Suomeen syntyy niin vähän lapsia, että huoltosuhteen ylläpitämiseksi tällä tasolla joka vuosi maahan tarvitaan vähintään 40 000 maahanmuuttajaa ja jokaiselle on järjestyttävä työtä. Muuten Suomi ei tule pärjäämään.
Hih…hiiii.hiiii…hääää.hähähähähäääää,hiiih😁😆😃😉😉😉Mitäs persut tähän sanovat ? Miten ajattelitte järjestää asiat ?
Netto maahanmuutto ja huoltosuhde
35
168
Vastaukset
- Anonyymi
Jo vain tuli petsuille urakka , kun koutuvat sikiämään jatodella runsasti, ettäSu9mi pysyy pystyssä pelkillä suomalaisilla .
- Anonyymi
Rybo, opettele kirjoittamaan. Korkki kiinni myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rybo, opettele kirjoittamaan. Korkki kiinni myös.
Mie oon peruspersu, mie kirjotan niinko kirjotan. Koulutuksesta joutaa leikata.
- Anonyymi
Ei kaikkia puheita kannattaisi uskoa, ei ainakaan jos puhujana vihervassari " asiantuntijan " säestämänä.
Vaikka tuo paskanjauhanta pitäisi paikkansa että työikäinen väestö vähenee niin entäs sitten kun niin muuttuu maailmakin eikä kukaan tiedä mitä tapahtuu mitä on mahdoton edes ennustaa.
Ja vaikka kaikki menisi hallitusti suunnitelmien mukaan niin kuka perkele ja millä selitetään se että niitä kehitysmaalaisia haalitaan tänne vuosikymmeniä ennen kuin se tarinan mukaan on välttämätöntä.
Vain tollot nielevät kaiken shaissen pureksimatta.
- Anonyymi
Suomen armeija taitaakin pienentyä ihan ilman sotimistakin ?
- Anonyymi
Hiljaa siellä rybo.
- Anonyymi
Kehitysmaalaistako apu siihenkin vai ? Ei niille voi asetta antaa hölmö.
- Anonyymi
Sinisellä nikillä se järjestyy.
Karvahattuspermapankki.
Varjopuolena niistä vaan syntyy kehareita.- Anonyymi
Asiantuntija puhuu, omasta kokemuksestaan. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntija puhuu, omasta kokemuksestaan. Kiitos.
Älä kirjoita itsestäsi kolmannessa persoonassa.
- Anonyymi
Kylläpä persuilla nyt naama punertuu . Meinaavat ihan väkisin jäädä vähemmistöön .
- Anonyymi
En tiedä mitä vähemmistöä tarkoitetaan mutta jos sitä oletettua niin ei taida Moktar olla ainoa vihervassari jolla ei mitään ymmärrystä varsinkaan numeroista.
Harvinaiseksi tosiaan rupeaa terve järjen käyttö käymään.
Vihervassarit sitä on käyttänyt viimeksi muistaakseni vähän ennen juhannusta vuonna 1962 kun Jaakobin paskakaivo falskasi se pantiin yhdessätuumin talkoovoimin kuntoon. - Anonyymi
Et sitten sinisellä nikillä uskalla?
Sika mikä sika.
- Anonyymi
Nauti, sitten kun somali raiskaa lapsesi. Terveydenhuolto on muslimien rikosten teon alue. Mikään lääkärinvala ei velvoita muslimia, ne voivat aiheuttaa kuoleman tarkoituksella, koska koraani niin ohjeistaa.
- Anonyymi
Tuohon kun vielä lisää persupäättäjät, jotka eivät ymmärrä ja osaa mitään, niin moni toivookin jo hartaasti Persu-Suomen liittämistä Putinlandiaan. Jopa persut itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon kun vielä lisää persupäättäjät, jotka eivät ymmärrä ja osaa mitään, niin moni toivookin jo hartaasti Persu-Suomen liittämistä Putinlandiaan. Jopa persut itse.
Älä valehtele, pudoteettinko sinut pienenä päällesi ja jos niin kuinka korkealta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele, pudoteettinko sinut pienenä päällesi ja jos niin kuinka korkealta ?
Kannettii muovikassissa pää alaspäin puolukkametsässä, kun ei ollut muuta keinoa kuljettaa. Pohjassa oli reikä ja kannonnokkaan pää kolahti tasaiseen tahtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannettii muovikassissa pää alaspäin puolukkametsässä, kun ei ollut muuta keinoa kuljettaa. Pohjassa oli reikä ja kannonnokkaan pää kolahti tasaiseen tahtiin.
" Pohjassa oli reikä ja kannonnokkaan pää kolahti tasaiseen tahtiin. "
Oletko varma että siinä oli mitään reikää ja yksi selittävä tekijä lisää aivovammalle on pitkäaikainen hapen puute ?
- Anonyymi
Persujenko vastuulla on kehitysmaalaisten työllistyminen ?
- Anonyymi
On asioita, joille eivät persut mitään voi. Yksi niistä on maahanmuuttajien tarve. Ja toinen on heidän puolueensa surkastuminen.
- Anonyymi
No voi vittu. Mitä sinun tarpeesi persuille kuuluu, horo?
- Anonyymi
" Yksi niistä on maahanmuuttajien tarve "
Tämä on valheellinen oletus millä sirkusta perustellaan.
- Anonyymi
Eihän tänne kukaan vapaaehtoisesti tule, kun lukee persujen toimista ja öyhötyksestä. Ei tule ainakaan kukaan fiksu ja hyvin koulutettu. Joten kyllä perspersut saavat peräkylänsä ja kaljabaarinsa pitää ihan rauhassa.
- Anonyymi
Uli uli vatnikki.
- Anonyymi
" . Ei tule ainakaan kukaan fiksu ja hyvin koulutettu. Joten kyllä perspersut saavat peräkylänsä ja kaljabaarinsa pitää ihan rauhassa. "
Ei ole tarve edes koulutetulle väelle kun ei työllisty edes omat koulun päätyttyä. Kehitysmaalaisia ei ole tarvittu ei tarvita eikä koskaan tarvittaisi mutta jostain kumman syystä harhoissa ja fantasioissa elävät haalivat niitä tänne.
- Anonyymi
Kylläpä persut ovat kovin hiljaisia faktojen edessä ?
- Anonyymi
Joko laukesit sukkaasi?
- Anonyymi
Mikä tässä on faktaa, oletus ei sitä ole.
- Anonyymi
Jokaiselle persulle 9 naista
- Anonyymi
Tässä on vissiin yksi tai kaksi älykääpiötä vihervassareiden asialla, ehkä mokuttaja yksinään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on vissiin yksi tai kaksi älykääpiötä vihervassareiden asialla, ehkä mokuttaja yksinään.
Kyllä mokuttaja ruplavetoisena hommansa hoitaa.
- Anonyymi
Korvaako määrä laadun? Onko väestönkasvu itsetarkoitus?
- Anonyymi
Jukkelis on palkannut lumeseuraajia.
- Anonyymi
Juu ja lumenauraajia Lähi-idästä. Ketähän Moktarin portin pielet lanaa ensitalvena kun Mohammad kuulemma isyysvapaalla samoin kuin tarkoitus olla myös kuutenatoista seuraavana.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675