Perheemme molemmilla tyttärillä on nyt mukava lähes kymppitonnin potti, kun olemme laittaneet lähes kaikki lapsilisät talteen. Täysi-ikäisinä saavat sitten käyttää kuten itse tahtovat. Kannatan kyllä lisien maksamista täysi-ikään saakka ja vaikka opiskelun ajan pidemmällekin.
Lapsilisä kuuluu kaikille
16
185
Vastaukset
- Anonyymi
Aamulla oli naukumassa teeveessä joku hylätty kolmilapsinen. Ämmä saa lapsilisiä yh-lisineen verottomana 400€/kk ja varmasti kaikki muutkin sos. edut mitä on olemassa. Valitti että pitää muuttaa pienempään kämppäänkin.
- Anonyymi
Kovat on tulot, 400 €/kk on ministerin palkka. Vai muistanko väärin?
- Anonyymi
Unohdit mainita, että lasten äidillä on sairauksia, joihin rahat eivät riitä .
- Anonyymi
Suomi saattaisi olla parempi paikka asua, jos etuuksia ei väärinkäytettäisi - kuten aloittaja on tehnyt. Valtion velka voisi olla pienempi ja sitä kautta suomi parempi maa elää.
- Anonyymi
Miksei lapsilisiin ole tulorajoja , silkkaa rahan tuhlausta .
- Anonyymi
Niinpä, lapsiin ja nuoriin kun ei kannata sijoitta mitään, vai millai se on rahan tuhlausta?
- Anonyymi
Lapsilisä ei ole tarpeellinen, jos se ei mene käyttöön.
- Anonyymi
Missä niin on väitetty, ettei mene käyttöön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä niin on väitetty, ettei mene käyttöön?
Käyttö ja sijoittaminen ei ole=
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kait varakkaiden vanhempien pentujen pitää saada lapsilisät, ei niitä voi pois ottaa, koska se olisi epätasa-arvoista? Mutta köyhiltä voidaan ottaa mitä vain, eikä se ole koskaan epä tasa-arvoista, eikä tilannetta tulisi että se olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ihan lukee, että menee käyttöön, "Täysi-ikäisinä saavat sitten käyttää kuten itse tahtovat. ".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ihan lukee, että menee käyttöön, "Täysi-ikäisinä saavat sitten käyttää kuten itse tahtovat. ".
Kaikki raha on aina jossain käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki raha on aina jossain käytössä.
Lapsilisiin ei voi tehdä erottelua tulojen mukaan, koska se rikkoo tasa-arvoa, jos suurituloisilta otettaisiin lapsilisät pois? Mutta jos vähävaraiselta viedään viimeisetkin, tai pienennetään sosiaalitukia, niin se ei riko tasa-arvoa, se käy aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kait varakkaiden vanhempien pentujen pitää saada lapsilisät, ei niitä voi pois ottaa, koska se olisi epätasa-arvoista? Mutta köyhiltä voidaan ottaa mitä vain, eikä se ole koskaan epä tasa-arvoista, eikä tilannetta tulisi että se olisi.
Juuri näin se menee
- Anonyymi
Lapsilisä on tarkoitettu lapsen hyväksi siihen hetkeen. Ne, jotka voivat säästää lapsilisän, eivät sitä tarvitse.
Hyväosaisten tukemista moinen haaskaus. Tuet niille, jotka tukia tarvitsevat.
Saamaan aikaan kuulen, että valtion velka vaan kasvaa.
HIENOA ORPO! - Anonyymi
Rikkaiden pennuilta sen voi ottaa pois. Se on alun alkaen sosiaaliapua. Kokoomus on pahin pummipuolue.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893574Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253103- 563064
- 612885
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642710Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132