Eniten ehkä ärsyttää sairauksiin liittyvät otsikot. Ihminen kiinnostuu mutta asia maksumuurin takana. "tämä sairaus vaanii nyt Suomalaisia" Maksumuuri sopii paremmin muissa aiheissa.
Ukrainan sodan uutisointi ja Tumpin haukkuminen tehdään usein raflaavilla otsikoilla.
"Nyt puhuvat Trumpiin kyllästyneet amerikkalaiset" "Donald Trumpilta turhamainen temppu" "Trumpin nimittämä virkamies ylistää Putinia"
Tutkijat: Venäjä sotii oudosti, Huoli Venäjän ydiniskusta nousi – Jopa Trumpia varoitettu
jne jne ja ihan joka päivä turhaa palstan täytettä demokraattien uutistoimistoilta.
Olisiko Iltalehti klikki otsikoiden ykkönen?
16
125
Vastaukset
- Anonyymi
Toimitus taitaa olla täynnä vihervasemmistolaisia pissiksiä.
- Anonyymi
Tai oikeastaan persuja, niin luokatonta on otsikointi.
- Anonyymi
paljon klikki otsikoita "yksi asia yllättää .. " tms.
ja sitten usein sitä yhtä asiaa ei lue ! sen tyyppistä että otsikon asia , Ei lue , ei löydy.. - Anonyymi
Oletko kokeillut näitä orgasmeja? Lue myös vinkit niihin. Harva tuntee naisen kaikkia erilaisia orgasmin tapoja. Järisyttävä anaaliorgasmi ja reilusti suihkuava vesiputousorgasmi ovat aivan mahdollisia – lähes kenelle naiselle tahansa.
- Anonyymi
6 merkkiä sairaudesta, josta Pamela Anderson parani
Eräänlaisen kurkkukivun taustalla voi olla harvinaisempi tulehdus tai jopa syöpä.
Muutama seikka tekee seksistä vanhemman miehen kanssa kuulemma erityisen nautinnollista. - Anonyymi
"Muskin Trump-syytökset katosivat mystisesti"
Miten niin mystisesti? Mitä mystistä siinä on että viestejä poistetaan - Anonyymi
90-luvulla Iltalehti oli vielä kunnollinen, oli vähäpukeinen iltatyttökin takasivulla.
- Anonyymi
Tänään mm seuraavaa
Suomi-raivo leviää Kiinassa, aika paksusti sanottu yleistäen yhden yrityksen tekemä kielikurssi, joka hoidettu luokattomasti.
Los Angeles täyden sekasorron vallassa – Käsittämättömät kuvat, suhteellisen pieni joukko laittomia siirtolaisia ja rikollisia vastustaa karkottamisia, otsikko antaa täysin eri kuvan - Anonyymi
Tänään:
Trumpilta järjetön väite – ”Miten amerikkalaiset äänestivät tällaista höppänää?” - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eea9a4fb-db53-4b7d-aedf-f3fe0719945f
Pelottava mies
Moni nainen hätääntyy, kun tuntematon mies kävelee perässä kadulla tai jää samalla pysäkillä pois. Usein myös hyvästä syystä. Miehet kertovat nyt, miltä tuntuu olla jatkuvan tarkkailun kohteena. Vastaukset pysäyttävät.
– Minulta pääsee sellainen syvä sisäinen huokaus, kun minut profiloidaan vaaralliseksi tai huonoksi mieheksi, kertoo Markku, 49.
Markku kuvailee, kuinka kadulla kävellessään hän voi nähdä naisen pelokkaasta katseesta, että tämä ajattelee hänen olevan uhka. Moni muu mies kertoo samasta. Tunteeseen sekoittuu monella turhautumista, jopa häpeää.
JESSUS mitä juttuja tässä lehdessä - Anonyymi
Vatsa kuin ilmapallo, näin saat kaasut nopeasti ulos etkä joudu pidättelemään pierua löytyy maksumuurin takaa
- Anonyymi
Hyvä on hajun pysyäkin muurin takana.
- Anonyymi
Juu tämän olisin halunnut lukea joskus on kaasuja mutta jäi tieto saamatta en ala maksamaan
- Anonyymi
Klikkasin yhtä otsikkoa kun valehdellen antoivat ymmärtää että happosateet jo hanavedessä syövyttää sormia.
Mutta se olikin vaan järvihauki joka puraisi miehen sormen verille.
Poistin iltalehden kirjanmerkeistä enkä enää lue sen harhautuksia.
Osoittaa miten toimittaja lapset tykkää valehdella ihmisille koska ovat valheen aikakauden kasvatteja. - Anonyymi
Täältä näet järjestyksen
Klikkaa klikkiä!
Ei ole - Anonyymi
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316