Ajatuksia valkoisessa porukassa. Oravankatu 7 varastokokous 4. 6. 2025.
Mistä pirun käärmeistä ja uusista asunnoista koko Koivuhaassa puhutaan? En ole ikinä nähnyt sellaista kimeeriä jolla olisi asuntoja ja kantaisi käärmeitä tai kallista kissaa, eli veikkaan että kuvittelet kokkolan kimeerin olevan mies-nainen ihan vain musta tuntuu menetelmällä, sillä kokkolan kimeeri ei saa suomalaisilta mitään rauhaa.
Tämän kimeeri ei välttämättä muuten ole mies, eikä nainen. Mies ja nainen , ovat kaksi eri asiaa, eikä niitä tule littää tähän yhteen kimeeriin kokkolassa.
Eikä nyt ole puhuttu edes mistään käärmeistä vaan siitä onko kimeeri mies vaiko nainen?, mutta jos aletaan kimeeriä etsimään, niin pahin on kokkolan kimeeri joka elää duunarin tekemästä työstä, eikä itse pahimmillaan tee mitään muuta kuin kulkee jatkuvasti niiden Afrikan miesten ja naisten ja lasten kanssa. Siinä kokkolan ja Sudanin rajalla. Tästä olen puhunut jo vuodesta 2004 kun näin hänet Koivuhaassa kulkemassa mustien miesten ja naisten kanssa.
Miksi hän kulkee mustien miesten ja naisten kanssa?
Miksi kimeeri ei tee työtä?
onko hän mies vaiko nainen?
onko hän nainen vaiko mies?
miten hänellä voi olla monta asuntoa
mistä hän saa rahaa?
kuinka paljon hän saa rahaa?
Miksi kimeeriä vihataan niin paljon?
Miksi jotkut mustat huutavat hänelle Kim?
onko hän vaihtanut nimensä ?
Valkoisen voimin.
26
586
Vastaukset
- Anonyymi
Mene hoitoon ja tämä on väärä saitti avautua
- Anonyymi
Kuulemani asiat "tästä sekoituksesta"? Pitävät kuulemma ihan tasan tarkkaan paikkansa.
Väittää joku ihan muuta tahansa !
Mikä se kissantappojuttu Kannuksessa olikaan?
Entäs se tapaus kun käärmeitä vietiin Kannuksen ala asteen vitosen luokkaan?
Ja nimensä tuo on vaihtanut kun kääntyi muslimiksi jo vuosia sitten.
- Anonyymi
Tää on todella tyhmä kysymys mutta onko toi kimeeri jokin koivuhaan julkisen ku ihmiset hänestä puhuu? Mitä väliä sillä meille on onkp töissä vai ei? Onko Koivuhaka saanu oman julkkiksen? Jos kerta on ni kuuluisa ni miksei yritä päästä kunnallisvaaleissa läpi? Tai jopa eduskuntaan ja siellähän on jo Timo Soini jonka kanssa voinee keskustella tai sitten riidellä... Eikös kimeeri sopis hyvin tonne....
- Anonyymi
Joku on kateellinen jollekin jolla on varallisuutta. Vain siitä tämä kimeeriviha kumpuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku on kateellinen jollekin jolla on varallisuutta. Vain siitä tämä kimeeriviha kumpuaa.
Vastausta KEHIIN !!!!
Tätä olen pohtinut ja ajatellut jo vuodesta 2002.
Miten joku joka ei ole koskaan mitään työtä tehny voi omistaa kolme asuntoa ja vuokrata niitä sitten niille ;Afrikan tähdille; ??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihan syyt
Kissatapot
Homo jos on mies?
Lesbo jos on nainen?
Selittämätön varallisuus
Kulkee vain niiden mustien kanssa
Sukupuoli epävarma
Onko mies vaiko nainen
Vaiko onko kumpikin?
Ottaa ilmaiseksi toisten lemmikkieläimiä ja sitten myy ne eteenpäin tai syöttää käärmeilleen joita on asunto täynä.
- Anonyymi
Hyvä että huomio keskittyy tällasiin, eikä mihinkään minitereihin taikka pääjohtajiin jotka käärivät aivan hervottomia palkkioita.
- Anonyymi
Lottovoittaja ?
- Anonyymi
Avaaja ja parjaamansa henkilö ilmeisesti asuvat samassa kaupunginosassa ja ongelma lienee avaajalla kateus tätä henkilöä kohtaan, mikä jatkunut jo ilmeisen pitkään. Voihan sen elämänsä noinkin märehtiä.
- Anonyymi
Tuli tänään taas hyvänmielentorille ja ei tullut yksin.
En tahdo täällä muuta vikoa , koska pelkään että se kimeeri tekee jotain minun kissoilleni täällä Koivuhaassa Minulla on kolme melkein neljä kissaa.
Se neljän kissa heräsi tähän, ja on hyvä että heräsi edes johonkin. Mutta en voi syyllistää häntä ,että hän ei ollut aktiivinen näisä muissa asioisa- AnonyymiUUSI
Koomisinta oli, että kaikki minun kolme kissaa melkein neljä kissaa tiesivät edes jollain asteella toisistaan. Ai niin ja olihan siinä vielä yks neljäskin. Eipä ole kauheasti sen jälkeen kutsua tullut sinne suuntaan ja mekin täällä tunnutaan olevan vain pakollinen paha.
- Anonyymi
Minulla on kokkola lehti, jossa on juttua kimeerin kissatapoista ja suurista kuusimetrisistä käärmeistä, oikein kuvien kanssa.
Käärmeet kaasutettiin kuoliaaksi pakokaasulla poliisiaseman tiloissa.
Ja kimeeri sai pitää kuolleet käärmeet itsellä ja hän nylki niiden nahat kuusi kappaletta ja sai pitää itsellään.
Tekijä asuu nykyään Koivuhaassa.
Juttu julkaistiin 2022 Kokkola lehdessä.- Anonyymi
Palkkio, rahaa on päätetty antaa sille henkilölle joka voi todistaa nämä jutut todeksi.
Sen vain tiedän mitä olen kuullut , että seurakuntanaiset vihaa kyseistä kimeeriksi kutsuttua kurkkuleikkausneitiä?
Ja vuosikausia ovat koittaaneet saada vihaa ja katkeruutta Koivuhaan sudanilaisten ja tämän kimeeriksi sanotun välille. Mutta siinä lainkaan onnistumatta.
- Anonyymi
Syötti tappamiaan kissoja käärmeilleensä jäi tästä kiinni. Mutta vapautettiin kaikista syytteistä kun on kuulemien puheen joku erikois-sairas siis kimeeri.
- Anonyymi
Kimeerille olisi ihan hyvä ratkaisu tehdä itsari. Tulisi maailmasta edes hitusen parempi paikka kun ois vähemmän tuollaisia geenivammaisia idiootteja kuin kimeeriksi kutsuttu mies kautta nainen kimeeristä ei koskaan tule mitään arvostettavaa, eli kulutat vain turhaan happea. Ja olet vain niiden mustaihoisten ystävä.
- Anonyymi
Ei mitään itsemurha ajatuksia täällä kannata tuolle toivoa.
Surkea säälittävä elämä on hänelle paras rangaistus.
Katsos kun on niin vihattu tuo kimeeri Suomalaisten keskuudessa on, hiton julma eläinten syöjä sekä ainainen omanedun tavoittelija.
- Anonyymi
Hyvä se on heti tuoda ilmi. Mielipide tuokin mutta luulis että se vihan pitäis toimia kumpaankin suuntaan. Ei tunnu häntä sen enempää kiusaavan mitä minä haluan. Joo en tiedä, väliaikaisesti vaikka missä mutta luulisi että jossain välissä voisi tehdä muutoksia että kissoillani oli tarpeeksi tilaa liikkua vapaana huoneistossa.
- Anonyymi
Se kimeeri oli tänään Lidill kaupassa yhden Afrikkalainen miehen ja lapsen kanssa. Minun oli niin vaikea olla ja itseäni hillitä että minun mieheni joutui ottamaan minua käestäni kiinni.
Onneksi Martti lupasi ajaa ALKON kautta kotiin Koivuhakaaan.- Anonyymi
Luulisi kimeerin elämänsä olevan pelkkää taistelua ja jonkinlaisen roolin esittämistä esim. Kissoille?
Se varmasti syö ihmistä.
Kun on nainen ja yrittää esittää miestä, pukeutuminen ja leikkiä että on miehen matala ääni.
Eikö olisi helpompaa vain tunnustaa.
- Anonyymi
Jo on törkee viesti. Vai vihaamasi kimeeri oli kanssa kahtomassa kissan auton alle jäämistä ooksää seonnu lopullisesti????????? Sen kajulle kuolleen kissan kuolinilmotus oli sunnuntain Keskipojanmaa-lehessä eikä ollu kimeeristä mitään. Kyllä sää oot järkyttävä ihminen hyi olkoon.
- Anonyymi
Mahtoiko olla tämä kokkolan kimeeri, kun illalla kokkolan keskustassa pyöräili nuoren sudanilais miehen perässä, kääntyi samasta risteyksestä samaan suuntaan.
- Anonyymi
Ensin tuli pyörällä kaupungilla yksi melkoisella varmuudella näitä Sudanilaisia ilmeisesti vastaan ja perässä häntä seurasi tämä kimeeri Menivät samaan suuntaa ensin mustamies ja kimeeri perässä.
Anonyymi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin tuli pyörällä kaupungilla yksi melkoisella varmuudella näitä Sudanilaisia ilmeisesti vastaan ja perässä häntä seurasi tämä kimeeri Menivät samaan suuntaa ensin mustamies ja kimeeri perässä.
AnonyymiEilen kävelin pyörätien oikeaa laitaa ja mutkan kohdalla takaa tuli joku kaiketi sudanilainen nuorimies sellaista vauhtia, että onneksi olin tarpeeksi laidassa, lähes siellä nurmikolla. Ja heti perässä tuli tämä kimeeri, jonka tiedän olevan vihattu. En tiedä, missä heidän pitäisi ajella, mutta noilla vauhdeilla kävelijät ja hitaammat pyöräilijät ovat vaarassa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AnonyymiOlisit liittynyt seuraan...
- Anonyymi
Kimeeri pyydysti minkinloukulla kissoja käärmeille ravinnoksi. Tappoi kissat kirveellä samaten vanhassa autiotalossa joka oli hänen kodin läheisyydessä.
Syötti lihat käärmeilleen ja isoille liskoille joita oli tuonnut myös espaniasta laittomasti suomeen.
Jäi kiinni mutta sai vapauttavan syytteen varmaan sillä perusteella kun on jokin erikois-sairas. Poliisi joka otti kimeerin kiinni 2020 ei kestänyt sitä että matelijoiden pitäjä jäi ilman tuomioita ja alkoi juomaan ja sekosi lopulta.
Sen jälkeen kun poliisi sekosi hän alkoi puhumaan tapauksesta kylillä, mikä on laitonta ja lisäsi tapahtumiin itse vaikka mitä paska juttuja päälle.
Nyt tämä poliisi on lääkinnän alaisena. - Anonyymi
Todellisuuden näkeminen. Mulle näytetään jatkuvasti. Tänään jossain kaupan käytävän toisessa päässä. Retkeilytarvikkeita katsottiin. Halusin ulos.
Kassajonossa edellä oleva asiakas kääntyi yllättäin ja alkoi puhua minulle. Kimeeri halusi antaa paikkansa minulle, kun ostin vain kissoille ruokaa. Kun siis kysyi, onko sulla kissoja? Aisti varmaan mun paniikin.
Taakse katsomatta painelin autolle. Kontaktia en halua ja siksi paniikki. Kyllä mulla kuitenkin kaikki ihan hyvin on. Kimeeristä vaan en tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 616123
- 615542
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1224249- 543842
- 143775
- 323209
- 632951
- 592826
- 682568
- 471950