On ihan sama, mitä arvoisa maamme presidentti sanoo, vetoaa ja pyytää USA: n ja Trumpin suuntaan, että USA: n pitäisi asettaa kovempia talouspakotteita Venäjää kohtaan. Trump on jo ajat sitten tehnyt diilin Putinin kanssa. Kaikki, mitä on aiemmin sanottu, tehty, tai luvattu, ne voidaan unohtaa. Se kaikki on ollut pelkkää teatteri. Eihän tietenkään Trump voi sanoa suoraan, ei hei, en välitä Ukrainasta ja sen kansasta mitään. Tai saatika tuomita rajuin sanakääntein, mitä Venäjä tekee. '
Jos yhtään on seurannut viime aikoina uutisointeja, niin Venäjä on vain lisännyt entisestään sotilaallista hyökkäystään Ukrainaan.
On ihan turha enää odottaa ja kuvitella, että USA, tai Trump tulisi jollakin tavalla edistämään mitään rauhanneuvotteluja. Itse asiassa pitkin matkaa jo tullut uutisia siitä, että se vetäytyy kaikista rauhanneuvotteluista.
Uskokaa nyt jo, että Trumpia ei kiinnosta Eurooppa, Ukraina, tai eurooppalaisten ongelmat ja murheet, mitä liittyy Venäjän hallintoon, ja sen luomaan sotilaalliseen uhkaan. Sitäpaitsi näin tehdessään, eli ummistaessaan silmänsä sille, mitä Putin tekee, Trump ajattelee pelastavansa oman nahkansa ja maansa turvallisuuden. Kun mielistelee tarpeeksi paljon henkilöä, jota tavallaan kuitenkin pelkää, niin se tavallaan turvatakuu. Putinhan nauraa tällä hetkellä makeasti. Kaikki menee nk. hän on suunnitellut. Se lopullinen päämäärä on Ukrainan ja sen hallinnon totaalinen tuhoaminen.
Kaikki vetoamiset, ja pyytämiset sinne USA: n suuntaan ovat ihan turhia.
Trump on valinnut kenen puolella on, ja se on Putin
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Elon Muskilla on stressiä eri asioistakin aika paljon kun alkaa tappelemaan Valkoisessa Talossakin:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fdb80fce-32c9-49f0-a079-fdefe1b64b80
Teslan huono menestyskin stressaa häntä paljon, ja muutkin asiat.- Anonyymi
- Ei olisi uskonut muutama vuosi sitten, että U.S.A ja Trump -
- On Venäjän Paras Ystävä - ? - ja muu maailma Haukkoo Henkeään - ?
- Anonyymi
Trumpetille jää aina lähi-itä ja siinä vasta onkin hoidettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358