Minulle tämä foorumi on ihan henkireikä

Anonyymi-ap

On kivoja juttuja , myös ruokavinkit kiinnostavat. Tällä hetkellä on 15€ rahaa ja ensi tiistaina tulee päivärahaa. Aika hyvin nyt pärjännyt tämän kuukauden. Kaapeissa on kaikenlaista säilyvää evästä.

9

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta maanantaina 15 kaljaa niillä saa pienen pöhnän ja tiistaina jatkot🍺

• Anonyymi

Valitan,en juo alkoholia,minulla on kihti ja kolesterolilääkitys. En myöskään tykkää olla humalassa. Olin joskus nuorena ja ei ole minun juttuni. Eilen ostin ilta alesta lihapiirakoita ja viinereitä,joita syön tänään.

• Anonyymi

Vielä on aikaa reilu viikko ennenkuin Keva lähettää sen kuukausiavustuksen,
      mutta onneksi on vielä edellisestä erästä kosolti pennosia käyttämättä.
      Aina kannattaa varautua ja säästää kotiinkin sitä jemmarahaa, niin voi
      sitten ostaa sen tarpeellisen tai mieleisen tuotteen kun haluttaa.
      Mutta jos on tuhlannut tilin keskikaljaan niin koittaa ankeat ajat.

• Anonyymi

Vain saiturin käyttävät verbiä tuhlata. Et sinäkään sitä jemmarahaasi saa hautaan mukaan...

• Anonyymi

Elintarvikkeet, vaatetusesineet, suoja säätä vastaan ja pesemisen mahdollisuudet ovat köyhyyden perusydintä. Kyse on aina siitä ottaako tekemättä mitään rahaa vastaan? Tai saako papereilla, jos ei ole köyhäintyötä tarjolla? Vapaaehtoista apua, kuten ruoan jakelua ja muuta saa toki ottaa vastaan, koska se on oikea tapa hyödyntää käyttämättä jääneitä resursseja. Mutta poleemiseksi köyhyysasian tekee avustava henkilökunta erilaisissa virallisissa järjestelmissä sekä valtion ja kuntien velkaantuminen. On siis käsitettävä oikein, ongelma ei ole välttämättä yksittäinen köyhä, vaan sen ympärille rakennettu hallinto, joka itsellisenä ei tee juuri mitään sen eteen, että köyhyys poistuisi. 930 000 ihmistä Suomessa on veitsenterällä laskennallisen köyhyyden suhteen. Vaikka tämäkään ei vielä merkitse mitään sen luvun rinnalla, joka kärsii liian kalliista seinistä. Ja niiden maksamisen elinikäisestä tuskasta. Köyhäintyö elintarvikkeita vastaan voisi olla ratkaisu. ihmiset voisivat tehdä kansalaistyötä ja saada elintarvikkeita tai ehkä jopa vaatetusesieneitä tiettyä tuntimäärää vastaan. Ruokailu voisi olla kansankeittiöissä tai mahdollisesti elintarvikkeina, jos on tilat säilytykseen ja valmistamisen mahdollisuus. Vaatetusesineet voisi saada työtä vastaan saatavilla osto-osuuksilla kirppujen torilta jne..

• Anonyymi

Hienosti olet sitten asiasi järjestänyt jos kaapeissa ruokaa. Hankin aina säilykkeitä pahan päivän varalle. Tietty köyhä miettii vaatetusta ja peseytymistä, muistan ajan kun tilistä kaikki ylimäärä kului pesuaineisiin, saippuaan, pyykinpesuaineeseen ym.

• Anonyymi

Juu varsinainen uroteko jos muutakin syötävää kuin makaronia. Ja rahaakin on aika runsaasti aloittajalla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu varsinainen uroteko jos muutakin syötävää kuin makaronia. Ja rahaakin on aika runsaasti aloittajalla...

Oliko kettuilua olevinaan? Jos oli niin heikko yritys.

• Anonyymi

Kokeile Lidlin pakaste kaapista cevapcici kebab tyylisiä kääryleitä. Kilon pussi 13 eur. Sitten tee perunamuusia. Muusiin nokare voita ja vähän maitoa ja sinappia, vähän pilkottua sipulia .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5458
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3595
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3485
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      152
      1325
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe