Auttaako helluntaikaste pesemään pois syntejä ?
Lahkolaisia on kahden sorttisia räksyttäviä koiria ja puhumattomia myrkkykäärmeitä.
Kun syntien upotus ei auta
52
327
Vastaukset
- Anonyymi
2Piet 2:22:
"Heille on tapahtunut, mitä tosi sananlasku sanoo: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa"."- Anonyymi
Eritän loukkaavaa tekstiä ihmisryhmää vastaan.
- Anonyymi
Ei vesikaste mitään pese pois. Vain Pyhä Henki pesee herjaamisenkin pois. Jos ei pese, joutuu helvettiin.
- Anonyymi
Vesipesu- Nooa, jumalattomuuden- pesu- hukuttaminen- tuomille- joutumien.
Siinä on vesipesun merkitys- Arkki- sen saarna- sijaisuhri - arkkiinmeno- kahdeksanhenkeä- ja hukuttava vesi- jumalattomuuteen- se vesi tappoi- sielu joutui tuomiolle, mutta arkki kantoi siinä ei hukuttu.
Eli kasteen hauta - kirjoituksissa kertoo sen, mitä sillä on tarkoitus...
Viimeinen tuomio- olkiukot- Jumalan kirkkauden kohtaaminen- ilman pelastuksen - Jumalan karitsan suojaa- se tappaa syntiä tekevän sielu.
Nooan arkki on ----saarna--- jotain tapahtuu. Saarna kertoi, että maailma hukkuu---
tämä on ihan alkeisoppia, ilman yleisuskonnon tarinatuvan ihmisoppia.
Jeesus pelastaa- Golgatanveri- se pesee synnit ja tuo hyvän omantunnon, sekä halun seurata JumalanKaritsaa- eli olla Jumalantyönä- Jeesuksen Ylimmäisen papin - opetuslapsi- uskon kautta Kristukseen ja siinä on seurakunta, jonka nimi on Elämänkirjassa.
Homma on hieman eri- kuin yleisuskonnon jumala. Sellainen jumala- joka kertoo, että kastamattomia vauvoja kidutetaan helvetintulessa, ts. hirvittävä opetus ja Ortodoksienkin sana- siinä pilkataan Jumalaa ja tämän opin loi - lainaten juutalaisilta ympärileikkaus- kahdenksanpäiväisenä- lapsi- --korvausoppi, jotta voidaan erottautua Herran kansasta. Martiin viha- juutalaisia kohtaan, Martin oma ihmis- korvausoppi- kummit ja kummien puhe- papin vuorosanoin, ikäänkuin lapsi puhuisi uskosta. voidaan kastaa... Marttihan päätteli- että kaste on vain uskoville ja tässä se vuorosanojen ja toimenkuvan merkitys on Luterilaisen opin sisällössä.
Siksi on hätäkaste- ettei lapsi joudu helvettiin kitumaan, ja tätä minun isoäitini lestadiolaisuudessa ----itki-- kun ei kirkon lapsenpäästäjää ollut hätäkastamassa syntyvää.
Isoäitini- Anna- hän kohensi hiiliä uunista- paistaakseen leipää- ja kohennuksessa vedettiin uunin edessä olevaan tiilistä tehtyyn kaukaloon, ne hiilet, olen ne itse nähnyt.
Ja tästä äitini kertoi- Anna- äitinsä kyynelistä ja siitä Luterilaisen kirkon opin tuomasta tuskasta -----Jumalasta-- kun kastamaton lapsi on nyt kärsimässä helvetin tulta.
Tämä on tosi asiaa ja olemme kasvusukulaiseni kanssa keskustellut samasta tapahtumasta.. Eli älä kiertele itse ---totuutta- --- perinneopin hirvittävästä hedelmästä...
Ylellä oli ohjelma Tanskasta- sen lähettämästä lähetyspapista - ja siellä olevasta tehtävästä ja sama- hätäkaste- pelotteluJumala oli sanoituksen kohteena.
Eli näille sanoilleni on rajoja ylittävä todistusaineisto jopa Ylellä lähetettynä..
kannattaa ottaa perinneopin mielekkyydestä pohdintaa- onko ----sanat- mitä kylvetään kirjoitusten mukaan.....
Tänäänkin Suomessa- luterilainen kätilö- ehkä ymmärtämättä asian perustusta, tekee hätäkastetta- sanojensamukaan, jos lapsi on kuolemassa.
ja syy on perisyntiopin hapate, jossa perkelöidään syntyvä lapsi- joka Jumalanluomistyönä on siinnyt - syntynyt ja on vaikkapa uskovan avioparin siittämä- kun Jumala sanoi, antoi tehtävän- "täyttäkää maa""" ja tämä te Martin mukaan perkelöitte..
Mietihän hieman puheitasi, onko sanasi perinneopin hapatuksen tulos.
Marttihan ajoi perkeleitä syntyvän lapsen yltä- ja syy oli perinnopin perisyntikäsite.
Ortodokseilla on viisautta. He sanovat, että lapsi on Pyhä ja puhdas. Hänellä on taipumus siihen syntiin ja pistän tuohon nyt pisteen.
Eli synti on Jumalan lain rikkomista, eikä näinollen lapsi ---vielä -- ole teitoisesti synnittänyt sielunsa elämää Jumalan edessä.
Lapsen opetus on isien tehtävä ja tässä se ongelma onkin. teemmekö niin.
Jeesus otti lapset polvelle ja siunasi heitä.
Ja hän oli ympärileikattu ja kasteelle meni kolmekymppisenä. eli antoi tavallaan esimerkkiä siitä, ettei lapsia tarvitse pelastuttaa kidutukselta helvetistä, että alettaan älyttömältä ikäänkuin pesemään syntejä. Tässä puheissanne on teillä ongelma --juurisyissä.----
ja puheissanne. kun puhutte, että pesette syntejä pois, vauvasta, että pelastuu luomanne perinnejumalan- kultaisen vasikkanne kidutuksen kohteelta hänet.
ja se on teillä ihmisteko.
Sitten sukuuni. tuosta sukuni sisaruksista- varmasti vauvahelvettijumalakaste tehtynä, kirosivat pappeja, ja tulta kuolinvuoteellakin heidän silmistä näki. He eivät uskoneet valheeliseen perinneoppiin, eikä tässä puhuta helluntalaisuudesta pätkääkään.
Eli älä leiki helluntai sitä ja tätä kun pakoilet Jumalan Sanaa puutarhasi puitten takana lymyten---- kun se perinneoppi on sinulle niiiiiiiiiiin pyhä.....
helvettijumalan kidutus---- alttarillasi. olet käärmeen asialla, ehkä ymmärtämättömyyden ajassasi - Anonyymi
Helluntailahkon jeesukset.
Mitä helluntailaiset tarkoittavat tällä,
"helvettijumalan kidutus" ?- Anonyymi
"Isoäitini- Anna- hän kohensi hiiliä uunista- paistaakseen leipää- ja kohennuksessa vedettiin uunin edessä olevaan tiilistä tehtyyn kaukaloon, ne hiilet, olen ne itse nähnyt."
- Anonyymi
Kysy Martti Lutherilta, hän on sen kidutusjumalan käsitteen kirjoittanut- hätäkasteen perustukselle.
Jos kastamaton lapsi joutuu helvettiin, niin eikö sana siinä avaa ymmärrystäsi, että heitä vaivataan yöt ja päivät,, ,ja rikasmies on siellä matkassa...
Hokaatko- kuinka syvällä olet sotasi juoksuhaudassa- ampumassa räkäpäitä...
helluntai sitä ja tätä.
Ei tässä helluntaista tarvitse puhua, vaan Lutherin opista. - miksi sitä täällä kirjoitetaan, sopii kysyä, eli miksi vaahdotaan heidän palstalla.
en ole helluntalainen, meneekö nuppiin? Jäsennimeä et löydä minkään helluntaiseurakunnan kirkon kirjoista -- .....
ja mikä tässä asiassa riitelee- on se, että sinun jumalasi ei ole se SAMA Raamatun Jumala- Minä olen, se mikä MINÄ OLEN.
Hän ei rääkkää käsittämätöntä kirjoitustenkaan valossa- helvetin tulessa.
Perinneoppisi on tämä ongelma ja se, että pidät sen ylempänä- kuin kirjoitetun SANAN
Minulla ei ole vauvaa kiduttavaa Jumalaa- olen Ortodoksien kanssa samaa mieltä.
En pilkkaa Jumalaa... ja jokaisesta sanastahan, sinäkin teet tilisi Valkean Valtaistuimen edessä.
Ja pidän pöyristyttävänä opetuksena sitä, mitä isoäitini kirkon antaman tiedon mukaan koki, synnyttämänsä lapsi on nyt helvetin tulessa, ja miksi?
Mietihän sitä, siitähän kirjoitin.
Koska kirkon opin mukaan se lapsenpäästäjän puuttumisen takia- lapsi jäi kastamatta.
Menikö perille?
Ja aina kun alatte mussutella toisten reviirillä, vesipesusta ilman sitä, että ihmisen henkilökohtainen usko Kristuksen sovitustyöhön puhutaan, niin astun harhaisten perinneoppien näyttämölle, ja sanon, että tarinanne näytelmän väite - on perätön. - Anonyymi
Kristittyjä onalusta alkaen pilkattu lahkoiksi.
- Anonyymi
Taivaaseen pääsee herjaamalla.
- Anonyymi
Eräs vanhus - kun häntä lapsetkin neuvovat rakkaudella, niin hän aina kokee, että moititaan ja herjataan. Onko sinulla samanlainen tunnetila...
Jos sanotaan, että uskossa Kristukseen, emme voi uskoa siihen, että Jumala kiduttaisi kastamatonta - syntymänsä jälkeen kuolleen lapsen sielua. Tuntuuko se toteamus herjaamiselta, kun ja koska se opetus on Lutherin hätäkaste- opin tarkoitushakuinen opetus, vastoin Sanaa.
Kannattaa miettiä, että onko perinneoppi oikeammassa, vai Raamattu ja onko uskonyhteisön Ortodoksien terveellinen näkö- että lapsi on pyhä- syntyessään vaikka hänelle on taipumus kasvaessa olla tottelematon- Jumalan Sanalle.
Se, että näkevät, ettei Aadamin synti mittaa helvettiä vauvan elämänylle, vaan meidän on opetettava lapsi tiensä suuntaan ja hän valitsee ymmärryksen ajassa sen, seuraako hän Jumalan kansan kanssa --elämäntiellä---
- Anonyymi
Helluntailaisten lahkoherjat onneksi tiedetään.
- Anonyymi
Olet eksynyt pilkassasi- ja kirves on puunjuurella katkomassa kuivat oksat. jotka poltetaan tulessa. Siinä se oli se Nooankin pesun opetus.
Jumala tappaa syntiä----tekevän---- sielun.
Mikä on synti*? Mietihän sitäkin vielä kerran.
SE ON ---- Jumalanlain rikkomista...... se on synti se...
Mietihän sitä, kun syntynyt vauvasi ei osaa laskea yhtälöitä, ja osaa vieraita kieliä...
Eihän hän ole vastuussa siitä, mitä häneltä kyselet-- meneekö tätä kautta jakeluun se, että olet ongelmissa ITSE...
Ei Jumala tuomitse syytöntä.
- Anonyymi
Uudestikastettu todistaa nenä punottaen.
"Ihan pössöönä jos viinaa paljon juo- joo.
Tuskin aina järjissään kun päässä paljon viinaa, joo.
Monenlaista tautia ihmisiin pesiytyy myös."- Anonyymi
Pilkkaajan puhe- käys sanoilla ----uudestikastettu--
Ja pilkkaaja sitten lukee toisenapäivänä- Johanneksenkasteesta- ja siten, että he kävivät kasteella ---uudestaan--- eli kastettiin Jeesuksen nimeen.... >>>että se siitä<<<
taas meni pohja puheestasi... meneekö perille - millainen hyllyvä suo on allasi
perinneopin suo- jossa upottaa helvettikidutusjumalan heteikkö - Anonyymi
Vauvojen otsalle lirutettu vesiei ole kaste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvojen otsalle lirutettu vesiei ole kaste.
Onneksi vapaissasuunnissa hoitavat kasteen loppuun asti- eli kasteen hauta ja Kristus- arkki vie perille, uskomalla sijaisuhriin, sekä kilvoittelemalla hyvän uskon kilvoitusta.
hyvän -- omantunnonliitossa- Golgatan täytetyn työn voimasta.... Golgatan veri puhdistaa veriruskeatkin synnit villan valkoiseksi... siten on - kuten tänä aamuna-
uusi--- armonpäivä---- Se on Jumalantyö- meissä uskovissa ihmisissä...
Katso Jumalan Karitsa- seurataan Häntä! ... Se on täytetty! Kertakaikkinen uhri riittää...
Näin elämänkirja- ja Jumala- Hän tuntee Kristuksen kautta omansa. On hyvä olla Jumalalle tunnettu-
myös täällä olevan elämän kautta.... Minkä teitte yhdelle minun vähimmistäni, sen teitte --minulle!!!
Jumalan lain päämäärä on rakkaus! Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkeleiden kielellä, mutta minulla ei olisi rakkautta- olisin vain helisevä vaski ja kilisevä kulkukunen.
jne. Rakkaus on pitkämielinen- jne.
aviomiehelle- rakasta- vaimoasi- kuin Kristus rakastaa seurakuntaansa- jahas. se on käsky -uudessaliitossa.
kaste.... Kristusarkki- upotuskaste, siinä on entinen elämä kuollut ja uusi astunut arkkiin, elämään Hänen tahtoaan tähän aikaan..
Miten se huulillamme ja kirjoituksissa näkyy? Se on todistus uskostamme- mihin uskotaan.
Onko usko Ylkään, uskollisuutta morsiamella, eli sinulla ja minulla, morsian on seurakunta..
se koostuu jäsenistä.... kuten Sana opettaa...
Niinpä- .... pitää lähteä taas taipaleelle, naapurikaupungissa on eräs 86- vuotias, tarvitsee ehdottomasti apua, koska yhteiskunta on ottanut häneltä avun, vaikka sitä tarvitsee-
Eikä valitus auttanut, vain virkakoneiston ääni otettiin virheellisenä ja vikapäisenä huomioon, vaikka sitä katsoi mittapaikalla useampi silmä...
Se siitä. Siinä vanhuksessa ja hänen silmissään näkyy kristuksen silmät ja elämänheni, mikä häneen on puhallettu.... Jumala odottaa, että annamme ojennetun käden, jos apua muuta ei löydy. .... luterilainen - mummo saa nyt pian avun. Kirkkokyltti- se ei ole raja-aita.
- Anonyymi
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisia kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
- Anonyymi
Helluntailaisuus edustaa amerikkalaista uususkonnollistq toisen helluntain lahkolaisuutta.
Hiljaisuus on myöntämisen merkki.- Anonyymi
Helluntailaisus on syntynyt Jerusalemissa ensimäisenä Helluntaina.
Luther on Hitlerin ihannem
Hitler toteutti kansanmurhaa Lutherin oppeihin vedoten.
Luterilaisus perustettiin nimensä mukaisesti katomisen munkin valheiden pohjalle.
Kristinusko on syntynt Kristuksen Evankeliumin synnytämänä Jumalan Pyhän Hengn kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisus on syntynyt Jerusalemissa ensimäisenä Helluntaina.
Luther on Hitlerin ihannem
Hitler toteutti kansanmurhaa Lutherin oppeihin vedoten.
Luterilaisus perustettiin nimensä mukaisesti katomisen munkin valheiden pohjalle.
Kristinusko on syntynt Kristuksen Evankeliumin synnytämänä Jumalan Pyhän Hengn kautta.Helluntailaisuus syntyi viime vuosituhannella Amerikassa. Moista poppoota ei tunnetta pitkään aikaan kristillisyyden aikana. Luterilaisuus perustettiin Lutherin oivalluksen varaan - ihiminen pelastuu yksin Kristuksen tähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus syntyi viime vuosituhannella Amerikassa. Moista poppoota ei tunnetta pitkään aikaan kristillisyyden aikana. Luterilaisuus perustettiin Lutherin oivalluksen varaan - ihiminen pelastuu yksin Kristuksen tähden.
Kuis- se lutterin yksin armosta - kun vihasi ja vainosi juutalaisia- kun eivät taipuneet hänen uskontoonsa, jossa pakanallisuuden tähtitaivasta katsoivat ja Jumala sen kielsi.
Kyllä Lutherin elämää painaa veriset kädet, kuten monen muunkin matkanvarrella olevien kirkkoisienkin käsiä. Siellä on Mitrha- uskonnon pakanuudentuoneen oppi- jota edelleen kumartaa perinneoppi. - kirkkoisä, joka hukutti- keitti vaimonsa, ja tappoi poikansa jne.
Sehä ehdottomasti on oikeaoppinen.
Mutta, eihän tämä kansa tunne- isiensä perinnäissääntöjen juurioppeja. Mutta, kovasti niitä seurataan -uskonnollisuuden hedelminä.
- Anonyymi
On käytännössä todistettu, että pakkovauvakaste ei auta. Suomessa on 3,5 miljoonaa jumalatonta.
- Anonyymi
Taasko se alkoi hulluntaihumppa soida kuin karvamato korvassa.
"pakkovauvakaste" on lahkolaisuuden ydinsanomaa.
Mikä henki tuotakin riivaa. - Anonyymi
Jeesuksen opetuslapsia on aina pilkattu lahkoiksi.
Apt. 24:
13. . Eivät he myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
Ap. t. 26:22
15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
Dan. 12:2; Joh. 5:28-29
16. Siksi ahkeroinkin, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.- Anonyymi
Tiedätkö mitkä lahkot uudestikastavat ja myyskentelevät pelastusvarmuutta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etkö itse tiedä? Johanneksen kasteen ottaneet - ottivat kasteen Jeesuksen nimeen.. Ihan Raamatussa, eli Lutherin kaste- jossa perkelöidään lapsi ajetaan niitä ulos ja helvettijumalan kastekohde, ettei kiduteta helvetissä, senhän voi unohtaa ja käydä uskovain kasteella, ..
et taida tuntea perinneoppien kahleita- minkä vankeudessa sinäkin olet luterilaisuuden oppia jopa väärinkin tulkiten kahleissa. ja vangingartijasi on juuri Martti.
mitä pelastusvarmuuteen sen myymiseen tulee- niin ilmaiseksihan se Raamatussa tarjotaan, ehkä sen ylläpito maksaa- pitäähän hengellisen kodin hoito hoitaa, mutta kukin rakkaudessa hoitaa sen - kuten omankin kodin. Siihen antavat vapaehtoisesti rakkaudenlahjansa.
Sillä ostetaan hengelliseen kotiin sähkö- vesi- kiinteistötarpeet, että voi tarpeillasikäyden pyykiä silmänkirkastuspaperiin ahterisi. Onhan se tilakin pesty ja siistitty- uhrirahoilla ostetun pesuaineen kautta puhdas ja hyvälletuoksuva tila käytettävissäsi...
Voit tulla kirkkokahville, nekin tarpeet on hommattu. eli kyllä kotiväki on hoitanut kukkarostaan sen vieraanvaraisuuden..
Mutta, usko Kristukseen ja pelastus on julistuksessa siten ilmainen, ettei tarvise siitä siinä maksaa.... Mutta, voihan se ajassa maksaa taas vaikka martyyiyden - kuten on ajassa tapahtunut. rikkisahattuina, ruoskittuina, poltettuina on se pelastusvarmuus ollut sydämessä, eli tavallaan usko on maksanut hengenmenon, tahi rääkkäämisen.
Asiassa on monta puolta, miten sitä katsoo Ilmestysmajan Tabernaakkelin kankaista.
kannattaa miettiä puheita- mitä viljelee, voi olla - että lukija näkee puheissasi hieman...
hmmmm...... jätän sinut miettimään peilisi ääreen, miltä näytän
- Anonyymi
Onneksi ateistien ei tarvitse herjata uskovia.
He tekevät sen itse.
Antievankelioivat. - Anonyymi
Miksi sulla on tuollainen kysymys?
Kaikki vaikuttaa kaikkeen ovatko mieleltään sairaat ihmiset huonompia kuin tavalliset?
Mulla meni kauan ennenkuin pystyin tunnustamaan itselleni että en ole mieleltäni terve. - Anonyymi
Ei se ole synti, jos on sellainen miksi Jumala luonut. Herjaaminen sen sijaan on.
- Anonyymi
Tiesitkö että joidenkin suvussa voi olla haukkumista? Mun suvussa on ollut paljon se on kiertänyt monesta ihmisestä toiseen. Haukkuminen on myös sairautta. Olen haukkunut omaa perhettäni oma mieheni joitui siitä kärsimään pitkään ja lapseni jonkin aikaa. Nämä olen tunnustanut seurakunnan ihmiselle ennen kuin sain kerrottua ne kannoin niitä kauan sisälläni olen katunut ja se on ollut piina. Kerroin hänelle sen myös että olen lyönyt kumpaakin lastani toisesta on useampi vuosi ja toisesta yli vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö että joidenkin suvussa voi olla haukkumista? Mun suvussa on ollut paljon se on kiertänyt monesta ihmisestä toiseen. Haukkuminen on myös sairautta. Olen haukkunut omaa perhettäni oma mieheni joitui siitä kärsimään pitkään ja lapseni jonkin aikaa. Nämä olen tunnustanut seurakunnan ihmiselle ennen kuin sain kerrottua ne kannoin niitä kauan sisälläni olen katunut ja se on ollut piina. Kerroin hänelle sen myös että olen lyönyt kumpaakin lastani toisesta on useampi vuosi ja toisesta yli vuosi.
Kun ruvettiin mun miehen kanssa olemaan hän puhui rumasti useita kertoja minä sanoin myös hänelle kun en jaksanut olla kokoajan haukuttavana. Välillä annoin hänelle anteeksi mutta muistin hänen puheet ja kaikki muiden ihmisten sanat ne aiheuttivat vihaa ja katkeruutta.
Olen minä hyväkin ollut enkä vain paha.
En ole enää haukkunut heitä pääsin monesta synnistä eroon Jeesuksen kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ruvettiin mun miehen kanssa olemaan hän puhui rumasti useita kertoja minä sanoin myös hänelle kun en jaksanut olla kokoajan haukuttavana. Välillä annoin hänelle anteeksi mutta muistin hänen puheet ja kaikki muiden ihmisten sanat ne aiheuttivat vihaa ja katkeruutta.
Olen minä hyväkin ollut enkä vain paha.
En ole enää haukkunut heitä pääsin monesta synnistä eroon Jeesuksen kautta.Mulla oli tarkoitus olla vain yhden ihmisen kanssa että muita ei olisi elämääni tullut. Mieheni oli mulle toinen mies elämän aikana ajattelin silloin kun aloin seurustelemaan että tämä riittää että jos joutuisin eroamaan en enää uutta seurustelu suhdetta halua vaikka meillä oli hyvin vaikea suhde.
Jos olisin etsinyt ensin Jumalan valtakuntaa niin uskon että elämä olisi ollut helpompi.
Olin lapsena jo jollainlailla sairas mulla oli kovat jännitys oireet ja pelkäsin jossain vaiheessa ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli tarkoitus olla vain yhden ihmisen kanssa että muita ei olisi elämääni tullut. Mieheni oli mulle toinen mies elämän aikana ajattelin silloin kun aloin seurustelemaan että tämä riittää että jos joutuisin eroamaan en enää uutta seurustelu suhdetta halua vaikka meillä oli hyvin vaikea suhde.
Jos olisin etsinyt ensin Jumalan valtakuntaa niin uskon että elämä olisi ollut helpompi.
Olin lapsena jo jollainlailla sairas mulla oli kovat jännitys oireet ja pelkäsin jossain vaiheessa ihmisiä.Mulla oli ylä aste ikäisenä sellainen kumma ajatus kun liikuin ulkona että jos joku katsoi minua niin ajattelin että ajattelee että olen jotenkin huono.
Huono itsetunto tuli siitäkin kun mua kiusattiin koulussa ja ei ollut kavereita.
- Anonyymi
Olet aloittaja monta kertaa sanonut että ei auta.
- Anonyymi
Mikään kaste ei liikauta syntejä mihinkään.
Kaste on seuraus, jo tapahtunern todistus.
Itsezsään se ei ole minkään aktivaattori.
Eikö se muka ilmene suomen kastettujen jumalattomasta menosta häh !?
Etkö näe sitä ok sokea ei nä mitään.- Anonyymi
Raamattu taas opettaa toisin. "kaste syntien anteeksi saamiseksi" sanoi Pietari
Kaste ei ole seuraus vaan pelastus on paranknuksen ja kasteen seuraus. Mutta ei sokea sitä näe - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaste ei ole seuraus vaan pelastus on paranknuksen ja kasteen seuraus. Mutta ei sokea sitä näeRaamattu on asiajohdannaisen punainen lanka- alusta loppuun. Yksi jae- ei ole koko raamattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on asiajohdannaisen punainen lanka- alusta loppuun. Yksi jae- ei ole koko raamattu.
Kyllä, ja Raamatun yksi kohta ei kumoa toista. Samasta asiasta puhuu moni muukin kohta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaste ei ole seuraus vaan pelastus on paranknuksen ja kasteen seuraus. Mutta ei sokea sitä näeEi siellä ole lukutaito huipussaan ja sen vähänkin ymmärtäminen näyttää plusmiinusnollalta.
Älylliseen epärehellusyyteen ei ole lääkettä kuten fanatismiin ei yleensä ole.
Kokeillaan vielä yksi kerta, eli kun äiti huutaa peräkamarin peliåojalleen esm ,..taunoo, laita päällesi, ota rahaa ja polkupyörä, hae kaupasta munia ja jauhoja, niin saat pian lättyjä !
Luterilaisten mielestä vain jauhot on tärkeitä kun äityli kerran niin sanoi ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä ole lukutaito huipussaan ja sen vähänkin ymmärtäminen näyttää plusmiinusnollalta.
Älylliseen epärehellusyyteen ei ole lääkettä kuten fanatismiin ei yleensä ole.
Kokeillaan vielä yksi kerta, eli kun äiti huutaa peräkamarin peliåojalleen esm ,..taunoo, laita päällesi, ota rahaa ja polkupyörä, hae kaupasta munia ja jauhoja, niin saat pian lättyjä !
Luterilaisten mielestä vain jauhot on tärkeitä kun äityli kerran niin sanoi !Keksit ihan omiasi. Fanaatikko olet
Kaste ja opetus ovat molemmat tärkeitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksit ihan omiasi. Fanaatikko olet
Kaste ja opetus ovat molemmat tärkeitäKaste ei vaikuta yhtään mitään vaikka koko papisto ojentelee käsiään vaunun pohjaa kohti.
Opetus koskee vain jo syntyneitä, yritä opettaa vauvaa äitin mahaan !
Et sinä raamattua puolusta vaan luterilaista oppia!
- Anonyymi
Kun syntien upotus ei auta
Anonyymi-ap
2025-06-09 06:31:12
Lahkolaisia on kahden sorttisia räksyttäviä koiria ja puhumattomia myrkkykäärmeitä.
Kuuntelepa aloittaja ko. linkki. ole tarkkana- miten syntien peseminen tapahtuu.
Myös- laula yhdessä loppulaulu- myös rukouksiin voit yhtyä ääneen ja mieti, mieti ja mieti- mitä sinulle sanotaan.
https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta/pyhan-hengen-vuodattaminen-osa-1-4_p102987/ - Anonyymi
Aloittaja miksi riekut tällä keskustelupalstalla päivästä toiseen?
Hanki elämä. - Anonyymi
Mikähän pesuohjelma sinun päässäsi aina pyörii.
Ensin, eikö usko sinulle ole tullut sanan kautta?
Raamatunmukaisesti se Sana on Pyhän Hengen toimintaa, missä saarnataan Sanaa ja Sana saa aikaan uskon, uskon sijaisuhriin, se on täytetty.
Kun se on täytetty ja uskoa siihen niin se on hyvän -omantunnon - LIITTO---
Eikö sinulle olekaan tullut liittosuhdetta Kristuksen sovitustyönkautta, eli veren sovitus on anteeksisanto ja kun on saanut anteeksi on hyvä---omatunto...
Kun hyvällä omallatunnolla saa olla, on halu olla oksastettu Jumalan Elämänpuuhun, eli Kristukseen... ja lähteä seuraamaan Jumalan Karitsaa... eikö se sinulla näin toimikaan?
ja kun se sanan antama ohje on rakkausliitto- niin Jumalalla on rakkaudenlapset, opetuslapsia ja siinä sitten kastetaan - hyvän omantunnon liittoon, --kun---on----saanut --- syntinsä --- anteeksi- Golgatantyön ---perusteella. Se pesee sydämen puhtaaksi.
Jeesus... Jumalantyönä, --- aivankuin Aadamin ja Eevan synti peitettiin Jumalan teurastaman karitsan nahkaan, veriseen nahkaan, se on esikuva Golgatalle.
Aabel- uhrasi Jumalallle mieluisan uhri- eli se sanomallisuus on taas läsnä.
Sitten siihen pesuun, millä pestiin Nooan aikan pois synti- se oli tuomion pesu- esikuvana, jossa Jumala hukutti syntiä tekevän - niskoittelijat - otti hengen pois, itselleen, olihan Hän sen heidän sieraimiinsa puhaltanut, Hänellä on Valta ottaa se poiskin.
Eli Jumala tappaa syntiä tekevän sielun, ja aivan oikein aloittaja.. vesi pesi synnit pois- eli esikuvallisesti taas Sanasta- se helvetin tuli polttaa ja tappaa toisen kuoleman kautta syntiset... eli aivan-
Vapaissa suunnissa käydään kasteella, jossa on upotuskaste- esikuvallisesti tämä kasteen hauta, joka tappaa- uskon kautta saadaan nousta kasteen haudasta pelastuksen arkkiin..
Eli esikuva taas... ja aivankuin se pesu- vesi tappoi syntiset - ei ollut muutakuin se arkin kahdeksan henkeä, jotka pelastuivat arkissa Araratille, heistä alkoi UUSI sukupolvi.
ts. uskova- joka hyvässä omassatunnossa käy jo anteeksisaaneena kasteella, hän julistaa siinä, että usko pelastaa sovitustyön ja verenkautta- ja Kristusarkki vie- perille, uuteen maahan, joka luodaan ja Jumala tuntee omansa- jotka uskossa ovat ottaneet vastaan veren anteeksiannon, Elämänkirjastahan on kyse. Eikö se sinun sydämessä jubileeraakaan.... Älä jää siihen vesipesuun, joka ilman sovitusta veren sanomaa hukuttaakin. Tule arkkiin, tule Jeesuksen luo- anna Hänen anteeksianto elää, että veriruskeat synnitkin saat anteeksi ja saat hyvän omantunnon liiton - siten voit käydä upotuskasteella, vapaissa suunnissa.. kasteen hauta... josta noustaan elämään sisälle.
Jeesus pelastaa.... - Anonyymi
Pakkovauvakaste on testattu yli 3,5 miljoonalla suomalaisella.
Se ei auta mitään!
Suomi on Sodoma!- Anonyymi
Useamman kerran kylvetetty pedo haluaa edellen uskovien lapsia
Se vihaa Jeesuksen omia ja herjaa näitä pakkovauvakastetuiksi - Anonyymi
Suomesa kastetan lapsia yhä vähemmän ja jumalattomuus kasvaa
Uudestikaste ei siis auta
- Anonyymi
Aloittajalle tämä video katoin itsekin.
https://youtu.be/ufIFf6Y8vRM?si=Fhxj3GN332SNyoCE - Anonyymi
Tämäkin ketju todistaa että kolme on turhaa, lumen luonti juopon taluttaminen ja raamatun selittäminen luterilaisen opin imeneelle.
Kymmen oolvea kun on samaa imetty, tilanne on sama kuin sähkötolpalla, läpi kyllästetty.- Anonyymi
Lumen luonti ei ole turhaa, ei juopon taluttaminen, voit pelastaa sen hengen. Eikä Raamatun selittäminenkään, sinä tosin et osaa sitä selittää vaan kumoat sen sanoman
Tämäkin todistaa sen ettei helluntaipedoille kannata Raamattua selittää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumen luonti ei ole turhaa, ei juopon taluttaminen, voit pelastaa sen hengen. Eikä Raamatun selittäminenkään, sinä tosin et osaa sitä selittää vaan kumoat sen sanoman
Tämäkin todistaa sen ettei helluntaipedoille kannata Raamattua selittääMolemmat komm edellä edustavat jumalatonta ja lainvastaista esiintuloa, eikä pieninkään terve kristillusyys ole päässyt niihin vaikuttamaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315147- 343506
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833214- 112347
- 281967
- 121868
- 1611813
- 1051330
- 151195
- 1381134