Moi! Haen naisen tai parien seuraa Etelä-Savosta tai lähialueelta luontoon seikkailuun. Pitäisin naista hyvänä. Olen siisti, vapaa 58v heteromies.
58v mies etsii naista/paria luonto seikkailuun.
12
348
Vastaukset
- Anonyymi
Heinävedeltä löytyisi 31v rouva miehineen.
Emme hae kerta juttuja vaan vakituista miestä rouvan tarpeisiin.
Vain hetero juttuja.- Anonyymi
Moi! Seuranne kiinnostaa Heinäveden pari. Vakituinen seura kelpaisi myös minullekin. Voit kirjoitella Suomi24 treffeihin nimimerkille johai. T:58v mies.
- Anonyymi
Täällä ois raitis ja tyylikäs mies käyttöön
185 89 ja 16 jos tiedät mitä tarkoitan😉
Kik. mikkelirunner - Anonyymi
Sulla on tapana joka aamu moikata pikkukikkeliäs.
- Anonyymi
Minä olisin ehdottoman halukas tapaamaan teidät M55 Kik on Jarppijii
- Anonyymi
Mikkelin lähellä olisi 50v pari joka olisi kiinnostonut tapaamaan luonnossa miestä.
- Anonyymi
Mo! Mikkelin lähellä oleva 50v pari. Tällä olis 58v heteromies luontoon tapaamaan. jouhamies(at) outlook(piste) com
- Anonyymi
Moi, täälläkin on M55 Mikkelin seudulta joka olisi halukas tapaamaan Kik Jarppijii🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mo! Mikkelin lähellä oleva 50v pari. Tällä olis 58v heteromies luontoon tapaamaan. jouhamies(at) outlook(piste) com
Laita kik jos kiinnostaa xxl kokoinen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kik jos kiinnostaa xxl kokoinen nainen.
Kyllä kiinnostaa, xxl nainen. Ei ole kik sovellusta. Laittakaa viestiä Suomi24 treffit sivulle. Nimimerkkille johai t:58v mies
- Anonyymi
Luonnossa näin kesäisin olisi kiva tehdä kaikenlaista mutta ei löydy seuraa pareista tai naisista :(
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967