Iloinen ja positiivinen syrjintä on tietenkin onnellinen asia sille iloisella ja onnelliselle jota se suosii .
Mutta onko se silti ihan vaan syrjintää sille jota sillä syrjitään ?
Eihän suomessa kai oikeastaan saa tahallaan ketään syrjiä ihonvärin , rodun tai uskonnon vuoksi .
Kuka selittäisi positiivisen syrjinnän ?
49
233
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sitä syrjintää ihan juuri ja täsmälleen. Jotkut ideologisesti kiimaiset vain haluavat häivyttää tätä tosiasiaa kutsumalla sitä positiiviseksi, koska se syrjintä kun sopii heille.
- Anonyymi
Saat erityiskohtelua -> et ole samanarvoinen muiden kanssa -> syrjäydyt tämän takia joukosta.
Kun poikkeavasta tehdään vielä poikkeavampi ja siltä viedään viimeinenkin sopeutumisen mahdollisuus.
Kuulostaa woken jutuilta.
Kuinka lyödään niin, ettei jää mustelmia. - Anonyymi
" Eihän suomessa kai oikeastaan saa tahallaan ketään syrjiä ihonvärin , rodun tai uskonnon vuoksi . "
Ei saa syrjiä paitsi jos on valkoihoinen kantasuomalainen pellavapää ja jos tämän lisäksi vielä persu niin sitten pitää syrjiä.- Anonyymi
Joo kummallista , saa sitä joskus syrjiä ja oikein kuuluukin syrjiä.
Milloinkahan suomessa syrjintä kiellettäis ?
- Anonyymi
kun muslimi palkkaa toisen muslimin eikä ateistia
- Anonyymi
Uskallettaiskohan me valkoiset supisuomalaiset vaatia syrjinnän lopettamista ?
Vai tuleeko siinä syyte kansanryhmää vastaan kiihottamisesta ? ”Mutta onko se silti ihan vaan syrjintää sille jota sillä syrjitään ? ”
https://finlex.fi/fi/lainsaadanto/2014/1325
”Sellainen oikeasuhtainen erilainen kohtelu, jonka tarkoituksena on tosiasiallisen yhdenvertaisuuden edistäminen taikka syrjinnästä johtuvien haittojen ehkäiseminen tai poistaminen, ei ole syrjintää.”
Termi on kylläkin positiivinen erityiskohtelu, jonka tarkoitus myös selviää lakitekstistä.
Jos työantaja tarjoaa maahanmuuttajataustaisille työntekijöilleen mahdollisuuden opiskella suomen kieltä vaikkapa 2 h/vk työajalla, se on juurikin erityskohtelua. Samaa etua kun on järjetöntä tarjota suomenkielisille työntekijöille.
Toinen asia on se, että kannattaako kantasuomalaisen nyt olla ihan simona kateellinen tästä edusta. Onko se sinulta jotenkin pois?
Kaikkea sitä jaksetaankin kadehtia.
Nauretaan vartti. ;)- Anonyymi
"Jos työantaja tarjoaa maahanmuuttajataustaisille työntekijöilleen mahdollisuuden opiskella suomen kieltä vaikkapa 2 h/vk työajalla, se on juurikin erityskohtelua. Samaa etua kun on järjetöntä tarjota suomenkielisille työntekijöille.
Toinen asia on se, että kannattaako kantasuomalaisen nyt olla ihan simona kateellinen tästä edusta. Onko se sinulta jotenkin pois?
Nauretaan vartti. ;) "
Keskusteletko yksinäsi kun näytät keksineen esimerkkisi ihan itse, vielä ihmeellisemmäksi asian tekisi jos joku olisi mielikuvitus tarinoillesi kateellinen.
Tee oma ketju kaikille nikeillesi ja mene sinne höpöttelemään joutavia.
Sikstoiseen sinun ei kannattaisi syrjinnästä puhua mitään ainakaan siinä valossa että se ei olisi suotavaa. Sinähän olet elävä esimerkki miten syrjitään suomalaisia ellei sitten satu olemaan " uussuomalainen" ja eritoten persuja ja eritoten muutamaa henkilöä persuista. Anonyymi kirjoitti:
"Jos työantaja tarjoaa maahanmuuttajataustaisille työntekijöilleen mahdollisuuden opiskella suomen kieltä vaikkapa 2 h/vk työajalla, se on juurikin erityskohtelua. Samaa etua kun on järjetöntä tarjota suomenkielisille työntekijöille.
Nauretaan vartti. ;) "
Keskusteletko yksinäsi kun näytät keksineen esimerkkisi ihan itse, vielä ihmeellisemmäksi asian tekisi jos joku olisi mielikuvitus tarinoillesi kateellinen.
Tee oma ketju kaikille nikeillesi ja mene sinne höpöttelemään joutavia.
Sikstoiseen sinun ei kannattaisi syrjinnästä puhua mitään ainakaan siinä valossa että se ei olisi suotavaa. Sinähän olet elävä esimerkki miten syrjitään suomalaisia ellei sitten satu olemaan " uussuomalainen" ja eritoten persuja ja eritoten muutamaa henkilöä persuista."Sinähän olet elävä esimerkki miten syrjitään suomalaisia..."
Väitätkö sinä nyt, että minä syrjin positiivisesti persuja?
Huutonaurua kaksi varttia. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Sinähän olet elävä esimerkki miten syrjitään suomalaisia..."
Väitätkö sinä nyt, että minä syrjin positiivisesti persuja?
Huutonaurua kaksi varttia. ;)" Väitätkö sinä nyt, että minä syrjin positiivisesti persuja? "
En, jos olisin niin väittänyt se kyllä tekstistä ilmenisi jottei tarvitse arvailla.
- Anonyymi
Positiivisesti Moktar syrjii kantasuomalaisia toisella nimimerkillään
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14730615/matti-kuinka-tyollistamme-maahanmuuttajat#comment-135986914
Mikä saa trollin tekemään karhunpalveluksia itselleen roolileikkiensä turvin? - Anonyymi
Komppanian.Lakimies aka MG on nikkiensä vanki.
"MG on nikkiensä vanki."
"Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki"
(Kaarlo Kramsu).
Olenko minä joskus valittanut?
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"MG on nikkiensä vanki."
"Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki"
(Kaarlo Kramsu).
Nauretaan yhdessä. ;)Persuista päivittäin.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"MG on nikkiensä vanki."
(Kaarlo Kramsu).
Nauretaan yhdessä. ;)Ei tästä ole pitkä aika kun kiljuit yötä päivää viikkokausia " persuista" jotka uhkasivat tappaa vesipäätyttäresi.
Ulisit kuin sateeseen jätetty hakattu piski.
Alkaako muisti eläkeukolla pätkiä?
- Anonyymi
Positiivinen syrjintä on positiivista sille joka siinä asetetaan toisia parempaan asemaan , mutta tavallista syrjintää sille jota siinä syrjitään.
Sanoppa vielä että miksi minun pitäisi itseäni antaa syrjiä ja olla siitä vielä onnellinen ??
Yritäppä sinä puolestasi opetella pitämään sitä jääpuikkoa perseessäsi ."...joka siinä asetetaan toisia parempaan asemaan ..."
Hohhoijaa, kaikkea sinä jaksatkin kadehtia.
Nauretaan yhdessä. ;)
- Anonyymi
tässä esimerkki
suomalaiset pihalle ja mamut tilalle
hyysärien yhden fatvan johdosta kaikilla mamuilla on oikeus saada asunto helsingistä, espoosta tai vantaalta
v 2023 tilanne
helsingissä rakennettiin n 8000 asuntoa joista 6000 meni mamuille
kustantaa 6000 * 300 000 euroa = 1800 miljoonaa
espoossa 5000 asuntoa joista 4000 mamuille
kustantaa 4000 * 300 000 = 1200 miljoonaa
vantaalla 3000 asuntoa joista kaikki meni mamuile kustannuksia 900 miljoonaa
eli PK seudulla pelkästään mamujen asuntoihin meni siis n 3,9 miljardia euroa
Väeston kasvu
Helsingin väestö kasvoi 11 000 hengellä joista mamuja 8500
Espoon väestö kasvoi 8 700 hengellä joista mamuja 7500
vantaan väestö kasvoi 4 000 hengellä joista mamuja 4000
yht 24 000 20 000
Miten tämä näkyy valtion menoissa ?
Kela maksaa mm maahanmuuttajien asuntotuet ja niiden osuus on nyt n puolet asuntotuesta
Mutta tätä asiaa suomen poliitikot ei edes ymmärrä - Anonyymi
Oliko Vantaan ulkomaalaista bussikuskia vahingoittaneet ulkomaalaiset positiivisia syrjijiä?
Pt- Mediasta ei selvää saanut. Joku niksuttelukone taas palstalla?- Anonyymi
Jokainen kakkua saanut?
Kilttejä olleet?
- Anonyymi
Turha se on naureskella, vartin verran tai muuten vaan tavaramerkikseen muodostunutta vammaista huutonaurua.
Kaulaansa myöten paskassa kun nauraja itsekin on, ei vaan sitä ole itse ymmärtänyt.- Anonyymi
Juuh, se ihmetyttää kun kumminkin puhuu aina että nauretaan yhdessä vaikka lähes aina nauraa yksinään. Joskus tosin saattaa löytyä joku yhtä tollo opetuslapsi mukaan hihittelemään.
Anonyymi kirjoitti:
Juuh, se ihmetyttää kun kumminkin puhuu aina että nauretaan yhdessä vaikka lähes aina nauraa yksinään. Joskus tosin saattaa löytyä joku yhtä tollo opetuslapsi mukaan hihittelemään.
"...vaikka lähes aina nauraa yksinään."
Näinhän siinä usein käy.
Yritän kuitenkin saada kammettua teitä, yksitotisia nillittäjiä ylös sieltä masennuksen suosta.
Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"...vaikka lähes aina nauraa yksinään."
Näinhän siinä usein käy.
Yritän kuitenkin saada kammettua teitä, yksitotisia nillittäjiä ylös sieltä masennuksen suosta.
Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)" Yritän kuitenkin saada kammettua teitä, yksitotisia nillittäjiä ylös sieltä masennuksen suosta. "
Eihän tuo ole mahdollista tehdä kun kumminkin tolkun ihmisiä ollaan ja tilanne vaan pahenee joka päivä.
Masentavaa tosiaan on tuo lähes yksisuuntainen liikenne ja väärään suuntaan. Anonyymi kirjoitti:
" Yritän kuitenkin saada kammettua teitä, yksitotisia nillittäjiä ylös sieltä masennuksen suosta. "
Eihän tuo ole mahdollista tehdä kun kumminkin tolkun ihmisiä ollaan ja tilanne vaan pahenee joka päivä.
Masentavaa tosiaan on tuo lähes yksisuuntainen liikenne ja väärään suuntaan."Masentavaa tosiaan on tuo lähes yksisuuntainen liikenne ja väärään suuntaan."
Tämähän on juurikin sitä masennuksen suossa rypemistä.
Ylös sieltä!
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Masentavaa tosiaan on tuo lähes yksisuuntainen liikenne ja väärään suuntaan."
Ylös sieltä!
Nauretaan yhdessä. ;)Voiko narsissi masentua?
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Masentavaa tosiaan on tuo lähes yksisuuntainen liikenne ja väärään suuntaan."
Ylös sieltä!
Nauretaan yhdessä. ;)"Tämähän on juurikin sitä masennuksen suossa rypemistä.
Ylös sieltä! "
Nousen pirteänä ylös sitten kun vaellus rupeaa virtaamaan takaisinpäin.
Pakon sanelemana velkahanat lyödään kohtapuoliin kiinni ja NATO:kin luo painetta järkevämpään rahankäyttöön.
Pakon sanelemana tehdään pikkupuuhasteluiden jälkeen myös tuntuvat sosiaalietuuksien leikkaukset. Siinä se vastaus ongelmaan mikä korjaantuu kuin itsestään ja vaellus poispäin alkaa ,harmi vain kun toimiva yhteiskunta oli tässä välissä paskoa täysin pilalle.
- Anonyymi
No kyllä tämä ”positiivinen” syrjintä tulee vielä kaikille tutuksi, kunhan islamisaatio etenee vielä muutamia vuosia täällä pääkaupunkiseudulla…
- Anonyymi
ruotsissa on 57 no go aluetta
ranskassa 1600 joista 150:ssä voimassa sharia laki
tässä esimerkkejä muslimeille positiivisesta syrjinnästä - Anonyymi
Nämä kaapukansanryhmäläiset 6-12 lapsiset ”yksinhuoltajat” saavat yli sadantuhanne euron tuloja vastaavan summan vuosittain…
- Anonyymi
" Nämä kaapukansanryhmäläiset 6-12 lapsiset ”yksinhuoltajat” saavat yli sadantuhanne euron tuloja vastaavan summan vuosittain… "
Juuh, se Hirsi vai mikä se oli elävä esimerkki miten ollaan oikeen kunnon pummi koko ikänsä ja ylimääräiset hillot lähetetään vielä sukulaisille ja kavereille Afrikkaan.
Ei mitään tolkkua tuossakaan.
- Anonyymi
Paljonko tällä ”Hirsillä” vai mikä se nyt oli on lapsia?
- Anonyymi
En muista, taisi olla kahdeksan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista, taisi olla kahdeksan.
https://nykysuomi.com/2017/07/08/sosiaalituet-10-826€-kuukaudessa/
Ei kun yhdeksän ellei jo vanhaa tietoa.
- Anonyymi
Hei, me tienataan islamisaatiolla!!!
- Anonyymi
Ainoa totuus minkä on kirjoittanut.
- Anonyymi
Positiivinen syrjintä on tosiaankin syrjintää, periaatteessa suomessa syrjintä on ehdottomasti kiellettyä.
Kuitenkin suomessa asetetaan kaikenlaisia ryhmiä toistensa edelle , parhaimpaan asemaan suomessa asetetaan suomen ruotsinkielinen vähemmistö . - Anonyymi
Ehkä olikin hyvä, etten saanut sitä työpaikkaa niiden kusipäiden joukossa. - Olisiko tämä positiivista syrjintää?
Tai, olet liian fiksu meidän porukkaan! Dippainssi hakekoon työtä muualta. Eikä meillä muusikot kauan viihdy. - Anonyymi
Positiivinen syrjintä on SUOMESSA sitä, etä kehitysmaamuslimi islampaskan MAANMUUTTAJAT saa perseillä uskontonsa ja kulttuuriensa mukaisesti, niin paljon kuin niitä huvittaa…
Voi voi! Ei uppoa kaaliin, ei niin millään. Ei ole olemassa positiivista syrjintää. On olemassa vain positiivinen erityiskohtelu.
Mutta kateellinen ei piittaa tosiasioista. On niin mukava uhriutua ja sitten parkua pahaa mieltä.
Eikö teillä tosiaan ole muuta kadehdittavaa?
Ihmettelee Moktar. ;)- Anonyymi
No nyt on pilkkujuttu oikein lopetuksessa.
Kolmannessa persoonassa itsestään kirjoittavat ovat narsisteja.
Miksi olet sellainen kouhottaja? - Anonyymi
Mitä kadehdittavaa siinnä on että kehitysmaamuslimi islampaskan MAANMUUTTAJAT, muuttavat oman koti ja synnyinmaamme islampaskan kalifaatiksi?
- Anonyymi
Kuten ei käännytyslakiakaan.
- Anonyymi
Syrjintä on syrjintää nimitti sitä millä uuskielellä hyvänsä. Se että kokee epäoikeudenmukaisuuden vääränä tapana toimia ei ole kateutta. Etkö saanut tarpeeksi positiivista erikoiskohtelua perheinesi Suomessa kun luikitte takaisin ameriikkaan?
Naurapa sille.
- Anonyymi
Jo sana syrjintä kertoo, että syrjintää se on. Mutta sille joka sen saa, se on etuoikeus.
Jos ajatellaan esim. työpaikan saamista, joka on ainakin Helsingissä määritelty näin:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/helsinki-kokeilemassa-positiivista-erityiskohtelua-tyohonotossa-kaupunki-vakuuttaa-etta-jatkossakin-valitun-on-oltava-pateva/7997862 - Anonyymi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011292376.html
hän joka lyö- Anonyymi
Positiivista ”ERIKOISKOHTELUA” harjoittavia kehitysmaamuslimeita…
- Anonyymi
Pääasiahan on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, kunnes sitä ei voi enää pysäyttää…
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006