Sähköauton luotettavuutta parantava hyvä puoli: Sähköautoon ei voi tankata väärää sähköä!

Anonyymi-ap

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Osaan arvostaa 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Mulle kävi Volkkarin dieselin kanssa niin, että tankkauksen jälkeen moottori särkyi ja syynä oli kyseisellä kylmäasemalla dieselin sekaan lipsahtanut bensiini.

Koska kyseineltä kylmäasemalta oli kuitti loppunut en sitä ollut tietenkään voinut saada ja niinpä korjaus (vaihtomoottori ja asennus ja polttoainelinjaston korjaus) jäi minun maksettavaksi. V...tutti kuin pientä oravaa, koska autoon oli tehty kallis vaihdelaatikon remontti hieman aikaisemmin.

Jos joku sanoo, että on aika epätodennäköistä että dieselin seassa on bensiiniä, niin ainakaan minua tämä tosiasia ei silloin hirveästi lohduttanut.

Nyt siis alla ID.7 eikä enää tarvitse pelätä moottorin räjähtämistä.

9

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sähköautossa on sitten toiset ongelmat eli ei asiat muutu. Esimerkiksi laturi voi jäädä kiinni autoon eikä sitä saa millään irti. Tätä ongelmaahan ei polttiksissa.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, tai Sähkömoottoriin pääsee jäähdytysvesi, niin se on 6000e remontti....koko moottori uusiksi ja se laukiaa noin sadassatuhannessa kilometrissä.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä, mutta saatat ehkä saada koko koslan palamaan tahtomattasi. Sähkäri on aika hankala sammutettava, mikäli olen uutisoinnit oikein ymmärtänyt. Sinun valintasi on tietenki merkki, käyttövoima, joten se siitä.

• Anonyymi
        UUSI

Tosin polttis palaa yli 80-kertaa todennäköisemmin, mutta älä anna sen häiritä tyhmyytesi osoittamista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin polttis palaa yli 80-kertaa todennäköisemmin, mutta älä anna sen häiritä tyhmyytesi osoittamista.

Tuo on lähinnä myytti sillä tuo luku ei huomioi monia asioita kuten autojen ikää. Myös sähköautoissa palamisen todennäköisyys kasvaa huomattavasti auton iän myötä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on lähinnä myytti sillä tuo luku ei huomioi monia asioita kuten autojen ikää. Myös sähköautoissa palamisen todennäköisyys kasvaa huomattavasti auton iän myötä.

Itse asiassa polttikset eivät pala merkittävästi todennäköisemmin, jos huomioidaan kaikki asiat. Mutta sähköautojen tulipalon ongelma on, että sähköauton sammuttaminen on erittäin vaikeaa. Polttiksen sammuttaminen tapahtuu hetkessä, mutta sähköautoa pitää sammuttaa usein monta päivää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa polttikset eivät pala merkittävästi todennäköisemmin, jos huomioidaan kaikki asiat. Mutta sähköautojen tulipalon ongelma on, että sähköauton sammuttaminen on erittäin vaikeaa. Polttiksen sammuttaminen tapahtuu hetkessä, mutta sähköautoa pitää sammuttaa usein monta päivää.

Kun huomioidaan kaikki asiat, niin polttis palaa yli 80-kertaa suuremmalla todennäköisyydellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun huomioidaan kaikki asiat, niin polttis palaa yli 80-kertaa suuremmalla todennäköisyydellä.

Ei tuossa oltu huomioitu kaikkia asioita. Itse asiassa siinä ei oltu huomioitu yhtään mitään. Siksi koko tilasto on arvotonta paskaa. Todellisuudessa polttikset eivät pala useammin kuin sähköautot.

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi polttomoottori autossa ei ole koskaan mitään vikaa tai ongelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4032
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2641
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2563
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2013
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1483
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1354
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1068
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      998
    Aihe