Lisää ajolupia vaan 17 vuotiaille....hyvin kuolee.
Taas kuoli 2 nuorta...Nyt Laitilassa...
14
398
Vastaukset
- Anonyymi
Aina ikkunat tai ovet auki
Kaikki irroittavat vyöt ennen kuin auto on veden vallassa
Todella surullinen tapatuhma tämäkin
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011291974.html- Anonyymi
Kyllä on karmivaa menoa nykyään...
- Anonyymi
Aloittajan voisi viedä saunan taakse.....
- Anonyymi
Jaa, kyllä joku muu kuin aloittaja !
- Anonyymi
Kusipäisille nutipäille ei pitäisi antaa ajokorttia alle 40-vuotiaana.
- Anonyymi
Surullinen taoaus taas kerran.
- Anonyymi
Jos sama porukka on jo sekoillut ja häiriköinyt mopoilla, pitäisi vanhemmilla järki sanoa, että kypsyys auton rattiin saa vielä odottaa.
Jos samaa rallia olisivat vetäneet yleisemmillä paikoilla, olisi hyvin todennäköisesti viaton sivullinen koitunut sekoilun uhriksi. Onneksi ymmärsivät pelleillä tuolla korvessa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja joukossa tyhmyys tiivistyy.- Anonyymi
Lapsille ei ajokorttia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsille ei ajokorttia!
Ottakaa nyt viimeinkin nuorten lasten vanhemmat vastuu ja te päätätte mitä lapsenne puuhaa. Santalaatikko on oikea paikka. Ei autoa lasten käsiin!!
- Anonyymi
Ja kukaan ei tee taaskaan mitään ei ainakaan CV blänk persut
- Anonyymi
Miksi ne ajoivat louhokselle?
- AnonyymiUUSI
Tuskin jää viimeiseksi tänä vuonna, eiköhän kohta kuole taas lisää nuoria.
- AnonyymiUUSI
Kaikki yöllä ajelevat poika miehet on pillun puutteessa...... TÄÄ ON 100% TOTUUS...
- AnonyymiUUSI
Perussuomalaisten aikaansaannoksia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291