Vaan mulla ei ole oikeanlaista lippua, eikä taida Lapualta saadakaan enää tähän hätään? Ojutkankaalla oli joku joka teki ainakin jotain viirejä sun muita, mutta ei taida olla enää?
https://www.sss.fi/2025/06/tanaan-on-ahvenanmaan-itsehallintopaiva/
Se olisi liputuspäivä
11
177
Vastaukset
- Anonyymi
valitettavasti tänään ei ole liputuspäivä eikä sun kirjoitus TAASKAAN liittynyt Lapuaan mitenkään ,oot varsinainen nettiterroristi
- Anonyymi
Se oli minun aloitukseni ja kysyin saako Lapualta enää täällä tehtyjä lippuja.
Itse nostat noita Lapuaan liittymättömiä etusivulle jatkuvalla syötöllä. Antaisit olla, niin ne häipyvät nopeasti, jos eivät kiinnosta ketään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli minun aloitukseni ja kysyin saako Lapualta enää täällä tehtyjä lippuja.
Itse nostat noita Lapuaan liittymättömiä etusivulle jatkuvalla syötöllä. Antaisit olla, niin ne häipyvät nopeasti, jos eivät kiinnosta ketään.mutta kuule tolvana tällä sivustolla täytyy kirjoittaa ja keskustella vain Lapuaan liittyvistä asioista ,ei puuta heinää,sivustolta putoaa pohja pois jos aloituksia tulee kuin sieniä sateella ja varsinkin semmosia jokka ei liity ollenkaan Lapuaan.muistikuvan mukaan jossakin lukee että keskustel Lapuan kaupungin asioista.olisit kysynyt saako Lapualta lippuja mutta tuo sun linkkisi ei liity Lapuan mitenkään.ja jatkuvalla syötöllä ? no totta perkeleessä jos hömppelit niitä laittaa ,,joku roti pitää olla tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisiä kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta kuule tolvana tällä sivustolla täytyy kirjoittaa ja keskustella vain Lapuaan liittyvistä asioista ,ei puuta heinää,sivustolta putoaa pohja pois jos aloituksia tulee kuin sieniä sateella ja varsinkin semmosia jokka ei liity ollenkaan Lapuaan.muistikuvan mukaan jossakin lukee että keskustel Lapuan kaupungin asioista.olisit kysynyt saako Lapualta lippuja mutta tuo sun linkkisi ei liity Lapuan mitenkään.ja jatkuvalla syötöllä ? no totta perkeleessä jos hömppelit niitä laittaa ,,joku roti pitää olla tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisiä kohtaan
No käykös tämä. Tiistenjoella mies putosi polkupyörän rungolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No käykös tämä. Tiistenjoella mies putosi polkupyörän rungolle.
välttämättä ei käy sillä väitän ettei ole totta ,valhettahan ei saa puhua
- Anonyymi
Ei ojutkankaalla kukaan ole lippuja tehnyt
- Anonyymi
Ompa! Siinä risteyksessä, eikö sekin oo ojutkangasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se valmisti viirejä ja pöytästandardeja ja sään armoilla olevaan lippuun tarvitaan aivan erilaista kangasta, joten tuskin on tehnyt oikeita lippuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla miehen sukunimi Ojutkangas. Teki pöytästandardeja ym.
- Anonyymi
Mistä voin tilata hakaristilipun? Täällä oli joskus linkki, mutta en nyt löydä sitä.
- Anonyymi
Aloittaja voi hyvin nostaa sen ruosteisen flanellipaitansa selustan pussihousuistaan ylös lepattamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735132- 534271
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933629- 502729
- 201949
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1151754
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073