Viestien poistattajalle

Anonyymi-ap

Minulle tuli Herran sana, osoitettu sille ihmiselle, joka on täällä jo kahdesti pyytänyt ylläpitoa poistamaan postaamani Jumalan profeetta Jesajan sanan kohdan Jes. 28:8.

Se sana sinulle kuuluu näin:
Ilm. 22:19 "...ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu."

31

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herrasi valehteli sinulle. Suurin osa sääntöjenvastaisista viesteistä poistuu automaattisesti kenenkään pyytämättä. Automatiikka hoitaa poistot.

• Anonyymi

Automatiikka kyllä, mutta myös ylläpito. Ei automatiikkaa ole ohjelmoitu poistamaan Raamatun tekstejä, niitä on nytkin moni ketju täynnä. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Automatiikka kyllä, mutta myös ylläpito. Ei automatiikkaa ole ohjelmoitu poistamaan Raamatun tekstejä, niitä on nytkin moni ketju täynnä. Ap.

Tämä palsta ei ole tarkoitettu raamatun kopiopaikaksi. Tämä on mielipidepalsta. Ei saarnapaikka. Förstår du ???????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palsta ei ole tarkoitettu raamatun kopiopaikaksi. Tämä on mielipidepalsta. Ei saarnapaikka. Förstår du ???????

Miksi muutamat sitten postaavat jatkuvasti satoja raamatunkohtia ja sinä kehut heitä, ja ne saavat olla täällä, mutta ainoa minun postaamani poistetaan?!?!?!?!? Verstehst du, Dummkopf?!?!?!?!?

• Anonyymi

Suomi24:n ylläpito on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se, joka lujittaa meidät yhdessä teidän kanssanne Kristukseen ja joka on voidellut meidät, on Jumala, joka myös on painanut meihin sinettinsä ja antanut Hengen vakuudeksi meidän sydämiimme.

2.kor1 : 21-22

Tässä sanotaan tärkeitä asioita kuten se että Jumala on painaannut korinttolaisiin uujestisyntyneisiin ristittyihin sinettinsä eli antaanna Pyhän Hengen vakuujeksi sydämiinsä. Tämä sama tapahtuuh meidän aikanammekin 2025Jkr, eläville kristityille. Syän mainitaan Pyhän Hengen asuinpaikaksi.

Jumalan ohmiseen painama sinetti tarkoittaa että tässä on pelastuhuuksesta osallisteinen iihmeinen, tässä on ensimmäisestä maallisessa mielessä kuolleijen ylösnousemuksesta tai maallisessa mielessä elossaallisten ylöstempahuksesta osallinen riistiitty.

Lihaksikkaasti innokkaasti hymyillein öljyttynä,

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengellinen palsta rakentuu Jumalan Sanasta ja Jeesus sanoi, että te eksytte- ellette tunne Jumalan Sanaa-
        Mielipiteillä ei ole arvoa, mutta Sanalla on. Siksi Raamattu- on tarpeen mukaan saatava palstalle luettavaan muotoon, ettei se inhimillinen sitä ja tätä mielipide vaan vello ajasta toiseen palstalla , eikä sana ole saanutkaan jalansijaa-

Tämä ei ole moottoriajoneuvojen keskustelua varten, vaan sitä varten, että Pyhä Henki saisi pelastaa meidät elävään uskoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24:n ylläpito on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

Ylläpito poistaa toistuvat ja häiritsevät viestit, vaihtakaa välillä niitä raamatunlauseita ettette samoja toistele, kirjoittakaa välillä jotain ihan omia ajatuksiakin. Eikä teitä kukaan vainoa, ota vähän lomaa uskosta ja käy tuulettumassa.

• Anonyymi

Kyllähän jokainen tietää mitä Raamattuun on kirjoitettu.

Pitäisi selittää mitä sana tarkoittaa.

Muiden herjaamista, fallostelua, amerikan homoherjoja, sotahulluutta tai mitä tahansa.

Sanan kun voi tutkia niin monella tapaa ja se johtaa moniin seikkoihin.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa sotaherja ?

• Anonyymi

Ei sellaista sanaa ole Raamatussa.

Jeesus sanoi, että joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu.

• Anonyymi

Jumala miekka - kaksiteräinen miekka.

• Anonyymi

Ilm 2:12:

"Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka:"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilm 2:12:

"Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka:"

5. Mooseksen kirja:28:28

"Herra lyö sinua hulluudella, sokeudella ja mielisairaudella."

• Anonyymi

Sotahulluus on vallannut Euroopan, Ukrainan, Amerikan ja Venäjän.
      Kansa nousee kansaa vastaan.

• Anonyymi

Sotahulluus on ihmisen mielessä. Ei Ukrainaiset ole sotahulluja, vaan puolutavat omaa maataan ylivoimaista vihollista vastaan. Eivät tekee sitä varten sotarikoksia tai kansanmurhaa. Kun tuhosivat muutamia ydinaseiden kuljetukseen käytettäviä lentokoneita niin jo siitä poru että voi että jos Venäjä suuttuu.

Sotahulluus tulee siitä että halutaan tappaa, haetaan oikeutta tappamiselle eikä sille nähdä mitään muuta vaihtoehtoa kuin tehdä sotarikoksia ja yrittää kansanmurhaa.

Jumala hylkää sotahullut samalla tavalla kuin homot.

• Anonyymi

Sodassa (tappamisessa) on vähintään kaksi osapuolta.
      Tappamiseen voi osallistua välillisesti montakin osapuolta.
      Sotateollisuus hyötyy tästä.
      Rauhan tietä he eivät tunne.

• Anonyymi

Paitsi hyökätessä haluaa toisen maan kukkasilla tosin voimallisia vastaanpanioita,mutta helluntaipalsta pitäisi sotaa olla ellei opinkappaleet kinastele.

• Anonyymi

Ap !

Nyt sinä itse käytät Raamatun sanaa väärin ja väärässä yhteydessä !

" Se sana sinulle kuuluu näin:
      Ilm. 22:19 "...ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu." "

Sinun omat kirjoituksesi eivät ole Ilmestyskirjan sanoja !

Tuo siis koskee vain ja ainoastaan Ilmestyskirjan sanoja, ei muuta !

• Anonyymi

Valehtelet päin silmiä, niin kuin pahoilla jumalattomilla on tapana: "Tuo siis koskee vain ja ainoastaan Ilmestyskirjan sanoja, ei muuta !"
        Raamatun viimeisimpiä Sanoja ovat: ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu." Siis varoitus käsittää koko Jumalan ilmoituksen!
        Jumalattoman paatuneen mielen mukaan muualle kuin Ilmestyskirjaan saa lisätä omiaan ja ottaa pois oman päättämän mukaan!
        Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet päin silmiä, niin kuin pahoilla jumalattomilla on tapana: "Tuo siis koskee vain ja ainoastaan Ilmestyskirjan sanoja, ei muuta !"
        Raamatun viimeisimpiä Sanoja ovat: ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu." Siis varoitus käsittää koko Jumalan ilmoituksen!
        Jumalattoman paatuneen mielen mukaan muualle kuin Ilmestyskirjaan saa lisätä omiaan ja ottaa pois oman päättämän mukaan!
        Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois.

"Siis varoitus käsittää koko Jumalan ilmoituksen!"

Raamattu on Katolisten kirkkoisien kokoama kirja IHMISTEN kirjoituksista ja HE...kirkkoisät siis...ovat päättäneet, mikä "on Jumalan sanaa" ja mikä "ei ole".

Yksikään/mikään Jumala ei ole tunnustanut Raamattua omaksi sanakseen, joten koko väite, että Raamattu...siis KIRJA...olisi "Jumalan sanaa", lepää pelkästään vain KIRKKOISIEN SANAN varassa.

Se, joka kirjoitti Ilmestyskirjan, ei puhunut missään kohtaa kirkkoisien kokoamasta kirjasta, sillä sitä ei ollut edes olemassa vielä silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä hyvä ihminen anna vääriä todistuksia lähimmäisistäsi omiin harhaluuloihisi ja kuvitelmiisi perustuen !

Minä, tuon kirjoittanut olen uudestisyntynyt uskova !

Edellinen kirjoittaja jo asian selvensi, tuo varoitus koskee oikeasti vain ilmestyskirjan osaa.

Eli ilmestyskirja on se profetia !

Koko Raamattu ei ole profetiaa, joten tämän jo tulisi tehdä asia täysin selväksi.

Joten miksi sinä itse taistelet Totuutta vastaan ?

Mietitkö edes hetken sitä asiaa ?

Sinulla on selvästikin itselläsi tilanne tämä:

Jaak. 3:14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.

15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.

16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.

Eli riitaisuus ja katkera kiivastus, ne kuvaavat todella hyvin sinun omaa toimintaasi !

Noin ei tulisi uskovalla olla !

Vaan näin:

17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
        18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä hyvä ihminen anna vääriä todistuksia lähimmäisistäsi omiin harhaluuloihisi ja kuvitelmiisi perustuen !

Edellinen kirjoittaja jo asian selvensi, tuo varoitus koskee oikeasti vain ilmestyskirjan osaa.

Koko Raamattu ei ole profetiaa, joten tämän jo tulisi tehdä asia täysin selväksi.

Jaak. 3:14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.

15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.

16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.

Eli riitaisuus ja katkera kiivastus, ne kuvaavat todella hyvin sinun omaa toimintaasi !

Vaan näin:

17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.

YLHÄÄLTÄ TULEE PALJON – MUTTA HARVOIN LAPIO

Oi uudestisyntynyt veli tai sisar,
        joka olet saanut ylhäältä viisauden, ja sen kyllä huomaa – kaikilla muilla kun tuntuu olevan väärä käsitys kaikesta.

Me tavalliset alhaalta tulleet – jotka synnytti kätilö eikä Henki – kuuntelemme, miten viisaus valuu taivaasta suoraan somekommenttikenttään.
        On se ihmeellistä.
        Ei tarvitse enää Raamattua lukea, kun sinä jo selität sen valmiiksi.
        Ei tarvitse rukoilla, kun sinä olet jo saanut vastaukset valmiina.
        Ei tarvitse ajatella, koska sinä ajattelet kaikkien puolesta.

Mutta jos joskus käy niin, että ylhäältä tuleva viisaus törmää painovoimaan – ja sinäkin päädyt matalalle maalle, jopa montun puolelle – tarjoan sinulle henkilökohtaista palvelua:

“Taivaallisesti varattu paikka maan kamarassa™”
        – sisältää yksityisen leposijan, jossa ei tarvitse enää opettaa ketään
        – kiveen voidaan kaivertaa: “Uudestisyntyi – lopullisesti.”
        – rauhallinen tilaisuus, jossa puheenvuoro jaetaan tasaisesti (eli ei kenellekään)

Ja mikä parasta – tämä paikka ei ole ylhäällä eikä alhaalla vaan täsmälleen siinä keskikohdassa, missä kaikki lopulta kohtaavat: multakerroksen alla, sopivan hiljaa.

Joten jos joskus haluat levätä – ihan oikeasti – eikä tarvitse enää osoittaa ketään väärässä olevaksi, minä olen valmiina.

Palvellen nöyrästi maan tasalta,
        Hauturi Haudanvakava™
        – “Ylhäältä tulee sade, minä hoidan sen, mikä jää.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joka olet saanut ylhäältä viisauden, ja sen kyllä huomaa – kaikilla muilla kun tuntuu olevan väärä käsitys kaikesta.

Me tavalliset alhaalta tulleet – jotka synnytti kätilö eikä Henki – kuuntelemme, miten viisaus valuu taivaasta suoraan somekommenttikenttään.
        On se ihmeellistä.

Mutta jos joskus käy niin, että ylhäältä tuleva viisaus törmää painovoimaan – ja sinäkin päädyt matalalle maalle, jopa montun puolelle – tarjoan sinulle henkilökohtaista palvelua:

– rauhallinen tilaisuus, jossa puheenvuoro jaetaan tasaisesti (eli ei kenellekään)

Ja mikä parasta – tämä paikka ei ole ylhäällä eikä alhaalla vaan täsmälleen siinä keskikohdassa, missä kaikki lopulta kohtaavat: multakerroksen alla, sopivan hiljaa.

Joten jos joskus haluat levätä – ihan oikeasti – eikä tarvitse enää osoittaa ketään väärässä olevaksi, minä olen valmiina.

Hauturi Haudanvakava™

Älä esiinny ylen viisaana !

Saarn. 7:16 Älä ole kovin vanhurskas äläkä esiinny ylen viisaana: miksi tuhoaisit itsesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ihmeellistä.

Hauturi Haudanvakava™

Tässä sinulle vielä toinen:

Jaak. 4:14 sillä mikä on teidän elämänne? Savu te olette, joka hetkisen näkyy ja sitten haihtuu-

Kuvittelet olevasi ylen viisas, mutta:

1. Kor. 3:19 Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";

Näinhän se sinun kohdallasi selvästikin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä sinulle vielä toinen:

Jaak. 4:14 sillä mikä on teidän elämänne? Savu te olette, joka hetkisen näkyy ja sitten haihtuu-

Kuvittelet olevasi ylen viisas, mutta:

1. Kor. 3:19 Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";

Näinhän se sinun kohdallasi selvästikin on.

"Näinhän se sinun kohdallasi selvästikin on."

No miten se ilmenee, että Jumala "selvästikin" on vanginnut hauturin viekkauteensa?

Minä en ole huomannut mitään selviä merkkejä tällaisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten se ilmenee, että Jumala "selvästikin" on vanginnut hauturin viekkauteensa?

Uskovaiset niin usein "näkee" kaikenlaista, mitä he toivovat näkevänsä ja uskottelevat sitten, että se on todellisuutta, vaikka mitään merkkejä todellisuudessa ei ole näkyvillä.

Toiveajattelua siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se juurikin menee.

Eli viekkauteen vangittu ei itse tajua koko asiaa, siis kun harhoissaan kuvittelee olevansa ylen viekas.

Samasta sokeudesta kerrotaan tässäkin:

2. Piet. 2:12 Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,
        13 saaden vääryyden palkan; he pitävät nautintonaan elää päivänsä hekumassa; he ovat tahra-ja häpeäpilkkuja; he herkuttelevat petoksissaan, kemuillessaan teidän kanssanne;
        14 heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä; he viekoittelevat horjuvia sieluja, heillä on ahneuteen harjaantunut sydän; he ovat kirouksen lapsia.

Että näin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan näin:

Sanot vain Ilmestyskirjan olevan Jumalan Sanaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanot vain Ilmestyskirjan olevan Jumalan Sanaa!

Älä vääristele tahallasi sanojani.

Ilmestyskirjan siis sen profetian lopussa sanotaan, että:

Ilm. 22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän PROFETIAN KIRJAN SANOISTA !!!

Opettele lukemaan ja vieläpä ajatuksella, kiitos !

• Anonyymi

Ilmestykirjan kirjoittamisen aikaan uuden testamentin kirjoitukset olivat jo olemassa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6890
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4368
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3206
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      181
      3082
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2038
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      153
      1662
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1588
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      23
      1552
    Aihe