Monet kesätekemiset jäävät pienituloisten perheiden ulottumattomiin – "Se on kova paikka vanhemmalle"
Koululaisten kesäloma ajaa monet pienituloiset perheet ahdinkoon, kun kesälomatekemisistä on rahan puutteen vuoksi tingittävä.
- Kesäloma korostaa entisestään niitä eroja, mitä perheissä on, kun ei pystykään mahdollistamaan matkoja tai huvipuistokäyntejä omalle lapselle, jos on ihan ruuastakin pulaa.
Nämä demari-toverit osaa rahasäiliön putsaukset.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nain-tienasivat-tyomarkkinapomot-ay-johtajalle-yli-25-000-kk/d7964909-4584-4c29-98db-4b4f9c29499a
Tovereita ei niin sureta, kunhan itse saavat päältä. Puheensa sitetn toista
"MINÄKIN OLEN KÖYHÄ" KUTEN HALONENKIN SANOI.
Joku aina vie rahan päältä, toiset sitten ilman
7
83
Vastaukset
- Anonyymi
Annoin lapselleni luvan vapaasti varastaa kaupasta ruokaa ja muutakin . Ei tosiaan lapsi saa edes kouluruokaa ja vielä on liian nuori kesätöihin .
- Anonyymi
Siis oikeisto hallitus vie ruoan köyhiltä ja pienituloisilta työläisiltä .
- Anonyymi
Eiköhän Tavja ja Riku ole laitavasemmistoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Tavja ja Riku ole laitavasemmistoa.
Tavja ja Riku ym demut täyttäneet taskunsa köyhän euroilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavja ja Riku ym demut täyttäneet taskunsa köyhän euroilla.
Siinä onkin kommunistit.
- Anonyymi
Ei demareille saa rahaa antaa, ne haaskaa ne välittömästi. "nyt ei pihistellä"
Tavjankin suihkari 481000 €. Sannan jako niin pimsaa kuin 47 miljardia.- Anonyymi
Sanna jännä demari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964883Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342469
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252042- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121208Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101120Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021057- 781023