Vihreän mielestä kaikki pitäisi olla Elokapinalle sallittua.
Mtv3 aamussa Vihreä Jenni Pitko ei rajoittaisi Elokapinaa mitenkään
19
165
Vastaukset
- Anonyymi
Pekka Aittakumpu sen sijaan jutteli erittäin fiksuja ilmasto asioista.
- Anonyymi
Avoin lahtaaminen pitäisi olla myös sallittua, niin viherpaskoista päästäisiin pysyvästi. Punikkihörhöt olisi hyvä lahdata samalla.
- Anonyymi
Oli vähän ylikunnossa Jenni. Riittääkö vegaani ruoka noihin kiloihin?
- Anonyymi
Ei Jenni halua Putinin mallia Suomeen .
- Anonyymi
Eikös Jenni just halua Elokapinan yksinvaltaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä on ihana . Siellä ei oo lakkoja, ei wokea ja kaikki mielaritki ovat heti vankilassa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Jenni tehnyt ehdotuksen jotta eduskunta lopetetaan ja elokapina hallitsee .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä on ihana . Siellä ei oo lakkoja, ei wokea ja kaikki mielaritki ovat heti vankilassa .
Eikö se oo sitte niinkö Suomessa, täällähän joutuu poliisikuulusteluihin raamattua siteeraamalla!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Jenni tehnyt ehdotuksen jotta eduskunta lopetetaan ja elokapina hallitsee .
Ei aivan noilla sanoilla.
- Anonyymi
Oukkonä persutrolli vai Pietarin trolli .
- Anonyymi
Osoitus siitä, että media on pääosin punavihreiden hallussa.
- Anonyymi
Minä voisin siis tehdä rikoksia ja sanoa olevani elokapinallinen. Ei rangaistusta`
- Anonyymi
On aivan luonnollista että vihreä sallisi rikollisen riehunnan ja liikenteen haittaamisen omalle porukalleen.
Jos mielenosoitus olisi poliittisesti toisenmielinen, laillinen ja liikennettä haittaamaton, ei vihreä sallisi heille edes sananvapautta. - Anonyymi
Pitko on turvonnut niin että taitaa mennä päivässä parikin pullapitkoa
- Anonyymi
Eihän ohisalokaan puuttunut taposen kanssa mitenkään niihin, suojelivat heitä lainnoudattamiselta ja antoivat tukkia tiet. Rikos.
- Anonyymi
Ohisalon seuraaja Mikkonen kuuluu myös kauhukabinettiin
- Anonyymi
Jotenki ei ullata. Pitko on yksi vastenmielisimmistä poliitikoista. En ole koskaan kuullut hänen sanovan mitään järkevää. Sellaisia ihmisiä ei eduskunnassa pitäisi roikottaa.
- Anonyymi
Vihervasemmiston mielestä myös matulla on oikeus tehdä mitä haluaa.
- Anonyymi
Jotta Elokapinalla olisi oikein uskottavuutta maailman pelastamisessa, tulisi sen kannattajien istua kiskoilla Vainikkalassa estämässä venäläisten lannoitteiden kuljetus ja lastaaminen Suomen satamien kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316