Viha on sumentanut hänen ymmärryksensä.
Suomen evlut-kirkko ei milloinkaan hyväksy sellaista vihapuhetta, jota tällä palstalla eräs pitkäaikainen henkilö suoltaa.
Apostoli Paavalin kirjoitukset ovat kristinuskon perustotuutta, jossa hän julistaa Jeesuksen Kristuksen valtavan suurta sovitustyötä, jota ilman ihmiskunnalla ei olisi mitään pelastumisen mahdollisuutta!
Kommentti apostoli Paavalin vihaajasta
73
353
Vastaukset
- Anonyymi
Paavali meni Juutalaisten eksyttämisessä niin pitkälle, että tekeytyi nasiiriksi.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:189]- Anonyymi
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan. - Anonyymi
Minäkään en voi sietää Paavalia eli nyt meitä on tässä jo kaksi. Meitä on täällä aika monta, jotka emme tunnista Paavalin ulosannissa hyvän paimenen ääntä. Muutoin näkemyksemme saattavat erota aika paljonkin, mutta onpahan tällainen yhdistävä tekijä. Luokkaantumisia vähentäisi, jos raamatuntutkimukselle olisi erillinen palsta, jota ei olisi sijoitettu kristinuskon alle. Toisaalta se, että se on sijoitettu kristinuskon alle, hiukan rajoittaa meikäläisen kirjoitteluja, ihan vaan kohteliaisuudesta Rooman kirkonmiesten harhauttamia kohtaan, jotka loukkaantuvat siitä, kun osoittaa, miten Paavali ei mitenkään sovi yhteen Jeesuksen ja hänen seuraajiensa näkemysten kanssa.
Tehdäänpäs nyt niin, että laitan tähän linkin Youtube-videoon, jossa Paavali taas täydellisesti naulattiin arkkuunsa ja upotettiin oikein lyijypainoilla syvälle. Ja sitten olen loppuviikon taas kirjoittamatta aiheesta mitään. Pointtini on, että meitä on monta ja maailmassa vaikka kuinka paljon - entisiä sovinnaisia kristittyjä, jotka sitten paneuduimme siihen, mitä Raamatun kirjoitukset oikeastaan tarkoittavat ja mitkä niistä ovat olleet arvovaltaisimpia ja mitkä taasen eivät sovi yhteen kirveelläkään. Ei voi ymmärtää sekä Jeesusta että Paavalia ja sitten uskoa ja luottaa kumpaankin. Paavali oli fariseus.
History Valley -kanava:
Paul the Apostle Was A Herodian Roman Agent?!
Dr. James D. Audlin, Chris Lawson, & Doug Del Tondo
https://www.youtube.com/watch?v=1GNuRsjYJlU
- Anonyymi
On arvioitu, että Paavalin opetuksista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.
- Anonyymi
Viisaat Juutalaiset tutkivat tarkasti Paavalin puheet ja vertasivat niitä pyhiin kirjoituksiin.
Ap. t. 17:11
Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.
Eivät he kaikki koskaan hyväksyneet Paavalin uusia oppeja.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nim] - Anonyymi
Teuvon vakioarvio on silkkaa hölynpölyä. Tätä hän kylvää vakioherjana.
- AnonyymiUUSI
Paavali kirjoitti kaiken Jeesuksen ja Pyhän Hengen Inspiroimana. Paavalin kirjeet kokonaisuudessaan, vahvistavat evankeliumien sanomaa täydellisesti. Tietenkin saatana käy käskyläistensä kautta, tätä loistavaa julistajaa vastaan, koska tietää, että ihmiskunnan kolmannes tarttuu hanakasti syöttiin.
- Anonyymi
Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut pääepäilty siihen tekoon.
Paavali ei tehnyt todellista parannusta missään vaiheessa.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Pelotteli ihmisiä fyysisillä voimillaan ja nyrkkeilijän lahjoillaan.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.- Anonyymi
Paavali oli Rooman hirmuvallan kansalainen, jolla oli lupa tappaa ihmisiä, jos he ovat uhka Roomanvallalle ja suunnittelevat vallankumousta. Siksi häntä ei pidätetty Stefanoksen murhasta.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli Rooman hirmuvallan kansalainen, jolla oli lupa tappaa ihmisiä, jos he ovat uhka Roomanvallalle ja suunnittelevat vallankumousta. Siksi häntä ei pidätetty Stefanoksen murhasta.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.Saulus Tarsolainen murhasi Juutalaisen Jumalanmiehen Stefanoksen ja lain mukaan siitä seurasi kuolemantuomio. Saulus piiloteli väärällä nimellä ulkomailla kymmenkunta vuotta, Arabiassa ja Syyriassa.
Tuomio kävi kuitenkin toteen Roomassa. Paha äkkikuolema.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saulus Tarsolainen murhasi Juutalaisen Jumalanmiehen Stefanoksen ja lain mukaan siitä seurasi kuolemantuomio. Saulus piiloteli väärällä nimellä ulkomailla kymmenkunta vuotta, Arabiassa ja Syyriassa.
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.Paaali yritti kehitellä uutta oppia, että lait on kumottu, mutta eihän se ole totta.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saulus Tarsolainen murhasi Juutalaisen Jumalanmiehen Stefanoksen ja lain mukaan siitä seurasi kuolemantuomio. Saulus piiloteli väärällä nimellä ulkomailla kymmenkunta vuotta, Arabiassa ja Syyriassa.
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.Jumala johdattaa ihmisen virvoittavien vetten keskelle. Ei mihinkän kuiviin erämaihin.
Gal. 1:17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon. - AnonyymiUUSI
Moni yksittäisten ja puolikkaiden jakeitten kokoaja, rakentelee mosaiikki uskonsa mieleisekseen, alkaen levittää omaa sontaansa, pyhänkirjan pää sanomana. Mutta oikea uskova havaitsee valheen heti.
- Anonyymi
Vanha mies on päättänyt vihata Paavalia elämänsä loppuun asti.
- Anonyymi
Jumala vihaa syntiä, tekoja, ei ketään ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala vihaa syntiä, tekoja, ei ketään ihmistä.
Syntisiä Jeesus on tullu pelastamaan.
Ne jotka Jeesus on pelastanut ovat sen jälken uudestisyntyneitä Jeesuksen omia
- Anonyymi
Paavali puolusteli syntiä ja opetti, että synnin tekeminen on kiinteä osa ihmisen elämää, josta hän ei voi luopua. Yritti vain ulkostaa synnin vanhojen aatamien ja lihoen syyksi.
Room. 7:17
Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Johannes opetti täysin eri tavalla synnistä.
1. Joh. 3:6
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
-92 kännöksen mukaan Jumalasta syntynyt EI VOI TEHDÄ SYNTIÄ.
" Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta." - Anonyymi
Pyhä Henki, ei tee syntiä.
Paha henki tekee syntiä.
Pyhä Henki ja paha henki, ne eivät ole ihmisessä yhtä aikaa.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
1. Sam. 18:10
Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.- Anonyymi
Korintossa Paavali riehui hurmoshengen vallassa ja puhui sekavia.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korintossa Paavali riehui hurmoshengen vallassa ja puhui sekavia.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Paavalin puheet ja kirjeet tulisikin jakaa aikaan ennen ja jälkeen Saatanan enkelin saamisen.
King James -käännöksen mukaan Paavalin saama henkiolento oli Saatanan viestinnän ammattilainen "The messenger of Satan" -niminen henkiolento.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Demonia ei otettu Paavalista pois rukouksista huolimatta.
2.Kor.12
8 Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
- Anonyymi
Paavalin opetukset muodostavat Suomen ev.lut kirkon opillisen perustan, sillä Paavali opetti Jeesuksen sovitustyötä.
- Anonyymi
Heikoissa kantissapa on Suomen ev.lut kirkon opillinen perusta, kun rikollisen, valehtelevan, naisten vihaajan opeille on perustettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikoissa kantissapa on Suomen ev.lut kirkon opillinen perusta, kun rikollisen, valehtelevan, naisten vihaajan opeille on perustettu.
Trolli valheessaan vihaa kristinuskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli valheessaan vihaa kristinuskoa.
Etkö kestä totuutta?
- Anonyymi
Jeesuksen omat opetukset ja Vanhan Testamentin ikuiset totuudet ovat kristinuskon opillinen perusta.
Paavali ei kuullut eläissään Jeesuksen opetuksia, ei edes tuntenut hänen ääntään.
Pavali ei ole Jeesuksen oikeiden Karitsan apostolin joukossa, joille hän opetti kaiken mahdollisen. Mitä siihen myöhemmn lisätää tai otetaan pois, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Paavali (Saulus Tarsolainen) ei kuulu tähän valittujen Karitsan apostoleiden joukkoon.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi
Kyse ei ole mistään 2000 v. sitten eläneen murhamiehen vihaamisesta, vaan Raamatun tutkimisesta.
Raamatusta löytyvien factojen analysoinnista, mitkä liittyvät tuohon henkilöön.
Kiusalliset Raamatunkohdat ja factatiedt kun usein ohitetaan siitä vaan, koska ne antavat epäluotettavan kuvan koko henkilöstä. - Anonyymi
Jeesus opetti eläissään maan päällä kaiken mahdollisen, mitä pelastukseen ja autuuteen kuuluu omille 12 Karitsan apostolilleen.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. - Anonyymi
Hyvä esimerkki facttan ohittamisesta on kohta, jossa sanotaan, että Paavali heitettiin Saatanan enkelin haltuun, eikä demonia otettu hänestä pois rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Jokainen käsittää, että Saatanan enkeli on henkiolento, jolla ei ole mitään fyysistä ruumista, eikä mitään puisia tai metallisia pistimiä ja piikkejä, jonka se olisi painanut Paavalin takalistoon, kuten usein kohta naurahtaen ohitetaan.
Päinvastoin, Paavali kehui fyysisillä vomillaan ja nyrkkeilijän lahjoillaan.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi
Mitkään kristilliset ja konservatiiviset Raamatun mukaan julistavat kirkot eivät ikinä herjaa Paavalia.
- Anonyymi
Jo Jeesus sanoi jälkeensä tulevien tekevän suurempia kuin mitä hän itse teki. Kuitenkin perusta jonka hän loi on se jolta ponnistamme.
Apostoli Paavali saattoi olla vajaa tai osittain epämiellyttävä ja sivistymätön. Hän ponnisti VT pohjalta joka on sekin osittain sivistymätön teos.
Kukin ponnistaa siltä pohjalta joka on hänen aikanaan ainut mahdollinen.
Jumala sanoi jos ihmiset pääsevät kokoontumaan yhteen heistä tulee Jumalaa suurempia. Siksi hän hajotti ihmiskunnan. Nyt on ollut jo 30 vuotta www ja internet. Koko ajan paranee tieto , sivistys ja jumalisuus sen ansiosta.
Perustan kunnioitus on kyllä sivistykseen kuuluva asia. Paavali esitti esim. Kauniin Rakkauden pienoisevankeliumin mutta ei tiennyt rakkaudesta mitään. Se on kaunis kaunokirjallinen esitys mutta sen asiat ovat kuvitelmaa. Hypnoottinen esitys kauniin sanakääntein johon uskominen vie metsään mutta juuri suurimmat valheet menee kansaan kuin häkä.
Paavali itse totesi laskevansa perustan jolle on määrä rakentaa edelleen oljista, puusta, hopeasta, kullasta tai timanteista. Tuo rakentaminen kristikunnassa keskeytyi Kun Daniel 7 toi Konstantinus Suuren joka otti Korkeimman Pyhät vangikseen ja määräsi että ei saa edistyä uskonnossa enää 300 luvun tasolta yhtään ylemmäksi. Se ei ollut Paavalin vika että kehitys jumiutui.
Niin on tapahtunut usein. 80 vuotta sitten Hitler esti kehitykseltä jatkomahdollisuudet ja tänä päivänä Venäjä ja Ravana 10 päinen hirviö yrittävät estää kehitystä.
Paavalin perustalta oli tarkoitus yletä tähtiin mutta tuli pedot jotka estivät kaiken kehityksen. Se ei ollut Paavalin syytä.
Te yritätte rakentaa hyläten perustan? Ja sitä rienaten. Intian mukaan loukkauksiin syyllistymisen elämänvaihe PUHDISTAA USKON. Toivottavasti saatte aikaan uskon puhdistuksen vol. 2 mutta epäilen kyllä että tulee pedot jotka käyttää teidän rienauksianne muiden tuhoamiseen Hitlerin tavoin.
Olette vaarallisessa vallankumouksessa joka johtaa monien surmaan. Olette yhtä pahoja siinä kuin Paavali. Lutherin töitä Hitler käytti hyväkseen ja myös teidän töitänne tuleva Hitler tai tunteeton tekoäly käyttää aikanaan hyväkseen. Hyi!- Anonyymi
Jeesus varoitti oikeita omia 12 Karitsan apostoliaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä vääristä, pelkistä henkijeesuksusksia, jotka tulevat Jeesuksen nimessä ja sanovat ";Minä se olen" ja Paavalin kaltaisista uusista suuruuksista, jotka ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus varoitti oikeita omia 12 Karitsan apostoliaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä vääristä, pelkistä henkijeesuksusksia, jotka tulevat Jeesuksen nimessä ja sanovat ";Minä se olen" ja Paavalin kaltaisista uusista suuruuksista, jotka ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.Paavali ei kuulu tähän joukkoon.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei kuulu tähän joukkoon.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Ei siellä pyhässä kaupungissa ole mitään Paavalin perustuksia, pilareita, eikä portteja.
Paavali ei kuulu valitujen Karitsan apostoleiden joukkoon.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Luukas 22
28 Mutta te olette pysyneet minun kanssani minun kiusauksissani;
29 ja minä säädän teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen vallan,
30 niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydässäni minun valtakunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.
- Anonyymi
Murhamieltä tosiaan on tässä ajassa, mutta ei liity uskoon mitenkään.
- Anonyymi
Svenska Bibeln v. 1918 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...lögnaktighet...Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.
" Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare."
Room.3:7 - Anonyymi
Juudas oli apostoli, jolla oli erikoistehtävä, samoin Paavalilla.
Paavali soluttautui valeapostolina tekemään omaa rooliaan, väkevän ekstyksen tuomiseksi mukaan julistukseen.
Paavali käytti usein passiivia ja kolmatta persoonaa, mutta tarkoitti itseään.
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.- Anonyymi
Valhe nielaistaan helposti kahden tosiasian välissä kuin huomaamatta. Kukaan ei osaa epäillä yhtään mitään.
Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI KAUTTA selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valhe nielaistaan helposti kahden tosiasian välissä kuin huomaamatta. Kukaan ei osaa epäillä yhtään mitään.
Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI KAUTTA selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.Paavali kirjoitti Korintossa ollessaan tuota tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan. Kuriiri vei kirjeen perille, mutta sitä ei osoitettu Korinttolaisille.
- Anonyymi
Tämä ketjuhan on jo varsinaista Hellkamaa - ja vain Pakki puuttuu. ......
Jos Paavalilla oli 80 prosenttia totta ja hyvää niin vaihtelun vuoksi voisi noita hyviä kohtia nostaa esiin. Mutta jos niitäkään ei hakemallakaan löydy niin sitten käyttää Johanneksen tai Pietarin kirjoitelmia ? Ja jos niissäkään ei ole hyvää kääntyä silloin vieraiden uskontojen puoleen ?
Kuinka oikeastaan voi rienata 2000 vuotta sitten elänyttä henkilöä parin hataran nopeasti sanellun kirjeen perusteella vaikka ei ole koskaan nähnyt häntä eikä edes tunne häntä.
Paavali mullisti tuhansien ihmisten elämän kyllä mutta ei puheensa ja kirjeensä tähden vaan Pyhien sakramenttien ja Pyhän Hengen ja Jeesuksen läsnäolon vaikutuksesta. Ei hän itse omin avuin olisi kyennyt juuri mihinkään.
Herran Pyhässä Ehtoollisessa on tänä päivänäkin voimaa. Ja alkuseurakunnan aikaan niin paljon että kuolemaan mentiin sen voiman vaikutuksen tähden.
Pakkia kiitos! - Anonyymi
"Rakas Paavali...
Lahkolaiset miehet tykkää kovasti Paavalin opetuksista. Paavali laittoi naiset hiljaiseksi, määräsi heille huntu- ja burkapakon. Jolleivat totelleeet niin keritsimet esiin ja naiset ajettiin posliiniksi. Paavali uhkasi naisia ja tyttöjä kunniaväkivallalla. Se on nykyisinkin käyttökelpoinen tapa alistaa naisia.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
Kyllä kelpasi lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.
Mutta kun kyse oli Stefanoksen murhasta, johon Paavali oli osallinen,
niin silloin lait olikin kumottu.- Anonyymi
Jeesus oli lakien voimassaolosta täysin eri mieltä kuin Paavali:
Jeesus: Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Roomassa Paavali kohtasi lain mukaisen rangaistuksen Stefanoksen murhasta
"henki hengestä." (5.Ms.19:21) - Anonyymi
Oletteko muuten tutustunut Paavalin kirjeeseen Teklalle jossa tuo burkha pakko ja naisten piilossa pysyminen tarkemmin esitetään. Ja annetaan toivo siitä että onnistuneesta piiloutujasta tulee enkeli.
Entä kirkkoisä joka sanoo että jos onnistuu säilymään neitseenä saa olla osallinen valtakunnan oman perustamiseen. Muutenkin kannattaa tutustua esim. Clemens Homilies teokseen. Se kuuluu Etiopialaisen raamatun eräisiin kaanoneihin. Clemens oli ensimmäinen Paavi. Myös kirkkoisät kirjoittivat hyvin.
Jumalan seurakunta oli tiukempi säännöistä kuin tavallinen taivasten valtakunta. Jumalan valtakuntaan aikanaan kelvollistui siveyden tähden. Tuo valtakunta hallitsee yli kaikkien valtakuntien. Nykyisin ei siveys välttämättä ole tärkein asia pääsyssä Jumalan valtakuntaan vaan muita yhtä tärkeitä on sääntöjä.
Suomessa suvaitaan homoseksuaalisuutta Nykyisin. Vuonna 2012 räjäytti kolmas taivas tuusan nuuskaksi toisen taivaan, koska eräät siellä aikoivat valmistaa ydinaseen Suomen käyttöön.
Ei ole enää aitoa toista taivasta ja Jumalan valtakunta menetetään seuraavaksi jos huonosti käy.
Kyllä pitää tuntea kirkon kaikki tekstit eikä yksin Raamattua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko muuten tutustunut Paavalin kirjeeseen Teklalle jossa tuo burkha pakko ja naisten piilossa pysyminen tarkemmin esitetään. Ja annetaan toivo siitä että onnistuneesta piiloutujasta tulee enkeli.
Entä kirkkoisä joka sanoo että jos onnistuu säilymään neitseenä saa olla osallinen valtakunnan oman perustamiseen. Muutenkin kannattaa tutustua esim. Clemens Homilies teokseen. Se kuuluu Etiopialaisen raamatun eräisiin kaanoneihin. Clemens oli ensimmäinen Paavi. Myös kirkkoisät kirjoittivat hyvin.
Jumalan seurakunta oli tiukempi säännöistä kuin tavallinen taivasten valtakunta. Jumalan valtakuntaan aikanaan kelvollistui siveyden tähden. Tuo valtakunta hallitsee yli kaikkien valtakuntien. Nykyisin ei siveys välttämättä ole tärkein asia pääsyssä Jumalan valtakuntaan vaan muita yhtä tärkeitä on sääntöjä.
Suomessa suvaitaan homoseksuaalisuutta Nykyisin. Vuonna 2012 räjäytti kolmas taivas tuusan nuuskaksi toisen taivaan, koska eräät siellä aikoivat valmistaa ydinaseen Suomen käyttöön.
Ei ole enää aitoa toista taivasta ja Jumalan valtakunta menetetään seuraavaksi jos huonosti käy.
Kyllä pitää tuntea kirkon kaikki tekstit eikä yksin Raamattua.Eikös Paavali tuonut sen naisten alistamisen kulttuurin kotiseudultaan nykyisen Turkin alueelta, missä on aina ollut naisten alistaminen muodissa, talibaanit ja muut vastaavat opit voimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Paavali tuonut sen naisten alistamisen kulttuurin kotiseudultaan nykyisen Turkin alueelta, missä on aina ollut naisten alistaminen muodissa, talibaanit ja muut vastaavat opit voimassa.
Paavali ei kulkenut päivääkään Jeesuksen seurassa maan päällä, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia ollenkaan.
Jeesus ei vaatinut naisilta huntua ja burkaa, eikä uhkaillut naisia hiusten leikkaamisella, vaan antoi naisille vapauden olla ja elää naisen elämää.
Joh. 12:3
Maria otti täyden pullon aitoa, hyvin kallista nardusöljyä, voiteli Jeesuksen jalat ja kuivasi ne hiuksillaan. Koko huone tuli täyteen voiteen tuoksua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei kulkenut päivääkään Jeesuksen seurassa maan päällä, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia ollenkaan.
Jeesus ei vaatinut naisilta huntua ja burkaa, eikä uhkaillut naisia hiusten leikkaamisella, vaan antoi naisille vapauden olla ja elää naisen elämää.
Joh. 12:3
Maria otti täyden pullon aitoa, hyvin kallista nardusöljyä, voiteli Jeesuksen jalat ja kuivasi ne hiuksillaan. Koko huone tuli täyteen voiteen tuoksua.Jeesus tosiaan oli evankeliumin perusteella vapaamielisempi ja kevyempi kantaa kuin Paavali. Mutta kyllä evankeliumi kertoo Jeesuksen tienneen että Pietari on Kallio jolle tuleva seurakunta perustetaan. Ja myös mainitsi Jeesus että nuhtele kasvotusten, ota toveri mukaan nuhtelemaan, mutta jos tämä ei kuuntele niin ilmoita SEURAKUNNALLE. Ja jos ei kuuntele seurakuntaa olkoon kuin pakana.
Eli Jeesusta rakastava ja kuuleva on kuin pakana jos ei kuuntele seurakuntaa. Lisäksi Ilmestys mainitsee seitsemällä seurakunnalla kullakin olevan oma enkeli.
Hienoa on seurata Jeesusta, mutta evankeliumi kertoo että valtakunnan ottaa jumalattomat hyökkääjät haltuunsa ja jos kuuntelee Jeesusta eikä tuota seurakuntaa joutuu vaikeuksiin.
Jeesus sanoi Mooseksen istuimelle asettuu fariseukset. Kuulkaa heitä kaikessa mutta älkää tehkö samoja tekoja kuin he.
Jeesus yksin ajattelu johtaa vaikeuksiin. Totuuden etsintä ja kaipuu myös. Usko on paljon tärkeämpi kuin Totuus joka on raamatun teemojen joukossa vasta kuudes.
Usko Paavaliin on uskoa profetiaan sillä hän profetoi kirjeissään paljon. Ei ole VALETTA niissä vaan toteen vielä käymätöntä profetiaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tosiaan oli evankeliumin perusteella vapaamielisempi ja kevyempi kantaa kuin Paavali. Mutta kyllä evankeliumi kertoo Jeesuksen tienneen että Pietari on Kallio jolle tuleva seurakunta perustetaan. Ja myös mainitsi Jeesus että nuhtele kasvotusten, ota toveri mukaan nuhtelemaan, mutta jos tämä ei kuuntele niin ilmoita SEURAKUNNALLE. Ja jos ei kuuntele seurakuntaa olkoon kuin pakana.
Eli Jeesusta rakastava ja kuuleva on kuin pakana jos ei kuuntele seurakuntaa. Lisäksi Ilmestys mainitsee seitsemällä seurakunnalla kullakin olevan oma enkeli.
Hienoa on seurata Jeesusta, mutta evankeliumi kertoo että valtakunnan ottaa jumalattomat hyökkääjät haltuunsa ja jos kuuntelee Jeesusta eikä tuota seurakuntaa joutuu vaikeuksiin.
Jeesus sanoi Mooseksen istuimelle asettuu fariseukset. Kuulkaa heitä kaikessa mutta älkää tehkö samoja tekoja kuin he.
Jeesus yksin ajattelu johtaa vaikeuksiin. Totuuden etsintä ja kaipuu myös. Usko on paljon tärkeämpi kuin Totuus joka on raamatun teemojen joukossa vasta kuudes.
Usko Paavaliin on uskoa profetiaan sillä hän profetoi kirjeissään paljon. Ei ole VALETTA niissä vaan toteen vielä käymätöntä profetiaa.Luehan ajatuksen kanssa.
Ei Pietarin uskon varaan mitään seurakuntia voitu perustaa.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"
KALLIOLLA Jeesus tarkoittaa itseään, johon kasteessa ihminen liitetään. Se tarkoittaa seurakuntaa.
1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; JA SE KALLIO OLI KRISTUS. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tosiaan oli evankeliumin perusteella vapaamielisempi ja kevyempi kantaa kuin Paavali. Mutta kyllä evankeliumi kertoo Jeesuksen tienneen että Pietari on Kallio jolle tuleva seurakunta perustetaan. Ja myös mainitsi Jeesus että nuhtele kasvotusten, ota toveri mukaan nuhtelemaan, mutta jos tämä ei kuuntele niin ilmoita SEURAKUNNALLE. Ja jos ei kuuntele seurakuntaa olkoon kuin pakana.
Usko Paavaliin on uskoa profetiaan sillä hän profetoi kirjeissään paljon. Ei ole VALETTA niissä vaan toteen vielä käymätöntä profetiaa.Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luehan ajatuksen kanssa.
Ei Pietarin uskon varaan mitään seurakuntia voitu perustaa.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"
KALLIOLLA Jeesus tarkoittaa itseään, johon kasteessa ihminen liitetään. Se tarkoittaa seurakuntaa.
1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; JA SE KALLIO OLI KRISTUS.Pietari oli Kallio tai astinlauta jolle JEESUS ITSE PERUSTI KIRKKONSA. Hän sai avaimet ja Jeesuksen siunauksen: Kenet sinä päästät se on päästetty. Kenet sinä sidot se on sidottu.
Eikä tuonelan portit voita sitä kirkkoa.
Eihän Pietarin itsensä tarvinnut tehdä juuri mitään. Hän julisti ja 3000 henkeä sai Hengen ja katumuksen. Hänet vietiin vankilaan ja enkeli pelasti hänet. On kuin ensimmäinen Jumalan valtakunnan vertauskuva: PELTO JOKA KASVAA ITSESTÄÄN VILJAA ILMAN ETTÄ VILJELIJÄT TIETÄÄ MITEN. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pietari oli Kallio tai astinlauta jolle JEESUS ITSE PERUSTI KIRKKONSA. Hän sai avaimet ja Jeesuksen siunauksen: Kenet sinä päästät se on päästetty. Kenet sinä sidot se on sidottu.
Eikä tuonelan portit voita sitä kirkkoa.
Eihän Pietarin itsensä tarvinnut tehdä juuri mitään. Hän julisti ja 3000 henkeä sai Hengen ja katumuksen. Hänet vietiin vankilaan ja enkeli pelasti hänet. On kuin ensimmäinen Jumalan valtakunnan vertauskuva: PELTO JOKA KASVAA ITSESTÄÄN VILJAA ILMAN ETTÄ VILJELIJÄT TIETÄÄ MITEN.Pietari oli kallio pienellä kirjaimella. Äkkipikainen ja kielsi tilaisuuden tullen tuntevansa koko Jeesusta. Keefas on vain kallio käännettynä.
Jeesus on Kallio, johon kasteessa ihminen liitetään.
Gal. 3:27
Kaikki te, jotka olette Kristukseen kastettuja, olette pukeneet Kristuksen yllenne.
Room.6: 3 Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa.
- AnonyymiUUSI
Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat ovat lain opettajai, Ei lain kieltäjiä.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.- AnonyymiUUSI
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Lain kieltäminen ja kumoamisyritykset tarkoittavat kapinaa Jumalaa vastaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Lain kieltäminen ja kumoamisyritykset tarkoittavat kapinaa Jumalaa vastaan.Sananl. 24:21
Pelkää Herraa, poikani, ja kuningasta. Vältä niitä, jotka hankkivat kapinaa, - AnonyymiUUSI
Totta kyllä lapsesta nuoruuteen asti he tottelivat kuningasta sekä seurasivat tarkoin lakia samaan aikaan kun kansa vähitellen kokonaan luopui ja jopa osa kuninkaista ja papeista.
Tämä käy ilmi Jeesus Siirakin kirjasta.
Mutta eikö he sitten julistuksen alettuaan vedonneet juuri lakeja hellentäen armeliaisuuteen, toivoon ja rakkauteen sekä tottelevaisuuteen profeettaa kohtaan.
Sivuuttaen pyhyyden. Jesaja nyt ainakin ja ehkä muutkin.
Itse en lapsena lukenut Paavalia juuri mainitsemistanne syistä johtuen. Mutta ymmärsin Jumalan olevan hänen puolellaan ja kanssaan. Ja lihaa ja ihmistä vastaan.
Myöhemmin myös Koraaniin tutustuessa vastaan tulee sama Jumala. Hänelle kelpaa jokainen joka kääntyy ja kuulee profeettaa. Ei hän katso henkilöön, asemaan, varallisuuteen vaan tuomitsee velttouden uskon asioissa ankarasti. Sekä lihallisuuden.
Ei Jumala ole ankara siksi että vihaisi syntistä, vaan hänelle tulee alistua siksi että hän erottaisi rukoilijan tämän pienuudesta ja piilossa olosta huolimatta ja saisi yhteyden tähän. Jumala on suuri ja me olemme kuin tomua tai hiekanjyviä. Jos emme ahkerasti etsi Jumalaa on vaarana että tiemme hukkuu häneltä Jumalattomien tavoin.
Jumala kyllä rankaisee kolmanteen ja neljänteen polveen asti ne jotka häntä vihaavat. Ja tuo rangaistus oli Aadamin tapauksessa ankara, mutta Cainin joka lähestyi uhrein Herraa tapauksessa lievempi. Sunna sanoo että Jumalan ARMO aina ylittää hänen vihansa. ARMO on suuri valtameri. Ja viha on koskia täynnä oleva vaikeakulkuinen joki. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta kyllä lapsesta nuoruuteen asti he tottelivat kuningasta sekä seurasivat tarkoin lakia samaan aikaan kun kansa vähitellen kokonaan luopui ja jopa osa kuninkaista ja papeista.
Mutta eikö he sitten julistuksen alettuaan vedonneet juuri lakeja hellentäen armeliaisuuteen, toivoon ja rakkauteen sekä tottelevaisuuteen profeettaa kohtaan.
Itse en lapsena lukenut Paavalia juuri mainitsemistanne syistä johtuen. Mutta ymmärsin Jumalan olevan hänen puolellaan ja kanssaan. Ja lihaa ja ihmistä vastaan.
Myöhemmin myös Koraaniin tutustuessa vastaan tulee sama Jumala. Hänelle kelpaa jokainen joka kääntyy ja kuulee profeettaa. Ei hän katso henkilöön, asemaan, varallisuuteen vaan tuomitsee velttouden uskon asioissa ankarasti. Sekä lihallisuuden.
Ei Jumala ole ankara siksi että vihaisi syntistä, vaan hänelle tulee alistua siksi että hän erottaisi rukoilijan tämän pienuudesta ja piilossa olosta huolimatta ja saisi yhteyden tähän. Jumala on suuri ja me olemme kuin tomua tai hiekanjyviä. Jos emme ahkerasti etsi Jumalaa on vaarana että tiemme hukkuu häneltä Jumalattomien tavoin.
Jumala kyllä rankaisee kolmanteen ja neljänteen polveen asti ne jotka häntä vihaavat. Ja tuo rangaistus oli Aadamin tapauksessa ankara, mutta Cainin joka lähestyi uhrein Herraa tapauksessa lievempi. Sunna sanoo että Jumalan ARMO aina ylittää hänen vihansa. ARMO on suuri valtameri. Ja viha on koskia täynnä oleva vaikeakulkuinen joki.Ei kaikki Juutalaiset luopuneet lain noudattamisesta.
Mark. 2:17
Jeesus kuuli sen ja sanoi: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumala kyllä rankaisee kolmanteen ja neljänteen polveen asti ne jotka häntä vihaavat. Ja tuo rangaistus oli Aadamin tapauksessa ankara, mutta Cainin joka lähestyi uhrein Herraa tapauksessa lievempi. Sunna sanoo että Jumalan ARMO aina ylittää hänen vihansa. ARMO on suuri valtameri. Ja viha on koskia täynnä oleva vaikeakulkuinen joki.Jumala kostaa aina, vaikka Daavid oli Jumalan mielen mukainen mies. Jumala ei katso henkilöön.
Syntiä seuraa aina rangaistus.
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumala kostaa aina, vaikka Daavid oli Jumalan mielen mukainen mies. Jumala ei katso henkilöön.
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.Raamatun mukaan Jumalalla on seitsemän erilaista pysyvää luonteenpiirrettä. Ei pelkkä rakkaus, mistä pelkästään puhumalla monet tulee eksytetyksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumala kyllä rankaisee kolmanteen ja neljänteen polveen asti ne jotka häntä vihaavat. Ja tuo rangaistus oli Aadamin tapauksessa ankara, mutta Cainin joka lähestyi uhrein Herraa tapauksessa lievempi. Sunna sanoo että Jumalan ARMO aina ylittää hänen vihansa. ARMO on suuri valtameri. Ja viha on koskia täynnä oleva vaikeakulkuinen joki.Koraanisi ei kuulu tälle palstalle ollenkan.!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumala kostaa aina, vaikka Daavid oli Jumalan mielen mukainen mies. Jumala ei katso henkilöön.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoliJumala ei hyväksynyt Daavidin huoripoikaa Jumalan lasten joukkoon. Seuraavana päivänä
8 pv. ikäisenä poika olisi tullut liittää ympärileikkauksessa Jumalan lasten joukkoon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumala kyllä rankaisee kolmanteen ja neljänteen polveen asti ne jotka häntä vihaavat. Ja tuo rangaistus oli Aadamin tapauksessa ankara, mutta Cainin joka lähestyi uhrein Herraa tapauksessa lievempi. Sunna sanoo että Jumalan ARMO aina ylittää hänen vihansa. ARMO on suuri valtameri. Ja viha on koskia täynnä oleva vaikeakulkuinen joki.Oletpa sotkenut Raamatun ja Koraanin perusteellisesti, kun tuollaisia kirjoittelet!
...Ei Jumala ole ankara siksi että vihaisi syntistä... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki Juutalaiset luopuneet lain noudattamisesta.
Mark. 2:17
Jeesus kuuli sen ja sanoi: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä."Ehkä eivät luopuneet siten että tekivät lakia rikkovia tekoja omin käsin.
Mutta paaduttivat sydämensä ja mielensä?
Kun he joutuivat ylivoimaisen vihollisen tai vitsauksen pihteihin he eivät kääntyneet takaisin vaan paaduttivat sydämen, sulkivat korvat ja silmät ja alkoivat mielessään Paavalin tavoin pohtia että Laki on turhuutta.
He olivat noudattaneet parhaansa mukaan Mutta silti joutuivat vitsaukseen. Petojen ahdistamaksi.
Jumala puhui Hesekielille että heillä on otsa kuin kiveä tai timanttia. Mutta minä annan sinulle heitäkin kovemman otsan.
Paavalin sydän oli vilpitön. Mutta ehkä hän tosiaan oli kovettanut otsansa ja järjen toimimaan lakia vastustavin sanoin.
Oliko se Jumalasta niin kuin Hesekielille hän oli antanut sen siunauksen että tästä tulisi kovempi kuin mitä kansa oli - otsaltaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä eivät luopuneet siten että tekivät lakia rikkovia tekoja omin käsin.
Kun he joutuivat ylivoimaisen vihollisen tai vitsauksen pihteihin he eivät kääntyneet takaisin vaan paaduttivat sydämen, sulkivat korvat ja silmät ja alkoivat mielessään Paavalin tavoin pohtia että Laki on turhuutta.
He olivat noudattaneet parhaansa mukaan Mutta silti joutuivat vitsaukseen. Petojen ahdistamaksi.
Jumala puhui Hesekielille että heillä on otsa kuin kiveä tai timanttia. Mutta minä annan sinulle heitäkin kovemman otsan.
Paavalin sydän oli vilpitön. Mutta ehkä hän tosiaan oli kovettanut otsansa ja järjen toimimaan lakia vastustavin sanoin.
Oliko se Jumalasta niin kuin Hesekielille hän oli antanut sen siunauksen että tästä tulisi kovempi kuin mitä kansa oli - otsaltaan.Psykologia on huonoa teologiaa. Ihmisen mielentiloista puhuminen johtaa helposti harhaan.
Ihminen kun saadaan tehokkaalla käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa, psykologinen mielentilan muutos kun saadaan aikaiseksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä eivät luopuneet siten että tekivät lakia rikkovia tekoja omin käsin.
Oliko se Jumalasta niin kuin Hesekielille hän oli antanut sen siunauksen että tästä tulisi kovempi kuin mitä kansa oli - otsaltaan.Paavali teki murhan.
Paavalissa asusteli Saatanan enkeli, demoni. Joten ei sen miehen sydän ollut mikään puhdas.
King James käännöksen mukaan oikein Pääpirun viestinnän ammattilainen "The messenger of Satan" -niminen demoni, mikä ei otettu pois rukouksista huolimatta.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paavali teki murhan.
Paavalissa asusteli Saatanan enkeli, demoni. Joten ei sen miehen sydän ollut mikään puhdas.
King James käännöksen mukaan oikein Pääpirun viestinnän ammattilainen "The messenger of Satan" -niminen demoni, mikä ei otettu pois rukouksista huolimatta.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Demoni ei saanut nousulupaa pois Paavalista
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
- AnonyymiUUSI
Israelin kansa on valittu kansa. Kaikki he pelastuvat lopulta.
Room. 11:26
Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. - AnonyymiUUSI
Jumala muistaa tekemänsä liitot Aabrahamin, Iisakin, Jaakobin kanssa ja katuu sitä pahaa mitä suunnitteli.
Ps. 103:8
Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
Ps. 106:1
Halleluja! Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti. - AnonyymiUUSI
Tämä keskustelu, on osoittanut saatanan, epäjumalien ja ateistien palvojien uskomattoman tietämättömyyden, Paavalin kokonaisvaltaisesta ja monitasoisesta opetuksesta. Harhauttajat ovat keränneet lapsellisia, oman mielensä tahallisia tai tahattomia harhaluuloja, joilla he yrittävät tehdä naurun alaiseksi Paavalin monikerroksisen, Jeesuksen inspiroiman viisauden.
- AnonyymiUUSI
Tämäkin keskustelu on osoittanut, ettei rehelliset ihmiset hännystele rikollisia.
Paavali on tiettyyn "herätysliikkeeseen" kuuluvien hihhulien idoli. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin keskustelu on osoittanut, ettei rehelliset ihmiset hännystele rikollisia.
Paavali on tiettyyn "herätysliikkeeseen" kuuluvien hihhulien idoli.Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien "Minä se olen" -henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista uusista suuruuksista, jotka ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paavali on tiettyyn "herätysliikkeeseen" kuuluvien hihhulien idoli.Taitaa ne Paavalin "perässähiihtäjät" olla etupäässä niitä L-positiivisia.
Nehän on myös tiettävästi naisia alistavia, pitäen naisia ensisijaisesti synnytyskoneena. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa ne Paavalin "perässähiihtäjät" olla etupäässä niitä L-positiivisia.
Nehän on myös tiettävästi naisia alistavia, pitäen naisia ensisijaisesti synnytyskoneena.Nuoret tytötkin pakotetaan lahkossa pitämään huivia päässä kuin vanhoilla mummoilla. Ja sitten ne menee halailemaan itku silmässä niitä vanhoja saarnamiehiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret tytötkin pakotetaan lahkossa pitämään huivia päässä kuin vanhoilla mummoilla. Ja sitten ne menee halailemaan itku silmässä niitä vanhoja saarnamiehiä.
Sellaistahan se niiden "talostelu" kuuluu olevan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellaistahan se niiden "talostelu" kuuluu olevan.
"Maa on syntinen laulu"....elokuva kannattaa katsoa, siinä sitä touhua näytetään....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039