nuoria varoiteta vaarasta. Siinä helluntaitapahtumassa jäähallissa oli aito Pyhän Hengen vaikutus, mutta siinä send tapahtumassa ei.. Tässä syy. https://www.youtube.com/watch?v=znU0QF_6Ic8
Milsei seurakuntien
9
158
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo vasemmanpuoleinen Herran hutiloija näyttää siltä, että sopisi paremmin rockyhtye Lynyrd Skynyrdin jäseneksi kuin kristillisiin piireihin. Paitsi että Skynäreissä olevat tuon näköiset kaverit ovat oikeasti syvähurskaita baptisteja.
https://m.youtube.com/watch?v=cVW4Ark-hlA - Anonyymi
et taida käsittää- mitä linkissäsi viestitetään.
Vai oletko sinä yleisuskontojen kirkkoisien haudalla omaa juttuasi ylistämässä?
Yritäpä ymmärtää- mikä tuossa sanoitettiin.
Toivottavasti luterilaisuudessa alkaa näin Pyhän Hengen tuulet puhaltamaan.... myös baptisteissakin- jätettäisiin auringonpalvonta- sunnuntaille hautarauha.
Mutta- se raamatullinen lepopäivä-- nousisi Kristus- Hengessä päivääsi. - Anonyymi
Uskoisivatko jos varottaisit? Semmonen seurakuntakinko on?
- Anonyymi
Miksi kukaan välittäisi uskoon tulleista nuorista kun ei niistä aikaisemminkaan ole välitetty?
- Anonyymi
Miksi Jumala salli että Jumala salli pahan hengen alkaa kiusaamaan 6 vuotiasta lasta ja se kiusasi minua yli 40 vuotiaaksi.
- Anonyymi
Lucifer- sidotaan tuhatvuotisen aikajakson alussa...
Nyt käy ympäri- kuin jalopeura, kenet saisi niellä.
Jeesus sanoi, te eksytte, ellette tunne kirjoituksia.
Eli - ihmisiän, on se kilvoitus. aivan kuolivuoteelle asti.
Getsemanessa näytettiin malja- itse Jumalan Karitsalle, ja Hän sanoi, että anna mennä tämä malja ohitseni, ---ei niin, kuin minä tahdon..... Hän hikoili verta.
ja opetuslapset nukkuivat. He eivät vielä tienneet --ehkä-- sinun kiusauksestasi.
Varmaan olisivat puolestasi rukoilleet.
- Anonyymi
"oikeasti syvähurskas" ...
On näissä uudemmissa teologisissa pohdinnoissa päästy viiltävän syväanalyyttisen tarkastelun käsitteiden kehittelyyn. 🙄 - Anonyymi
Aloittaja..... Raamattu itse puhuu vaaroista ja sitten selvittää ne, jos vaaroja on, sekä minkälaisia. Lue kirjoituksia.
Niiläkin on oma tehtäväkuva, koska Jumalanpuoleta- asioita opetetaan ja se kokonaisvaltainen näkökenttä avataan vaikkapa palstan sokeille selittelijöille, jos te sallitte Jeesuksen mudasta tehdyn tahtaan, johon hän sylki- silmienne voiteeksi.
Sen jälkeen ymmärrys teille avautuu, se on Pyhän Hengen tehtävää...
Siihen sinulla ei ole sanoja - eikä ymmärrystä... ajatuksesi on vain maallisissa. - Anonyymi
Mikä se vaara mielestäsi oli? Oletko sitä mieltä, että esimerkiksi herrnhutilaisista puhuvat miehet olivat eksyttäjiä tai vaarallisia? Tarkoitan sitä, mitä he rukoilivat ja Jumalalta pyysivät - en sitä, mitä videon mustalla pohjalla olevissa teksteissä oli kirjoitettuna. Videon tekijä näytti puhuvan aivan toisenlaisista asioista kuin mitä nämä kaksi miestä olivat rukoilemassa tai tekemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315027- 343466
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112307
- 281917
- 121838
- 1611793
- 1051310
- 1371127
- 141119