Teen nyt riisiä ja syön sen nokareella voita ja vähän kuivaa chilijauhetta, Jumala tykkää
Jumala rakastaa riisiä
8
196
Vastaukset
- Anonyymi
Eli jumala tykkää kun sinä syöt riisiä mutta miksi tykkää?
Syö mämmiä ja kysy uudestaan että tykkääkö.- Anonyymi
Aurinko nousee idästä ja riisi tulee idästä
- Anonyymi
Mämmi on kuraa
- Anonyymi
Syön riisiä missä on kookos rasvaa ja maustoin riisini chilijauholla, grillimausteella ja suolalla
- Anonyymi
jumala tykkää laihoista tytöistä ????
- Anonyymi
Hän on HETEROSEKSUAALI joten kaiken kokoiset tytöt käyvät.
Jumala on kehopositiivinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on HETEROSEKSUAALI joten kaiken kokoiset tytöt käyvät.
Jumala on kehopositiivinen.Taivaassa ei ole heteroita eiikä niitä sinne päästetä.
- Anonyymi
Jumala tykkää sitten plant butterista.
Ei siitä vanhasta voista. Saatana tekee sitä hakkaamalla lehmiä navetassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749