Miksi joku syö värjättyä ja maustettua rasvaa?

Anonyymi-ap

Onko tietoa mistä sellainen tyhmyys sikiää, että syö majoneesia.

11

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valmistusohje
      1 kananmuna
      2,5 dl rypsiöljyä
      1 tl sinappia (esim. dijon)
      1 tl etikkaa (esim. valkoviini- tai väkiviinaetikkaa)
      ½ tl suolaa
      Maun mukaan esim. valkosipulia, valko- tai mustapippuria tai yrttejä.

Tärkeää on, että ainesosat ovat saman lämpöisiä.

Riko kananmuna astian pohjalla niin, että keltuainen pysyy ehjänä. Valuta päälle öljy, sinappi, etikka ja lisää suola ja valitsemasi mausteet.
      Aseta sauvasekoitin astian pohjaan varovasti niin, että keltuainen jää teräosan alle. Käynnistä sauvasekoitin, pidä käynnissä ja astian pohjassa kiinni, kunnes öljy on sekoittunut kananmunan kanssa. Jos sekoittuminen ei tapahdu kunnolla, nosta sauvasekoittimen terää hitaasti ylös pintaa kohti.

• Anonyymi

Minä tein aikoinaan usein tuota majoneesia tuolla ohjeella ja lisäsin siihen puserrettua valkosipulia. Meinasin tässä eräänä päivänä tehdä, vaan eipä onnistunut, vaan majoneesi juoksettui mitä en käsittänyt, olinhan aina ennen valkosipulimajoneesimestari! tein maailman parasta majoneesia ilman ongelmia.

Mietin että syynä täytyi olla oliiviöljy.. En ole enää vuosiin käyttänyt kuin parasta oliiviöljyä, joka ei ehkä kuitenkaan sovellu majoneesin tekoon?

• Anonyymi

Syön majoneesia koska se on hyvää ja terveellistä.
      Varsinkin valkosipulimajoneesi maistuu taivaalliselta.

Sinähän tässä tyhmä olet.

• Anonyymi

Maista. Niin tiedät.
      Maailmalla mätetään paljon majoneesia.
      Enemmän ihmettelen suomalaista sinappia. Siinä on jopa puolet sokeria. Samaa sokeria mitä karkissa. Sokeria makkaran ja kinkun päälle.

• Anonyymi

..polttaa ne jotkut tupakkaa.. nuuskaa tukkivat huulen alle ja ottavatpa ryypynkin toisinaan ... joten pieniä ne on , silakat joulukaloiksi ...

• Anonyymi

Mistä lie sikiää, mutta onhan se varsinaista tyhmyyttä nykyään olla välittämättä, mitä ulkonäön ja maun takana on. Minä en ole ainakaan yli 20 vuoteen ostanut juuri mitään ns. valmistuotteita. Niihin harvoihin mitä ostan kuuluu mm. juusto. Itse tekemällä voi keventää rutkasti kemikaalikuormaa ja sitten 70-80 vuoden iässä muistaa varmasti kiittää itseään, myös siksi, että muistikin pelaa todennäköisesti normaalisti.

• Anonyymi

Jätäpä se juusto.
        Ennemmin majoneesia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätäpä se juusto.
        Ennemmin majoneesia.

Se ken juuston ja majoneesin yhdistää se herkun maistaa!!!

• Anonyymi

Onhan se leivän päälle sipaistuna kevyempää kuin voi ja paemman makuista

• Anonyymi

On suvustasi lähtöidin tuo villitys. Eli kysy äidiltäsi.

• Anonyymi

Onko sillä väliä kun tähän väliin tulee majoneesia?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe