JOTE VOITTE PITÄÄ TURPANNE KIINNI ETTÄ SETÄ EI OIS SAANU KOSKAA PILLUA JA SETÄ OSAS NUOLLA PIMPSUKKAA JA PEHVAA!!
ANNA11
SETÄ EI OO OLLU NEITSYT KAHTEE VUOTEE
36
227
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
- AnonyymiUUSI
HAISTA SÄ KUSIPÄÄ PASKA!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
HAISTA SÄ KUSIPÄÄ PASKA!!
Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
- AnonyymiUUSI
Kuole homo
- AnonyymiUUSI
Anna! Unohda se vatipää Rauno. Se vonkaa täällä aamusta iltaan pillua ja on muutenkin latvasta laho. Hanki parempaa seuraa.
Ripa- AnonyymiUUSI
48vuotiasRauno48vuotiasV kirjoitti:
KATO KU SÄ HUORAN KUSIPÄÄ PENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Osaatko sä setä panna?
Miia15 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sä setä panna?
Miia15No jos on kaks vuotta sitten saanut pillua ekan kerran ja ikää on vajaa 49 vuotta, ni hiljasta on panotaitojen kanssa.
Uskon kyllä, että Setä on vieläkin neitsyt, koska ei tiedä pillusta yhtään mitään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos on kaks vuotta sitten saanut pillua ekan kerran ja ikää on vajaa 49 vuotta, ni hiljasta on panotaitojen kanssa.
Uskon kyllä, että Setä on vieläkin neitsyt, koska ei tiedä pillusta yhtään mitään.HAISTA SÄ KUSIPÄÄ PASKA!! SETÄÄ OSAA PANNA KLITORISTA JA NUOLLA PIMPSUKKAA JA PEHVAA KU AMMATTILAINEN!!
ANNA11 Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sä setä panna?
Miia15Eiköhän sitä osaa ku olen harrastanut seksiä mutta en sano että monen neitosten Kaa ollen ollu
- AnonyymiUUSI
Eiköhän sitä osaa ku olen harrastanut seksiä mutta en sano että monen neitosten Kaa ollen ollu
No kiva!! Kai tollane komee ja osaava saa pilluu vaikka joka päivä jos haluu!!
Miia15 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
HAISTA SÄ KUSIPÄÄ PASKA!! SETÄÄ OSAA PANNA KLITORISTA JA NUOLLA PIMPSUKKAA JA PEHVAA KU AMMATTILAINEN!!
ANNA11Osaako Setä ruiskia klitoriksen täyteen spermaa yhdellä kertaa? En usko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaako Setä ruiskia klitoriksen täyteen spermaa yhdellä kertaa? En usko.
SÄ HOMO ET OO KOSKAA PANNU KLITORISTA KUTE SETÄ!!
ANNA11 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ANNA11En varmaan olekaan, mutta saako Setä klitoriksen TÄYTEEN spermaa yhdellä kertaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En varmaan olekaan, mutta saako Setä klitoriksen TÄYTEEN spermaa yhdellä kertaa?
SETÄ SAA KLITURIKSEN JA PEHVANTÄYTEE SPERMAA!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SETÄ SAA KLITURIKSEN JA PEHVANTÄYTEE SPERMAA!!
No sitä tässä vähän hainkin.😁
Setä! Katso googlesta mikä klitoris on ja mieti vähän voiko sen täyttää spermalla..
Et ole ikinä pillua nähnytkään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitä tässä vähän hainkin.😁
Setä! Katso googlesta mikä klitoris on ja mieti vähän voiko sen täyttää spermalla..
Et ole ikinä pillua nähnytkään.SÄ KUSIPÄÄ HOMO SÄ ET OLE IKINÄ SAANU TAI NÄHNY POLLUA!! SETÄ ON HARARSTANU SEKSIÄ LUKEMATTOMIEN NEITOSTEN KANSA JA MÄ EN OO SETÄ VITU HOMO!!
ANNA11 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SÄ KUSIPÄÄ HOMO SÄ ET OLE IKINÄ SAANU TAI NÄHNY POLLUA!! SETÄ ON HARARSTANU SEKSIÄ LUKEMATTOMIEN NEITOSTEN KANSA JA MÄ EN OO SETÄ VITU HOMO!!
ANNA11ANNA11 on todettu Sedäksi lukemattomia kertoja. Itse olet välillä kirjoittanut Annana sinisen homomerkin kanssa.
Kukaan ei usko, että Setä ei ole Anna11. - AnonyymiUUSI
Eiköhän sitä osaa ku olen harrastanut seksiä mutta en sano että monen neitosten Kaa ollen ollu
Et yhdenkään. Poikiahan SINÄ RAUNO KAJANDER gaychatista hait etkä neitosia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ANNA11Setä rauhoittuu nyt ja ottaa lääkkeensä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SÄ KUSIPÄÄ HOMO SÄ ET OLE IKINÄ SAANU TAI NÄHNY POLLUA!! SETÄ ON HARARSTANU SEKSIÄ LUKEMATTOMIEN NEITOSTEN KANSA JA MÄ EN OO SETÄ VITU HOMO!!
ANNA11En ole minäkään saanu tai nähny POLLUA
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos on kaks vuotta sitten saanut pillua ekan kerran ja ikää on vajaa 49 vuotta, ni hiljasta on panotaitojen kanssa.
Uskon kyllä, että Setä on vieläkin neitsyt, koska ei tiedä pillusta yhtään mitään.Ja 13 vuotta tätä samaa piipitystä jatkanut,
aina vaan on 48 vuotias.
Todellisuudessa vähintäänkin 62 vuotias.
- AnonyymiUUSI
Anaa 11 cm runkkaa trollia kyllikkinä!
Omin käsinnonbeen tyylillä!
Vai ei ole pelle ollut neitsyt 2.n vuoteen!?
Tarkoittaako Anna 11 cm aloitti omin käsin onneen vasta 2-vuotta sitten!?
SIINÄPÄ TOTUUS TULI SELKOKIELELLÄ!
Aika vähän kun pelle on jo pian 49 -v.
Mutta nää aliakset - Anna ja Eeva apuri nimimerkit ei täytä vuosia lainkaan! Näin trolli saa olla pedofiilinä jatkossakkn!?
😅🤣😂😊😉😄 - AnonyymiUUSI
Setän perseneitsyys vietiin jo vuosia sitten. Pillu setä ei ole nähnyt kuin netistä.
- AnonyymiUUSI
PIIPITÄ ITESTÄ HOMO JA MEE TAKAS LAITOKSEE APINA!!
ANNA11
- AnonyymiUUSI
Sedällä taas tämä vaihe päällä että esiintyy nimimerkillä ANNA11.
- AnonyymiUUSI
MÄ EN OO SETÄ VAA PIKKU TYTTÖ!!
ANNA11 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MÄ EN OO SETÄ VAA PIKKU TYTTÖ!!
ANNA11Eli lääkitys vaihtunut sedällä
- AnonyymiUUSI
Miten Rane on aina hiljaa kun Anna11 kirjoittaa?
- AnonyymiUUSI
ANNA11 hävisi kun setä alkoi kirjoittaa sinisellä nimimerkillä...
- AnonyymiUUSI
SETÄ EI OLE KOSKAAN SAANUT PILLUA!!📢📢📢📢📢📢📢📢
- AnonyymiUUSI
IHANA MIES!!
- AnonyymiUUSI
Ei ole ollut neitsyt kahteen vuoteen?
- AnonyymiUUSI
HAISTAKAA PAKSA LAITOS KAKARAT!!
- AnonyymiUUSI
Idiootti!
- AnonyymiUUSI
Anna, joka pysyy vuodesta toiseen samanikäisenä, tuo Raun(i)on jakautuneen persoonan yksi muoto.
Mahtaa hämmentää (kumpaakin sivupersoonaa) ettei itseään kehumalla edes toisen nimimerkin kätköistä tapahdu minkäänasteista muutosta pesättömyyden tilassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042