Mitä hyötyä ateismista?

Anonyymi-ap

Olen miettinyt mitä hyötyä ateismista on. En ole löytänyt mitään hyötyä.

Teismistä on paljon hyötyä. Saa paljon kavereita ja pääsee taivaaseen.

36

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama hyöty kuin kaljuudesta.

• Anonyymi

kannattaa kammata pitkät hiukset sen pälvikalun yli

• Anonyymi

ei ole muiden kusetettavissa 🙂

• Anonyymi

Mitä hyötyä? No ainakin tietää jotain todellisesta maailmasta eikä elä valheellisten kuvitelmien vallassa ja varassa.

Mitä hyötyä on kuvitelmista ja luulotteluista?

• Anonyymi

Menninkäiset valtaavat ateismin sydämen

pasta päähine juhla-asussa

Tonttu saunassa hikjoilee

Filosofi ei usko mitään

Peili

Itseäsi

voit suudella vain suulle

Onneksi olkoon

Aku Ankka tulee huomenna

Roope koputtaa

Päivät täyttyvät pilkasta 12 e tunti

Hyötyä

Paratiisi

Tämä ei voi olla elämän asenne

Pakko uskoa johonkin

• Anonyymi

"Olen miettinyt"
      Millä aivoilla?

"pääsee taivaaseen"
      Miten aiot mennä sinne?
      Tiedätkö osoitteen?

• Anonyymi

Mitä hyötyä on teuimistä?

• Anonyymi

Aloittaja on fundis pässi äly nolla

• Anonyymi

Olen kylläkin ateisti. Nolla ehkä, mutta ateisti siltikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kylläkin ateisti. Nolla ehkä, mutta ateisti siltikin.

Kavereita voi ehkä saada, mutta kaveruus on ehdollista. Se myös edellyttää osallisumista. Jos tykkää osallistumisesta, on paljon muitakin kerhoja, joissa saa kavereita. Nämä kaverit tuskin lakkaavat morjestamasta vain sen takia, että harrastukset vaihtuvat. Taivaaseen pääsy on perusteeton uskomus, minkä takia ainoa elämä voi jäädä elämättä.

• Anonyymi

Ateistisuus on urpoilua!

• Anonyymi

uskovaisuus on spedeilyä

• Anonyymi

Ajatteleeko teisti vain hyötyä. Olisiko kyseessä vain narsistinen hyötyajattelu? Eikö olisi parempi olla rehellinen itselleen?

• Anonyymi

Vastustakaa Rakkautta
      En taida ateistin kognitiivinen dissonanssi
      Tajua mistä on kysymys.
      Katsokaa pellehermannia Jay Lenox 75
      Kysykää ateistilta hengellinen johtaja
      Tik-tok.
      Tämä on tähän ikään pohjanoteeraus
      Viihde arvo korkea
      Psykiatrian puolelta 100%
      Tällä voisi tienata
      Puhumalla paskaa

• Anonyymi

Enpä ole koskaan TikTokissa poikennut. Tajusin jo vuonna 1964, että kristinusko mättää pahan kerran. Tajusin sen, kun hiihdon kiirastorstaina koulusta kotiin ihan yksin. Olin tuolloin 7 v. Ei siihen tiktokkia tarvittu.

Älä aliarvioi kanssaihmisiäsi. Tutkimusten mukaan ei niin älykkäät ihmiset aliarvioivat toisten ymmärryskykyä, kun taas älykkäät yliarvioivat muita.

• Anonyymi

En oikein päässyt perille, mitä tuossa yritettiin sanoa. Onko kirjoittaja humalassa jo alkuviikosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein päässyt perille, mitä tuossa yritettiin sanoa. Onko kirjoittaja humalassa jo alkuviikosta?

Luulee kai olevansa jotenkin fiksu, vaikkei saa aikaiseksi yhtään kokonaista saati järkevää lausetta. Mistä näitä sikiää!

• Anonyymi

Minulle ateismista ei ole mitään hyötyä olen jo ihan koko ikäni ollut Uskovainen ihminen mutta en mikään fundamentaali uskovainen Mutta se että siellä kyseenalaistetaan ateistit semmoisia asioita että ne menevät meikäläisellä järjenvastaisesti ne ei voi varmaan pidä mitenkään sattumat paikkaansa.

sattumiin nojaa ateismi. Ei siis energiaan jolla on selvä suunta ja tarkoitus..Koska täytyy olla jonkunlainen luoja ihminen henki olento mikä tahansa aina. Energia whatsoever....liittyykö ateismiin viha. Kristitty ei varmasti vihaa ketään mitää muuta kuin pahuutta. jos taas on liian täynnä lakeja niin Se ei tervettä. Jeesus ihmisenä on aivan tähti esikuva. Harmi kun ei tavattu. Miljardeiille.ei voi olla kuin esikuva.

• Anonyymi

rikollisissa on valitettavan paljon ateisteja olemassa Ja nyt kun tämä kryptoaika ollut kovasti niin näitä huijareita liikkuu niin kuvitelkaa vaan semmoista elämää että ihminen kun pääsee interpolin tai europolin listoille niin Ja hänestä on kasvokuva niin ihminen joutuu pitämään tämmöistä kasvonaamaria kun hän kulkee ulkona ettei joudu kiinni. kamerat on varustettu ympäri maailmaa ai tekoäly tekniikalla. Eli kasvo haetaan esiin kun se on syötetty. portaaleihin. Koko ajan jää kiinni huijareita. thaimaaseen. valko venäjä ym maissa.

Hetkellinn hyöty

Ei mitään katumusta.
      1.4 miljoonaa käteistä muiden rahoja

• Anonyymi

Mitä sä höpiset. Kyse oli uskonnosta.

• Anonyymi

7-vuotiaana jos kokee rakkaudettomuutta niin kyllä voi tulla ateistiksi. se on helvetin ymmärrettävää.
      Niitä perheitä riittää. Kova kokemus.
      Voi myös vanhemmat kuolla jo kun olet vasta lapsi.

• Anonyymi

Ateistiksi voi tulla minkä ikäisenä tahansa, kunhan tajuaa, että Jumala on hölmöläisten kusetusta.

• Anonyymi

Mitä ihmettä oikein puhut rakkaudettomuudesta? Mitä tekemistä sillä on ateismin kanssa?

Vai luuletko älyttömästi, että ateistit eivät muka osaa rakastaa? Kyllä uskovaiset ovat epätoivoista porukkaa, kun pitää valehdella naurettavuuksia...

• Anonyymi

Voi voi. Minä olen kirjoittanut tänne 7 -vuotiaana oivaltamastani kristinuskon pahuudesta. Viittaat kai minuun, minuun isäni töydelliseen maailman napaan. Pahasti dementoituneena hän ei tuntenut veljiäni, mutta minut hän tunsi viimeiseen asti, varmaan siksi, että olin samanlainen kuin hän itse.

Hän halusi, että ostan veljieni osuuden talosta, jonka hän rakensi suurelta osin kierrätysmateriaaleista sodan jälkeen. Niin tein. Ala-ovellani on edelleen isäni nimellä oleva kyltti. Elin ydinperheessä, jossa asui myös äitini äiti, jonka kanssa jaoin makuuhuoneen. Hän oli uskovainen

• Anonyymi

Mielenkiintoista, mitä päätelmiä ihmiset tekevät toisista ihmisistä, joita eivät tunne millään lailla. Minua on nimitetty/epäilty äijänkäppänäksi, vaimonhakkaajaksi, läskiksi, muistaakseni myös uskikseksi, nut rakkautta vaille jääneeksi poloiseksi ja paljon muuta.

Eivätkö ihmiset voi ihan vaan keskustella kanssihmisten kanssa asioista lokeroimatta häntä itselleen sopivaan lokeroon. Ilmeisesti olen jo päässyt ärsyttävästä prinsessasyndroomastani, kun minua pidetään jo pahiksena tai poloisena.

• Anonyymi

Vankilassakin saa paljon kavereita mutta 'taivaaseen' pääsy ei ole varmaa.

• Anonyymi

Uskotko, että sen saa oikeasti valita?
      Mä en usko tähän.
      Jumala on luonut ateistin ja ateismin. Miksi... onko se osoitus huumorista vai onko härregud masokisti.

• Anonyymi

Kyllä kai se rakkaus koskee kaikkia. Mitäh?
      Mutta jos on herännäinen uskova. Eli Jeesus
      Tulee ihan liikaa esille. Täyttää kaikki puheet. Ei Jeesus sitä tarkoittanut. Mutta...
      Esim vankiloissa USA. Tapahtuu täysin kuperkeikkaa siis jätkät muuttuu hysteerisiksi. Kun on jumalanpalvelus.
      Täysin 8lman kontrollia. Silloin pyöritään lattialla. Ja se muistuttaa mielen sekoamista.

Näistä ateismi ottaa sitten teeman.uskoviin. usein.
      Ei hyvä. Meitä on moneen junaan.

• Anonyymi

Taivaaseen menee vain juutalaisia

• Anonyymi

Asiallisesti sinne ei mene ketään, koska ko. paikka on ihmisten keksimä huuhaa.

• Anonyymi

Kiva,että aloittajalla on mukavaa.

• Anonyymi

Uskovat auttavat toisiaan heillä on taloudellisia mahdollisuuksia auttaa.
      Ateistit eivät tarvitse rahaa eivätkä apua. Heille riittää kun saavat pilkata muita netissä
      Varma Tieto

• Anonyymi

Noh noh! Onpa sinulla pahantahtoisia ajatuksia kanssaihmisistäsi!

• Anonyymi

Ateismi on välitila.

Mutta nousu myös.

• Anonyymi

Ollaanko uskossa vain hyödyn vuoksi?

• Anonyymi

musiikin ymmärtäminen on samanlaista ymmärrystä niin kuin Jumalan ymmärtäminen ja Suomessakin on paljon semmoisia ylistysmusiikkia tekeviä ihmisiä niinku Suvi Teräsniska ne ei välttämättä tämä välity hengellisenä sano minä mutta kyllä se kuitenkin pohjalla on aina. noh. minä olen usa musiikin kans tekemissä. mutta täällä on tosi kova meno. Jumalan kanssa. jeesus muki on pöydällä
      Tuhotkaa pahuus mielestä. On hyvä olla. Dingon elämä päivästä päivään. Vihti kun hyvää musaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7588
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3652
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1856
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1100
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      963
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      921
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      817
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      742
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      672
    Aihe