Rauhaa!
Helluntaina vuodatettiin Pyhä Henki. Liekö aina niin että on tärkeinä Juhlapäivinä kirkollisina jopa Vanha Testamentillisina erityisen otollinen aika saada Armolahjoja.
Ainakin muslimit kokee usein pyhiinvaellus päivinä ilmestyksiä yms. Jeesuksen väitetään puhuneen: Jokainen joka tulee minun luokseni sitä en hylkää tai heitä ulos. Ja Pyhä Henki on juuri kanssamme ikuisesti.
Kirkko lähti käyntiin Helluntaina siis. Toden teolla. Mooseksen laissa Helluntaina kai uhrataan ensi hedelmät tai tähkät viljasadosta. Eikä saa syödä mitään viljatuotteita ennen kuin on suorittanut uhrin tai osoittanut sen.
Apostoli Pietari kirosi ne jotka luulee Pyhän Hengen olevan ostettavissa rahalla. Kuitenkin Jeesus sanoi ANTAKAA ARVOKKAITA LAHJOJA LAPSILLENNE NIIN ISÄ ANTAA TEILLE MYÖS PYHÄÄ HENKEÄ.
Ja myös oli Taidollisuuden Henki riippuvainen siitä määrästä minkä temppelille panosti raaka-aineita tai kultaa.
Mä luulen että ensihedelmien antamista Jumala arvostaa. Kuitenkin Mormonien Oppi ja Liitot sanoo KUNAKIN AIKANA MAAN TUOTTAMAA SATOA SYÖKÄÄ VAPAASTI.
Kuka nyt on oikeassa? Ehkä molemmat. Oli neljä puoluetta: Kristus, Pietari, Paavali ja Apollos. Välillä näillä on eri painotuksia siihen mikä on hyödyksi uskovalle.
Viettäkää oikein hyvää Helluntaita joko uhrin antamalla tai sen itse nauttimalla.
Siunausta, Rauhaa ja Menestystä!
Hyvää Helluntai päivää
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tulin juuri kauppareissulta, porukkaa oli ostoksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022156- 991547
- 1211273
- 791255
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601004- 51997
- 36922
- 33804