Tätini on melko varmasti helvetissä vai mikä se paikka johon sielu menee. Joskus kun hän luki raamattua hän nauroi eikä uskonut mitä siinä lukee. En toivo että hän sinne on joutunut vaikka ei minua kohtaan koskaan hyvä ollut.
Taivas tai helvetti se meidän jokaisen kohdalla
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
Hän kertoi pelottavia ja ahdistavia tarinoita pienille lapsille ja puhui rumasti hän ei sietänyt omaa siskoaan.
Hän kohteli eriarvoisesti mua ja veljeäni minä yhdentekevä ja veljeäni hän rakasti.
Uskon että hänen seuransa takia minusta kasvoi hyvin arka ja epäsosiaalinen ihminen. Aloin myös pelkäämään ihmisiä olin hyvin ahdistunut. Olin hänen seurassaan liian kauan 5-15 vuotiaaksi. - Anonyymi
Ylä asteella olin vielä normaali ihminen vähän liiankin ystävällinen kaikkia kohtaan myös pahoja ihmisiä nyt sanoisin vastaan kiusaajilleni. Mutta ensimmäisen seurustelun aikana aloin oireilemaan hänen takiaan musta epävarma ja pelokas ihminen joka ei osannut eikä uskaltanut pitää puoliaan.
- Anonyymi
Meidän vanhemmat riiteli melkein koko ajan mutta oli meillä hyviäkin aikoja. Tuntui että olin äidilleni yhdessä vaiheessa niin kuin jokin terapeutti kävimme yhdessä saunassa hän puhui heidän riidoistaan. Olin lapsena kiintynyt isääni äitini puheet vaikuttivat jossain määrin ja välini isääni kylmentyivät. Mulla ei ollut lapsena hyvät välit äidin kanssa mulla on ollut aikuisena häntä kohtaan katkeruutta hänen rumista sanoistaan ne vioittivat mua. Vielä näinä päivinäkin viha ja katkeruus meinaa välillä vallata mielen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315027- 343466
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112307
- 281917
- 121838
- 1611793
- 1051310
- 1371127
- 141119