Ennustuksia ovat antaneet niin geologi, ennustajaeukko kuin eräs profeetallinen kristittykin.
Geologi (Stefan Burns) sanoi, että 4 airokalaa, eli n.s tuomiopäivän kalaa, on ajautunut Intiassa ja Tyynen meren saarialueella rantaan. Sitä pidetään enteenä siitä, että syvällä meressä tapahtuu jotain. Geologin mukaan vaikuttaisi siltä, että mm. meren tulivuoret saattavat olla heräämässä. Hän puhuu heinäkuusta 2025, jolloin jotain mahdollisesti tapahtuisi (YouTube: DEEP ABYSS Oarfish Keep Washing up DEAD ⚠️ The Oceanic Cataclysm of July 2025).
Thaimaalainen ennustaja (Mor Prah) puolestaan on ennustanut, että meren tulivuoret mahdollisesti purkautuvat heinäkuussa ja se aiheuttaa maailmanlaajuisen katastrofin (YouTube: The woman who predicted the next global disaster).
Myös mainitsemani kristitty, Troy Black, on varoitellut, että heinäkuussa tapahtuisi jotain (YouTube: 2025 Prophecy. The Rumbling is Here.).
Ennustuksia siita, että heinäkuussa 2025 tapahtuisi jotain...
9
125
Vastaukset
- Anonyymi
Heinäkuussa mun synttärit, ei sen kummempaa tapahdu.
- Anonyymi
Voivat ne kaikki ennustukset olla pielessäkin ja heinäkuussa onkin vain sinun synttärit. 😂 Jos taas paukahtaa, kuten on ennustettu, on sulla aikamoiset synttärit.
Toiselta foorumilta aloitukseni poistettiin. Herra sitä porukkaa armahtakoon, jos jotain tapahtuukin ja he poistivat varoituksen. - Anonyymi
saako tulla sinne?
"...on varoitellut, että heinäkuussa tapahtuisi jotain..."
Nämä ennustelut perustuvat siis johonkin mutuun, että jossain voi jotain ehkä tapahtua.- Anonyymi
Minun profetiani: "En tiedä milloin, missä tai mitä tulee tapahtumaan elokuussa 2025, mutta se on todella pahaa." Onnistumisvarmuus lähellä sataa. Jossain tapahtuu aina jotain pahaa.
Anonyymi kirjoitti:
Minun profetiani: "En tiedä milloin, missä tai mitä tulee tapahtumaan elokuussa 2025, mutta se on todella pahaa." Onnistumisvarmuus lähellä sataa. Jossain tapahtuu aina jotain pahaa.
:D Juuri näin.
- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
:D Juuri näin.
Kari Suomalaisen ennustus onnistui sataprosenttisesti:
"Jos vappuna on lunta katolla niin sitä on maassakin." Anonyymi kirjoitti:
Kari Suomalaisen ennustus onnistui sataprosenttisesti:
"Jos vappuna on lunta katolla niin sitä on maassakin.":D Erittäin hyvä ennustus.
- Anonyymi
Ennustuksia ei tarvitse enää arvailla vaan ne löytyy aina ajantasalla olevana seuraavalle päivälle laadituna!!!1
https://www.ilmatar.net/~np/profetia/
Amen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315027- 343466
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112307
- 281917
- 121838
- 1611793
- 1051310
- 1371127
- 141119