa oikeaa Jumalan sanaa ja tuntemassa Jeesuksen läsnäolon? Hieno tilaisuus.
Kuinka moni palstalainen kävi tänään jäähallilla
11
86
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jeesus on kaikkialla läsnä.
Häntä ei tarvitse lähteä jäähalleista etsimään.
Rukous vain, ja Hän on vierellä.- AnonyymiUUSI
Jep lippu tuonne maksaa 179 euroa tai sitten päivälippu 65 euroa. Hyvin tuntuu rahastus toimivan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep lippu tuonne maksaa 179 euroa tai sitten päivälippu 65 euroa. Hyvin tuntuu rahastus toimivan.
Kävimme jäähallissa, minä, vaimo ja lapset, pääsyliput tuli maksamaan 7 kertaa 179e plus matkakulut Hellantasta 1500 euroa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävimme jäähallissa, minä, vaimo ja lapset, pääsyliput tuli maksamaan 7 kertaa 179e plus matkakulut Hellantasta 1500 euroa
Kelan piikkiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus paransi kaikki sairaat ja ajoi ulos riivaajat sekä herätti kuolleetkin. Jeesushan olisi voinut pyytää 100000 euron lippua tilaisuuksinsa.
- AnonyymiUUSI
Missä jäähallilla? Mikä juttu?
- AnonyymiUUSI
Helsingin jäähallilla. Amerikkalaiset markkinamiehet kävi nyhtämässä rahat pois tyhmiltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin jäähallilla. Amerikkalaiset markkinamiehet kävi nyhtämässä rahat pois tyhmiltä.
Niin kun mutta olihan siellä kuitenkin "Jeesus läsnä" almujen vastikkeeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun mutta olihan siellä kuitenkin "Jeesus läsnä" almujen vastikkeeksi.
Kyllähän normaali luterilainen menee mieluummin stadionille katsomaan jalkapallo-ottelua, vaikka liput ovatkin melko kalliita.
- AnonyymiUUSI
Miten kukaan kehtaa edes myöntää käyneensä tuolla?
- AnonyymiUUSI
aito_lainen kehtaa 😸
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713