kansan mies, viihtyi köyhien ja tukkijätkien parissa. Hänhän puuttui jopa metsätyömiesten järkyttävän alhaisiin palkkoihin nimittäen sitä kansalliseksi häpeäksi. Vaikea kuvitella, että kukaan Kekkosen seuraajista olisi ollut kiinnostunut tukkijätkistä vähääkään.
Kekkonen oli kunnon mies ja myös
23
184
Vastaukset
- Anonyymi
Kekkonen oli viisas , kun sanoi ettei kokoomusta ikinä hallitukseen .
- Anonyymi
” Vaikea kuvitella, että kukaan Kekkosen seuraajista olisi ollut kiinnostunut tukkijätkistä vähääkään.”
Vielä vaikeampaa on löytää enää Suomesta työssä käyvää ”tukkijätkää”! Metsätyöt hoidetaan työkoneilla ja tukinuitto loppui jo yli 50 vuotta sitten!- Anonyymi
Vuonna 1981 kun Kekkonen luopui ei ollut vielä noin, 44 vuotta sitten.
- Anonyymi
Kekkosen ”seuraajat” elävät tätä päivää!
- Anonyymi
Niin näköjään tekevät.
- Anonyymi
Kekkonen oli hetero, toisin kuin Mannerheim, Halonen tai Stubb.
- Anonyymi
Tampereen uusi pormestari Nurminen julistaa Raatihuoneen parvekkeelta homorauhan tulevana lauantaina. Aikoo tehdä siitä perinteen ja ohittaa suosiossa turkulaisten joulurauhan julistuksen.
- Anonyymi
Lykkäät pötyä!!
- Anonyymi
Voi et noita aikoja, Kekkonen oli mies paikallaan.💋
- Anonyymi
Ja oli paikallaan LIIAN PITKÄÄN! Erotessaan vuonna 1981 oli kaali jo pahasti pehmennyt. Sama on tapahtunut monelle muullekin johtajalle Breznevistä Putiniin ja Trumpista Trumppiin!
- Anonyymi
Diktatuureissa ja autokratioissa on se pulma, että jos johtaja ei itse tajua aikansa menneen oho niin häntä on vaikeata johdosta poistaa. Tämä ongelma on ERIKOISESTI VAIVANNUT Neuvosto-Venäjää!
- Anonyymi
Mutta silti oli mies paikallaan mitä ei täysin rinnoin voi näistä hänen seuraajistaan sanoa. Sai jopa aikaan 1975 ETYKin mikä johti neukkulan sortumiseen. Siinä on saavutusta kerrakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silti oli mies paikallaan mitä ei täysin rinnoin voi näistä hänen seuraajistaan sanoa. Sai jopa aikaan 1975 ETYKin mikä johti neukkulan sortumiseen. Siinä on saavutusta kerrakseen.
Oli kovin katkera kun ei saanut ”Rauhan Nobelia” vaan meni Solzenitsynille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa meni näin:
” Vuonna 1975 Kekkonen isännöi Euroopan turvallisuus- ja yhteistyökokouksen (ETYK) Helsingissä. Tapahtumaa pidetään Kekkosen uran huipentumana. Tuona vuonna Kekkonen oli esillä yhtenä varteenotettavimmista ehdokkaista Nobelin rauhanpalkinnon saajaksi; Ruotsin keskustapuolueen puheenjohtaja Thorbjörn Fälldin oli ehdottanut palkintoa Kekkoselle jo tammikuun lopussa ennen ETYKiä. Norjan suurkäräjien Nobel-komitea myönsi palkinnon kuitenkin neuvostoliittolaiselle ydinfyysikolle Andrei Saharoville. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehe, Solzenitsyn onkin todellinen "rauhanmies" ollessaan fasisti ja Putinin oppi-isä Suur-Venäjän luomisessa.
Mutta palstan putinistille on Solzenitsyn toki sankari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa meni näin:
” Vuonna 1975 Kekkonen isännöi Euroopan turvallisuus- ja yhteistyökokouksen (ETYK) Helsingissä. Tapahtumaa pidetään Kekkosen uran huipentumana. Tuona vuonna Kekkonen oli esillä yhtenä varteenotettavimmista ehdokkaista Nobelin rauhanpalkinnon saajaksi; Ruotsin keskustapuolueen puheenjohtaja Thorbjörn Fälldin oli ehdottanut palkintoa Kekkoselle jo tammikuun lopussa ennen ETYKiä. Norjan suurkäräjien Nobel-komitea myönsi palkinnon kuitenkin neuvostoliittolaiselle ydinfyysikolle Andrei Saharoville.Solzenitsyn sai nobelin viisi vuotta aikaisemmin eli 1970. Saharov oli myös avoimesti neuvostovastainen joten hän sopi paremmin palkittavaksi.
Nobelin palkinnon jako on ollut aina myös politiikkaa, länsimyönteistä ja eniten USA/Israel painotteista. Suomi YYA-sopimuksineen ei siihen pirtaan olisi sopinut.
- Anonyymi
Kekkonen on meidän kaikkien suomalaisten kansallishetero. Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo. Stubb on meidän kaikkien suomalaisten kansallisBi.
- Anonyymi
Ja etninen venäläinen homppeli on meille kaikille suomalaisille lopullisesti FÖRBI!
- Anonyymi
Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi.
Ei se ole ’nimittelyä’! Ol,et jo aiemmin kertonut venäläistaustasi monelle suomalaiselle ja homppelipiirre tulee esiin jatkuvissa sanavalinnoissasi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole ’nimittelyä’! Ol,et jo aiemmin kertonut venäläistaustasi monelle suomalaiselle ja homppelipiirre tulee esiin jatkuvissa sanavalinnoissasi!
Hahaha, sinua kyrsii se, että Kekkonen oli suomenkielinen hetero, ja Kekkosen ollessa presidenttinä Suomen talous kasvoi nopeiten Länsi-Eruroopan maista:-D
- Anonyymi
Kekkosen ”parasta ennen”-päivä tuli täyteen vuonna 1981! Onneksi lähipiiri sen havaitsi!
- AnonyymiUUSI
Kekkonen oli sentään mies. Nämä nykyiset ovat vain talouspoliitikkoja talouskasvuineen. Eivät oikeita miehiä eikä viisaita naisia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288