Hän kärsi ja kuoli ristillä, jotta meillä olisi mahdollisuus pelastua. 🎚️🩸
Kiitetään Jeesusta Kristusta!
10
74
Vastaukset
- Anonyymi
Uskonnon harhoilta voit pelastua ihan itse.
Legendajeesus toki on hyvä varoittava esimerkki: Jos antaa jumalalle pikkusormen, se vie koko ruhon. - Anonyymi
”Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,”
1 Kor 15:3- Anonyymi
Sillä minä olen sen ensin teille antanut, jonka minä myös saanut olen, että Kristus on kuollut meidän synteimme tähden, Raamattuin jälkeen,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä minä olen sen ensin teille antanut, jonka minä myös saanut olen, että Kristus on kuollut meidän synteimme tähden, Raamattuin jälkeen,
Jag meddelade eder ju såsom ett huvudstycke vad jag själv hade undfått: att Kristus dog för våra synder, enligt skrifterna,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jag meddelade eder ju såsom ett huvudstycke vad jag själv hade undfått: att Kristus dog för våra synder, enligt skrifterna,
For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;
- Anonyymi
”Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.”
Jesaja 53:6- Anonyymi
Kaikki me vaelsimme eksyksissä niinkuin lampaat: itsekukin meistä poikkesi omalle tiellensä; mutta Herra heitti kaikkein meidän vääryytemme hänen päällensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki me vaelsimme eksyksissä niinkuin lampaat: itsekukin meistä poikkesi omalle tiellensä; mutta Herra heitti kaikkein meidän vääryytemme hänen päällensä.
Vi gingo alla vilse såsom får, var och en av oss ville vandra sin egen väg, men HERREN lät allas vår missgärning drabba honom.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vi gingo alla vilse såsom får, var och en av oss ville vandra sin egen väg, men HERREN lät allas vår missgärning drabba honom.
All we like sheep have gone astray; we have turned every one to his own way; and the LORD hath laid on him the iniquity of us all.
- Anonyymi
Nimenomaan mahdollisuus. Jeesus luo sen mahdollisuuden kun uskomme siihen, että Hän voi lähettää meille Puolustajan, Pyhän Hengen olemaan kanssamme ja se puolustaa meitä kaikkea pahuutta, harhaoppia ja muita asioita vastaan.
Eihän uskonelämästä tulisi muutoin yhtään mitään.
Se olisi idioottimaista riitelyä ja herjaamista ilman Pyhää Henkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314947- 343436
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833194- 112267
- 281867
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 1371117
- 141109