Aikaansaamia, ei siis pelkästään Ice syiden vuoksi, vaan hänen sinne lähettämiensä Proud Boys mellakoitsijoiden vuoksi. Kysyn vain, miten poliisi tunnistaa Trumpin valitut tuossa joukossa?
Los Angelesisin mellakat osittain Trumpin itsensä
12
118
Vastaukset
- Anonyymi
Sekaannusta pitää saada aikaan jotta Epstein kyselyt loppuu.
Tiesittekö muuten että Trumpilla on myös 4 muuta pedoksi todettua julkkiskaveria?- Anonyymi
stubu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
stubu?
Ovat kaikki nimistä päätellen amerikkalaisia.
- Anonyymi
Trumppiahan odottaa tuomio presidenttikautensa jälkeen kun tuomari siirsi lopullisen seuraamuksen presidenttikauden jälkeiseen aikaan. Tämän takia Trump suunnittelee jatkokautta tai peräti gemeralissimuksen asemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumppiahan odottaa tuomio presidenttikautensa jälkeen kun tuomari siirsi lopullisen seuraamuksen presidenttikauden jälkeiseen aikaan. Tämän takia Trump suunnittelee jatkokautta tai peräti gemeralissimuksen asemaa.
Tuosta syystähän myös 2026 välivaalit tullaan jollain tekosyyllä perumaan, koska on odotettavissa varsinainen äänivyöry joka kääntäisi Senaatin ja Housen Demokraateille Krasnovin "politiikkan" pettämiltä entisiltä kannattajilta.
Toki siis Amerikassa vielä on Krasnovin hard-core MAGA joukot, mutta se sakki joka vaalit hänelle käänsi on varsin pettynyt siihen että saivat tai tulevat saamaan kenkää DOGEn toimien ansiosta; eikä se ruokakaan ole halventunut, päinvastoin, siirtolaisjahdit takaavat että ruoka vain tulee kallistumaan.
Krasnov tulee estämään tilanteen missä joutuisi Kongressin erottamaksi.
Vaihtoehto on että Demokraatit kärrätään niille kauan luvatuille leireille jotta eivät voi äänestää.
Ei osittain vaan täysin.
- Anonyymi
Nyt ne sitten leviää muuallekin.
Se että Texas oli ensimmäisten joukossa on hieman yllättävää, sehän on punainen osavaltio.
Toisaalta, Texas, samoin kuin California, toimisi itsenäisenä valtiona varsin hyvin; eivät tarvitse Amerikan Turmavaltoja selvitäkseen.- Anonyymi
Texas ei muuten tunnusta Yhdysvaltain presidentin valtaa Texsasissa joten tuo Trumpin kansalliskaartin lähettäminen saattaapi olla hyökkäys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Texas ei muuten tunnusta Yhdysvaltain presidentin valtaa Texsasissa joten tuo Trumpin kansalliskaartin lähettäminen saattaapi olla hyökkäys.
Kuulostaa mukavalta.
Siellähän kaikilla on vähintään ase molemmille käsille, yleensä vielä pari sen päälle. Ja niitä kaikkia monet kantaa kaikkialle mukanaan. - Anonyymi
Itse asiassa Teksas on yksi eniten liittovaltion rahoista riippuvaisimmista osavaltioista. Huonosti niille kävisi yksinään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa Teksas on yksi eniten liittovaltion rahoista riippuvaisimmista osavaltioista. Huonosti niille kävisi yksinään.
Outo tilanne, Texas kun on väitteiden mukaan taloudellisesti riippumaton.
Mutta lienet silti oikeassa ja nuo väitteet sitten mitä olen kuullut ovat vääriä.
- Anonyymi
Tuon takiahan Trump armahti sarvipäisen Shamaanin sekä muut terroristit, jotka kärsivät tuomioitaan vankiloissa osallistuessaan vallankaappauyritykseen Capitolilla. Nyt he ovat riehumassa siellä sun täällä Trumpin määräyksestä. Mitäköhän Sirpa Selänne on tästä mieltä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039