Onko tietoa mistä sellainen tyhmyys sikiää, että syö majoneesia.
Miksi joku syö värjättyä ja maustettua rasvaa?
11
122
Vastaukset
- Anonyymi
Valmistusohje
1 kananmuna
2,5 dl rypsiöljyä
1 tl sinappia (esim. dijon)
1 tl etikkaa (esim. valkoviini- tai väkiviinaetikkaa)
½ tl suolaa
Maun mukaan esim. valkosipulia, valko- tai mustapippuria tai yrttejä.
Tärkeää on, että ainesosat ovat saman lämpöisiä.
Riko kananmuna astian pohjalla niin, että keltuainen pysyy ehjänä. Valuta päälle öljy, sinappi, etikka ja lisää suola ja valitsemasi mausteet.
Aseta sauvasekoitin astian pohjaan varovasti niin, että keltuainen jää teräosan alle. Käynnistä sauvasekoitin, pidä käynnissä ja astian pohjassa kiinni, kunnes öljy on sekoittunut kananmunan kanssa. Jos sekoittuminen ei tapahdu kunnolla, nosta sauvasekoittimen terää hitaasti ylös pintaa kohti.- Anonyymi
Minä tein aikoinaan usein tuota majoneesia tuolla ohjeella ja lisäsin siihen puserrettua valkosipulia. Meinasin tässä eräänä päivänä tehdä, vaan eipä onnistunut, vaan majoneesi juoksettui mitä en käsittänyt, olinhan aina ennen valkosipulimajoneesimestari! tein maailman parasta majoneesia ilman ongelmia.
Mietin että syynä täytyi olla oliiviöljy.. En ole enää vuosiin käyttänyt kuin parasta oliiviöljyä, joka ei ehkä kuitenkaan sovellu majoneesin tekoon?
- Anonyymi
Syön majoneesia koska se on hyvää ja terveellistä.
Varsinkin valkosipulimajoneesi maistuu taivaalliselta.
Sinähän tässä tyhmä olet. - Anonyymi
Maista. Niin tiedät.
Maailmalla mätetään paljon majoneesia.
Enemmän ihmettelen suomalaista sinappia. Siinä on jopa puolet sokeria. Samaa sokeria mitä karkissa. Sokeria makkaran ja kinkun päälle. - Anonyymi
..polttaa ne jotkut tupakkaa.. nuuskaa tukkivat huulen alle ja ottavatpa ryypynkin toisinaan ... joten pieniä ne on , silakat joulukaloiksi ...
- Anonyymi
Mistä lie sikiää, mutta onhan se varsinaista tyhmyyttä nykyään olla välittämättä, mitä ulkonäön ja maun takana on. Minä en ole ainakaan yli 20 vuoteen ostanut juuri mitään ns. valmistuotteita. Niihin harvoihin mitä ostan kuuluu mm. juusto. Itse tekemällä voi keventää rutkasti kemikaalikuormaa ja sitten 70-80 vuoden iässä muistaa varmasti kiittää itseään, myös siksi, että muistikin pelaa todennäköisesti normaalisti.
- Anonyymi
Jätäpä se juusto.
Ennemmin majoneesia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätäpä se juusto.
Ennemmin majoneesia.Se ken juuston ja majoneesin yhdistää se herkun maistaa!!!
- Anonyymi
Onhan se leivän päälle sipaistuna kevyempää kuin voi ja paemman makuista
- Anonyymi
On suvustasi lähtöidin tuo villitys. Eli kysy äidiltäsi.
- Anonyymi
Onko sillä väliä kun tähän väliin tulee majoneesia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348