Woke-dei on rikos ihmisyyttä vastaan

Anonyymi-ap

Etenkin tytöt ovat usein kokeneet ahdistusta ja häpeää murrosiässä muuttuvasta kehostaan. Nykyään se on vielä yleisempää, koska wokedei pride Lgbtq hörhöt yrittävät kieltää tyttöjen ja poikien, naisten ja miesten erot ja sukupuolittuneen kulttuurin.

Niinpä murrosikä ja fyysiset muutokset voivat ahdistaa vielä enemmän, kun erot sukupuolten välillä kasvavat.

Tähän herkkään vaiheeseen sairaat pride ihmiset tarjoavat pakotietä trans- ja homoidentiteeteistä ja kokeiluista, joita tukee niin koulu kuin pervo järjestöt.

https://lapsenmaailma.fi/artikkeli/sandra-14-eli-kaksi-vuotta-sakkena/

Tämä aiheuttaa vakavaa vaaraa lapsille. Oikea tapa olisi antaa häkeltyneelle nuorelle tukea omaan, muuttuvaan kehoon ja sukupuolen mukaiseen identiteettiin, olla ylpeä muutoksesta naiseksi ja mieheksi ja tukea sitä, sukupuolten erilaisuutta.

Tämäkin nuori olisi voinut kuolla hullun pride ja Seta propagandan vuoksi

17

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Surullinen tarina. Tytön elämästä kaksi vuotta hukkaan trans aivopesun vuoksi.

• Anonyymi

Miksi ympäröivä kulttuuri ei
      tue naiseksi kasvamista sukupuolena?
      Pelottaa aikuistua, kasvaa, ottaa oikeus olla.

Kukaan ei kiistä poikalapsen oikeuksia.
      Hyvä artikkeli.

Tunnistan osan tuosta, se on perittyä häpeää,
      sukupuolittunutta.

• Anonyymi

Aiemmin kulttuuri tuki murrosikäisiä nimenomaan muuttuvan kehon hyväksymisessä kohti naiseutta ja miehisyyttä. Nyt pervot käyttävät hyväksi nuorten herkkää vaihetta ja epävarmuutta muuttuvassa kehossa, tarjoten ratkaisuksi trans propagandaa. Lapsia pitäisi suojella näiltä sairailta, että he saavat kehittyä rauhassa.

• Anonyymi

Ottaako päähän? xD

• Anonyymi

Hassua että päätit kaivaa esiin artikkelin yli 10 vuoden takaa. Ja itse asiakin, jota artikkeli koskee, on yli viidentoista vuoden takaa. Ajalta ennen kuin koko woke-sanaakaan ei tunnettu.

• Anonyymi

Näiden vihaajien pitää kissojen ja koirien kanssa etsiä negatiivisia tapauksia, koska ne ovat hyvin harvinaisia.

• Anonyymi

Woke-, dei ja transupropaganda on maailmalla paljon vanhempi ja kuten jutusta käy ilmi, pervot ovat olleet aktiivisia jutun tekoaikaan täälläkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näiden vihaajien pitää kissojen ja koirien kanssa etsiä negatiivisia tapauksia, koska ne ovat hyvin harvinaisia.

Ei ole. Britanniassa niitä on ollut valtavasti, minkä johdosta siellä päätettiin, että koulussa saa opettaa vain biologista faktaa, sukupuolia on vain kaksi. Lisäksi maassa lopetettiin alaikäisten transhoidot eli väkivalta lapsia kohtaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Britanniassa niitä on ollut valtavasti, minkä johdosta siellä päätettiin, että koulussa saa opettaa vain biologista faktaa, sukupuolia on vain kaksi. Lisäksi maassa lopetettiin alaikäisten transhoidot eli väkivalta lapsia kohtaan

Tilastoja esiin. Kaikki mihin olen itse tutustunut kertovat katujien määrän olevan parin prosentin luokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilastoja esiin. Kaikki mihin olen itse tutustunut kertovat katujien määrän olevan parin prosentin luokkaa.

Selvitäpä ite Britanniasta. Kyse on lasten suojelusta. Heidän tulee saada kehittyä rauhassa aikuiseksi. Tuet hirvittävää henkistä väkivaltaa ja fyysiseen kehitykseen sekaantumista

• Anonyymi

Woke-dei naisilla usein lila siilitukka, nenärengas, metallia naamassa ja korvissa, ylipainoa huono hygienia, finnejä ylä. että alapäässä

• Anonyymi

Öyhöttää äärioikeiston natsirasisti jolla on jo toinen kiljupönäkkä menossa.

• Anonyymi

Tynnyrissä kasvaneiden säälittävien typerysten ei pitäisi käyttää sanoja joiden merkityksiä eivät edes tiedä eivätkä ymmärrä.

Esimerkiksi Dei ei liity millään tavalla avauksessa öyhötettyihin asioihin. Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään.

• Anonyymi

Kyllä liittyy. Juuri sen vuoksi "tasa-arvon" nimissä lastenkaan ei anneta olla rauhassa pervoilta

• Anonyymi

Woke-dei naiset on niin tunkkaisii

• Anonyymi

Tämä on asia, jota tulevaisuudessa kauhistellaan. Lapsia muokataan kesken herkän kehitysvaiheen vastakkaisen sukupuolen hormoneilla ja pian jo silvotaan kirurgisesti.

• Anonyymi

Trump tuhosi woken, hieno mies

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe