Uusi virusmuunnos laitettu liikkeelle:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-koronamuunnos-leviaa-nyt-vauhdilla-tallainen-vaara-se-on/9171998
ja tässä liikkeellelaittaja:
https://www.vaken.se/bill-gates-planerar-for-pandemi-2-komplett-med-nya-vaccin-som-administreras-fran-ett-liten-plaster/?fbclid=IwY2xjawK02vJleHRuA2FlbQIxMQABHvPYUgVt-wyUCJ6dDkBUd4HmNw7jc3YyvGeS3UDN4kV8CqeQNAn0p4fkx43y_aem_EyY1UDl3c339z_hL-8HccA
Korona tulee taas
13
214
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhistus! Tehkää jotain! Sulkekaa rajat, maskit naamalle, pitäkää turvavälit, sulkekaa ravintolat, ei saa kokoontua, joukkoliikenteessä joka toinen penkkirivi tyhjäksi, eristäkää vanhukset, vain yksin hissiin, koko kansa täytyy rokottaa uudestaan! Se on jo täällä, joka puolella kuuluu yskintää ja pärskintää. Nyt on parasta linnottautua kotiin, kun naapurissakin jo hirveä röhinä.
- Anonyymi
Salaliittoteorikot heti liikkeellä
- Anonyymi
Ovatkohan salaliittoteoreetikot taas oikeassa siinä että tämäkin on vain jotain nuhaa tai perusflunnssaa?
Koronaanhan piti kuolla kolmannes ihmiskunnasta... - Anonyymi
Kuinkas muuten , niillähän on ne omat mielikuvitustensa näistä asioist? Kukaan heistä ei ol virologiksi lukenut. Pandemiat tulevat tasaisin väliajoin, niin on ollut aina .
Ja tämä muunnos ei mitenkään pitäisi olla yllätys hoitoalan ihmisille . Ja ei niitä potilaita ole nyt niin paljon sairaalassakaan, vanhoille ihmisille saattaa olla vaikeampi , usein huonompi immuuni vastus , joten varmaan menee ohitse yhtä nopeasti kun on tullutkin .
- Anonyymi
Heheh.
Viruksia tulee ja menee, niitä on ollut aina, ja tulee olemaan jatkossakin.
Onhan se kiva, että elämässä on jotain jännitystäkin.....
Salaliittoteoreetikot saa olla ihan omissa oloissaan, ei jaksa kiinnostaa niiden jutut.- Anonyymi
Ihmettelen vaan että sentään aina vaan on ihmisiä jotka noita salaiittojuttujaan levittelee.
Ainahan pandemiat ovat muuntuneet kunnes ovat tulleet vaarattomiksi , ei pitöisi olla mikään yllätys sinänsä .
Mielikuvitus kun lentää niin juttua riittää.
Onneksi vaan muutama potilas tällä hetkellä meidän kaupungin sairaalassa jolla on tämä muunnos , joten saa toivoa että menee ohitse pian .
Sitten menee ehkä muutama vuosi ettei uutta pandemiaa tule , vaikka siihenkin on jo varauduttu hoito sektorilla ja uusi lääkkeitäkin on markkinoilla
- Anonyymi
On selvinnyt, että rokotteet aiheuttaa igG4 arvojen nousua ja varsinkin allergiset eli IgE ihmiset voi sairastua vakavasti.
Itse sain 3 rokotetta, jonka jälkeen myöhemmin tuli vyöruusu, sitten sairastin koronan. Nyt olen niin sairas, on hengenahdistusta, huimausta, verenpaineet voi nousta korkeaksi, on kaikenlaisia kipuja. IgE allergikko olen.
Kyllä tieteen täytyy selvittää tarkemmin, kenelle näitä kaikkia piikkejä annetaan. Minä jo joudan pois.
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10222767/- Anonyymi
Kun tiede vasta alkaa ymmärtää asioiden yhteyksiä, niin kenelle voidaan turvallisesti suositella uutta piikkiä?
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC12071442/
- Anonyymi
Eipä haittaa, noita flunssia tulee ja menee.
- Anonyymi
Vai oikein LAITETTU. Onpa taas salaliittoteoria
- Anonyymi
Niinhän ne kuvittelivat että rokotteessa on cippi että muka suurvaltiot vahtaa sen avulla tavallista suomalaista .siis mikä muka suomalaisessa olisi seuraamisen arvoista = ei mikään .
Ja nyt kuulemma oikein on laitettukin virusmuunnos meille Suomeen , voi näiden itsevarmaa tapaa kehittää teorioita .
Joku saa vyöruusun ja hupsistakeikkaa vaan sehän on heti rokotteen syytä , vyöruusuja on meneillään myöskin, käly sai sen ennen koronaa ilman että häntä olisi rokotettu mitenkään
Ikäihmisillä on heikompi immuuni vastus luonnostaan, siksi on oltava tietoinen että muunnos on liikkeellä että tietävät .
Onneksi ei moni ole sairastunut ainakaan vielä , mutta muutamia on sairaalassa .
- Anonyymi
flunssaa vastaan ei kannata rokottautua kokeellisilla rokotteilla johon haluttiin täysi vastuu vapaus mahdollisiin haittoihin.
- Anonyymi
Joillakin on kova pelko esim. sairauksia kohtaan, tai lääkityksiä ja rokotteita. Se pelko laittaa ajattelemaan ja puhumaan jos vaikka mitä, ja uskomaan salaliittoteorioihin, ym.
Ehkä se helpottaa sitä pelkoa, kun lähtee mukaan kaikkeen huuhaahan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222