Miläpä se äijäpersuista tuntuisi jos Purran korvaisikin äänenmurrosta yhä odotteleva tamperelainen homppelipoika?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/32495d1e-0621-45c6-9bf6-a30800291134
Vigeliuksesta PS uusi puheenjohtaja?
30
180
Vastaukset
- Anonyymi
tuntuisi... uuh, kovalta
- Anonyymi
Vikellä taitaa olla tappi suussa joten se siitä.
- Anonyymi
Kenenkä poikia tämä vige on?
Ei kai Vikelius ole homppeli, vaikka Päripum onkin. Ei se niin tarttuva tauti sentään ole.
- Anonyymi
Eikös se mene toistepäin? Jokke tykkää pojista mutta Miko tytöistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se mene toistepäin? Jokke tykkää pojista mutta Miko tytöistä?
Just niin päin. Mikon puoliso on Fiia Kähkönen ja Joakimin Andrea Bonetti.
Anonyymi kirjoitti:
Just niin päin. Mikon puoliso on Fiia Kähkönen ja Joakimin Andrea Bonetti.
Katos, olen ollut koko ajan siinä luulossa että Miko on se miehimys. Ei sitten!
- Anonyymi
https://www.is.fi/viihde/art-2000010040802.html
No ihan on siippansa esitellyt jo vuosia sitten. Poikapari...ja ulkolainen kumppani. Tirsk' - Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Katos, olen ollut koko ajan siinä luulossa että Miko on se miehimys. Ei sitten!
Petsurääpäle...Ihan kuin 🐒
- Anonyymi
Kyllä Riikka parhaiten ajaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto missiota .
- Anonyymi
No se on selvää, että ainakin teitä vasemmiston mt-osaston räksyjä vituttais niin ettei veri kierrä. No, eihän teillä veri muutenkaan kierrä, joten.... 😆
- Anonyymi
Miksi vituttaisi? Enemmänkin huvittaisi se että äijyydellään vouhkaavaa persulaumaa johtaisi 15-vuotiaan näköinen hintelä homopoika.
- Anonyymi
Meillä onkin kauniita lesboja joukossamme .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vituttaisi? Enemmänkin huvittaisi se että äijyydellään vouhkaavaa persulaumaa johtaisi 15-vuotiaan näköinen hintelä homopoika.
Olen sitä kysyny itsekin usein, että mikä teitä räksyvassareita vaivaa, kun vitutus on kroonista. Ilmeisesti se vitutus on teille elintärkeää, kuten myös persutkin, sillä ilman persuja teidän elämännehän olis pelkkä tyhjä musta aukko ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sitä kysyny itsekin usein, että mikä teitä räksyvassareita vaivaa, kun vitutus on kroonista. Ilmeisesti se vitutus on teille elintärkeää, kuten myös persutkin, sillä ilman persuja teidän elämännehän olis pelkkä tyhjä musta aukko ;)
Älä huoli. Joakimin johtamana voitte alkaa taistelemaan KDn ja RKPn kanssa Suomen pienimmän eduskuntapuolueen tittelistä.
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli. Joakimin johtamana voitte alkaa taistelemaan KDn ja RKPn kanssa Suomen pienimmän eduskuntapuolueen tittelistä.
Ei mahdotonta Riikankaan johdolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tirsk' ja Tirsk' 🐒🦧🐵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Bergbom on lukenut mies. Oikein viikon kävi lukiota ja pintakäsittelijäksi opiskeli isukin firmassa oppisopimuksella. Ei tainnut edes ammattikouluun päästä...nyt varmaan lukee kirjekurssilla valtuotieteenmaisteriksi.
Että tuollainenkin pääsis uudeksi Maurilsi persujen johtoon. No, katsotaan kauanko tuo persurääpäle saa aikuisia opastaa!
Muille hän on Miko-pelle, jolle saa nauraa kuin klovnille ikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon edellistä hallitusta ja sen naisministereitä persut solvasi ja nimitteli sekä pyrki hävyttömyyksillään alistamaan töykeällä räksyttämisellä.
Muistatko kun itse kiljuit kurkku punaisena. Niin, samaa mieltä. Persuhäirikön muisti on kuin kanalla!
- Anonyymi
Näkyy tynkkysenkin osakkeet tippunut jo melko alas. Ja suurin syy on varmasti mamun puolisona oleminen.
Jos persujen puheenjohtajaksi joskus gay pääsee niin jytkyt voi kyllä unohtaa. Siksi monta aitaa on jo revitty alas.- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/20a0b462-5be7-4682-8c0c-3b3165f44c91
Dorka-Tyynkkynen kyllä visusti hautautuu yhden miehen orkesterina sinne EU:n monttuihin. Uho loppui lyhyeen. Tirsk'
- Anonyymi
Vigelius on kyllä ihan fiksu kaveri. Hyvä taistelijapari Mikon kaa.
- Anonyymi
Poijaat laittoivat hyvin jauhot suihin vasemmistoliiton kommareille edustajien tukirahoista.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57c0952c-f1ac-4040-956f-6f0dd28e71d5
Persuvarkaat sitä ajelee eduskunnan työpäivinäkin verotonta kilometriä ihan kepeästi. Ehtivätkö eduskunnassa käydäkään. Että mitäs tukirahoja nuo verottomat korvaukset on ?
- Anonyymi
Ei niillä ole oikein tulevaisuuden visioita kellään.
Kaikki ovat olleet tyytyväisiä kun ovat päässeet herrojen kanssa marjaan ja p*****en
pannuiksi! - Anonyymi
Persujen uusi puheenjohtaja Vinku Vigelius!
- Anonyymi
Laskevan auringon puolueella ei ole sitä 'protestihenkeä'.
Sitä taitaa löytyä vain perussuomalaisia vastaan, vallanpitäjiä!
Juo ES, pelaa CS, äänestä PS, ei taida työttömiin nuoriinkaan enää iskeä, kun tuet on viety!
ES on energiajuoma
CS on vökivaltainen videopeli
PS on hallituspuolue - Anonyymi
Persujen uusi puheenjohtaja HinkuHitlre Lindtman!
KissaLokista naukui koko alkukajan KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista aLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista KissaLokista
KUINKa vitun hankalaa olisi ollut puhua meiden työttömiien kokemista mokisat joiden takia äänestmme MARINIA??????????????????????????????????- Anonyymi
Jäitkö ilman lääkkeitä taas. Näemmä kun pässä jyskyttää ja muuten lyö tyhjää.
- Anonyymi
Pekka Haavisto ei valitettavasti ryhtyisi persujen puheenjohtajaksi vaikka on homppeli.
Pekan homous kun on sitä parempaa homoutta, josta ei tietenkään saa vitsailla saati halventaa kuten ketjussa vääränlaisia homoja.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388