Hullujen kanssa pärjää kun on niille mieliksi.
Minä olen aina tullut hyvin juttuun persujen kanssa!
11
104
Vastaukset
- Anonyymi
"Hullujen kanssa pärjää kun on niille mieliksi."
Eikös se ole vaan hyvä, että teille hulluillekin on etujen ajajia, kun Sannukan Susi-sote vie palveluitanne kauemmaksi ja kauemmaksi?- Anonyymi
On on. Noinhan se juuri on. Kas huomaatkos, kuinka sinunkin kanssa pärjään, kun olen sinulle mieliksi?
- Anonyymi
Sote on nyt juuri sellainen, mitä te Persut Sipilän hallituksessa junailitte.
Koska nyt lisäsitte siihen palvelusetelit.
Eikö sinua koskaan nolota, tyhmyyksien huutelu.
- Anonyymi
Riikka Purra on Suomen rumin nainen. En tarkoita ulkonäköä.
- Anonyymi
Sitähän se on kyllä.
- Anonyymi
Tuo yleensä pahentaa hullun oireita, eihän hullua koiraakaan anneta tehdä mitä lystää. Koiran saa vietyä piikille, kun oikein pahaksi äityy. Persun kohdalla laki vielä estää.
- Anonyymi
Sama kai tuo persujen suhteen on, kuinka hulluksi tulevat, eihän niitä parantaakaan voi.
- Anonyymi
Niin minäkin kehun niitä , mut kerron kyllä matuille kaikki tietämäni persut .
- Anonyymi
Matut voi käydä kiittämässä persuja, kun ovat saaneet tulla tänne. 2015 heti matuvyöry, kun persut pääsi hallitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matut voi käydä kiittämässä persuja, kun ovat saaneet tulla tänne. 2015 heti matuvyöry, kun persut pääsi hallitukseen.
Kiitos perussuomalaiset 2015/35000 ja 2024/70000
- Anonyymi
Minäkin tulen hyvin juttuun persujen kanssa. Kannan mukanani koirapilliä mihin viheltämällä saan ne tottelemaan mitä tahansa haluamaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195264- 503038
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312651Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232039En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111827- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231475Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101448- 971417