Meidän Mauku ei syö mitään kalaa. Olemme kokeilleet kaikkea katkaravusta tonnikalaan, mutta ei edes maista sitä. Tämä todistaa sen, ettei kissaa ole luotu veden eläväksi. Jos olisi, niin sillä täytyisi olla kidukset ja evät, mutta kun ei ole.
Näin Jumalan luomistyö paljastuu jälleen kerran nerokkaaksi suunnitteluksi ja sen toteutukseksi.
Meidän kissa ei syö kalaa
9
163
Vastaukset
- Anonyymi
ööö...Mitä V** " Tämä todistaa sen, ettei kissaa ole luotu veden eläväksi. Jos olisi, niin sillä täytyisi olla kidukset ja evät, mutta kun ei ole." Tällä logikaalla sun katti ei siis syö mitään kalaruokia ?? Syötkö itse , vaikket kiduksia omistakaan ? Ja on´ko siis sadoilla miljoonilla muilla ihmisillä jokin evoluutio-ongelma, kun kuitenkin pystyvät kalaa ja äyriäsiä syömään, vaikka eivät veden alla eläkään ? Hu-huu..nyt Foliohattu ois päästä ja korkki kiiinni. Meidän Misse onkin onneksi vain lakto-ovo-vegetaristi, panseksuaali, Amishi sekä ehta maalaisporvari.
- Anonyymi
Tämä on kaiketi trolli joka viikoittain tuuppaa palstalle jotain vastaavaa kuin tämä.
- Anonyymi
Meidän kissalla taas on sellainen ongelma että se saalistaa uskovia ja piilottaa niitä sohvan alle. Viime viikollakin sain häätää kolme uskovaa pois.
- Anonyymi
Tää on paha tapa joillain kissoilla.
Tärkeää olisi löytää kissan piilottamat uskovaiset ennen kun ne alkaa haista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on paha tapa joillain kissoilla.
Tärkeää olisi löytää kissan piilottamat uskovaiset ennen kun ne alkaa haista.Onneksi on löytynyt ennen kuin ovat ruvenneet mätänemään. Ja ne on helppo ajaa pois; ostaa vain ristin jokamon väärinpäin. Mutta pitää olla varovainen ettei osta ristiä joka on oikeinpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on löytynyt ennen kuin ovat ruvenneet mätänemään. Ja ne on helppo ajaa pois; ostaa vain ristin jokamon väärinpäin. Mutta pitää olla varovainen ettei osta ristiä joka on oikeinpäin.
Risti on monikäyttöinen. Sen voi kääntää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Risti on monikäyttöinen. Sen voi kääntää.
Tämä on yleinen ahrhakäsitys. Se pitää juuri olla ylösalaisin tehty risti. Ja näitä voi tehdä ainoastaan Australiassa.
- Anonyymi
Maailmassa tuskin on yhtäkään kissaa, joka ei söisi ihmisen valmistamaa kala-ateriaa tarkoitettu kissoille.
- AnonyymiUUSI
Niitähän ne ei juurikin syö jos hyvin maustettu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358