Millaista toimintaa?

Anonyymi-ap

Olen ajautunut ns. villiksi uskovaksi, pulma on siinä että tämä on melko yksinäistä touhua ja olen pettynyt vapaisiin suuntiin.

Muistan ennen vuosikymmeniä sitten oli pienpiirejä ihan joissa käytiin kyläkirkoissakin tilaisuuden jälkeentutustuttiin toisiimme.

En ihan ajattele samoin kuin kirkko opettaa.mutta haittaako se?

4

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen ollut "villi" uskova koko ikäni. Lapsena tosin kävin Pekka sedän poika kerhossa, missä hän näytti lopuksi Tintti dioja valkokankaalle. Mutta Pekka sedän kertomukset Jumalasta ja uskonasioista jäivät mieleeni, sekä Pyhyys, joka huokui Pekka sedästä. Olen kasvanut horjumattomaan kristinuskoon täysin yksin kammiossani. TV 7 on ollut henkireikäni vahvaan uskooni. Sen arkista löydän vahvistuksia jokaiseen epäselvyyteen. Taivaan Isä on Isäni, Jeesus veljeni, Pyhä Henki äitini. Suhde kasvaa jatkuvasti, jokaisen vuorovaikutuksen jälkeen. Olen liikunta vammainen, enkä jaksa kompuroida kirkkoon. Maksan veroni iloiten ja suhtaudun seurakuntaan ja kirkkoon myönteisesti. Jumalan sanomaa täytyy pitää tarjolla. Me kammio uskovaiset, voimme ratketa riemulliseen ylistykseen niin usein, kuin haluamme.

• Anonyymi

Jumala ottaa ihmisen aina hengessä lapsekseen vaikka ihmiset eivät ottaisi. Ei Jumala tai Jumalan sana muutoinkaan ole mitenkään riippuvainen ihmisten touhuista. Ei Jumala ole ihmisten käskytettävissä millainen on, vaan Jumala on suuri vaikka ihmiset olisivat vajavaisia, harhaoppisia ja heillä olisi millaisia ajatuksia tahansa siitä miten uskoa pitää harjoittaa tai mitä siinä tulee tehdä että olisi Jumalan asialla.

Ja heti kun joku alkaa selittämään miten ihmisen tulee olla, alkaa esittämään varmoja mielipiteitä sanasta, sekä siitä miten tulisi elää, kannattaa harhaopin tutka panna päälle.

• Anonyymi

Aika yksinäistä lienee Jumalan kanssa hengata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5226
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3651
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3243
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2435
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      2006
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1937
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163