Hain 90 työpaikkaa - sain nolla!

Anonyymi-ap

Suomessa ei ole töitä.
Laitoin 90 työhakemusta menemään eikä yhdestäkään tullut paikkaa, kilpailu on vaan liian kovaa.
Suurin osa noista ilmotuksista varmaan kans jotain lume ilmoituksia joita käytetään vain keräämään tietoa hakijoista ja tätä tietoa sit myydään eteepäin.

13

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on totuus työttö myydestä

• Anonyymi

bump

• Anonyymi

100

• Anonyymi

Mun työttömyyteni on kestänyt jo yli 4000 päivää ja olen tällä välin hakenut yli 600 työpaikkaan Hangon ja Rovaniemen välillä. Muutaman kerran olen päässyt valintafinaaliin, mutta pääpottia ei irronnut. Ehdin lukea myös kaksi uutta ammattia, mutta niiltäkään aloilta ei ole löytynyt töitä. Nyt yli 50-vuotiaana on myös ikärasismi ollut esteenä, kun nuoremmat menee heittämällä ohi, vaikka kokemusta olisi murto-osa mun kokeemukseeni verrattuna.

Tässä jumalan hylkäämässä kusettajien takapajulassa voi helposti menettää kaiken, myös elämänhalun. Mun omaisuuden arvo ennen työttömyyttä oli n. 400000 eur ja nyt 12 vuoden työttömyyden jälkeen nopeasti laskien n. 3000 eur. Meni perhe, talo, tontit, mökki, autot, harrastukset, osakkuudet... ja sokerina pohjalla tuli masennusdiagnoosi. Koko vitun potti meni mitä tuli niska limassa rakennettua, mistä vois lapsille jättää jotain perinnöksikin. Nyt en ole useisiin kuukausiin enää hakenut töitä, koska se ei tuota mitään hyötyä. ja näillä eväillä mennään kohti eläkeikää. Seuraavissa vaaleissa, jos sinimustat on mukana, annan ääneni niille ihan vain vittuiIIakseni.

• Anonyymi

Minulla oli 80 luvulla 36 työpaikkaa, vaihtelin niitä aivan huvikseni ja kokeillakseni.
      Töihin pääsi aina, kohtelu oli reilua sekä palkka.

Minun ei tarvinnut edes hakea uuteen duuniin kun headhunterit laukkasivat ovella kyselemässä työhaastatteluun. Eräskin pomo sanoi, että "ilmoita sihteerille palkkasi, minua se ei kiinnosta". Oli se sellaista aikaa.

Helsinki oli täynnä hyviä ravintoloita ja fiksuja ihmisiä. Tappelut olivat tosi harvinaisia. Musa hyvää ja ihmiset kauniita. Naiset eivät olleet tuollaisia turbohuulia ja jumbotissejä. Pieni peppu oli tavoiteltava ja seksikäs.

80 luvulla usein pankista lähdettyäni juoksi pankinjohtaja perääni ja tunki setelinippuja takataskuihini. oli tunnin hieronta pankkitytöiltä meille rikkaille ja köyhille kakkukahvia konjakkiryypyt.

Meillä ei ollut monikulttuurista, monimuotoista kulttuuririkasta kehitysmaataustaista islampaskaa Suomessa! Miten ihmeessä me olemme pärjänneet ilman näitä holtittomasti lisääntyviä elättejä ja islampaskan mukaisia rinnakkaisyhteiskuntia Suomessa!

Muutenkin tästä nyky suomesta on tullut niin kivenkova yhteiskunta, että täällä ei ole enää kivaa asua.

On syrjäytyneitä, hörhöjä, narkomaaaneja,, lista on loputon.

• Anonyymi

Jee

• Anonyymi

Menkäät pummit töihin!

• Anonyymi

Työnantajien pitäisi maksaa joku korvaus kun jo edes hakee mitään töitä heiltä ja vaikka tulee hylätyksi,paljon kuluu yksilön aikaa turhiin hakemuksiin ,joku 50-100e olisi paikallaan/haku kerta...
      Työttömän ei muuta tarvitsisi tehdäkään kuin hakea aina töitä,voittaisi jo työttömyyskorvauksen äkkiä....jolloin valtiokin voittaisi...

• Anonyymi

Miksi et itse tee niitä työpaikkoja itsellesi ja muille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et itse tee niitä työpaikkoja itsellesi ja muille?

En ole yrittäjä,minä vain haen niitä jos vapaita löytyy...en pidä yrittäjäriskistä yhtään...enkä ota mitään riskejä epäonnistua niissä kuten monelle käy tänäpäivänä...

• Anonyymi

Juu, ihan sairasta hyväksikäyttöä ja kusetusta kun noita työhakemuksia joutuu ilmaiseksi tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole yrittäjä,minä vain haen niitä jos vapaita löytyy...en pidä yrittäjäriskistä yhtään...enkä ota mitään riskejä epäonnistua niissä kuten monelle käy tänäpäivänä...

Aivan, on myös riski joutua töihin jos tosissaan töitä hakisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, on myös riski joutua töihin jos tosissaan töitä hakisi?

Tuo riski on kyllä aika pieni. Uskoisin, että lottovoiton pääpotti osuu kohdalle todennäköisemmin kuin oikean työpaikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      174
      10712
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      78
      5435
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5002
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4182
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3972
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3843
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3668
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3343
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3239
    10. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      68
      3095
    Aihe