On kivoja juttuja , myös ruokavinkit kiinnostavat. Tällä hetkellä on 15€ rahaa ja ensi tiistaina tulee päivärahaa. Aika hyvin nyt pärjännyt tämän kuukauden. Kaapeissa on kaikenlaista säilyvää evästä.
Minulle tämä foorumi on ihan henkireikä
9
138
Vastaukset
- Anonyymi
Osta maanantaina 15 kaljaa niillä saa pienen pöhnän ja tiistaina jatkot🍺
- Anonyymi
Valitan,en juo alkoholia,minulla on kihti ja kolesterolilääkitys. En myöskään tykkää olla humalassa. Olin joskus nuorena ja ei ole minun juttuni. Eilen ostin ilta alesta lihapiirakoita ja viinereitä,joita syön tänään.
- Anonyymi
Vielä on aikaa reilu viikko ennenkuin Keva lähettää sen kuukausiavustuksen,
mutta onneksi on vielä edellisestä erästä kosolti pennosia käyttämättä.
Aina kannattaa varautua ja säästää kotiinkin sitä jemmarahaa, niin voi
sitten ostaa sen tarpeellisen tai mieleisen tuotteen kun haluttaa.
Mutta jos on tuhlannut tilin keskikaljaan niin koittaa ankeat ajat.- Anonyymi
Vain saiturin käyttävät verbiä tuhlata. Et sinäkään sitä jemmarahaasi saa hautaan mukaan...
- Anonyymi
Elintarvikkeet, vaatetusesineet, suoja säätä vastaan ja pesemisen mahdollisuudet ovat köyhyyden perusydintä. Kyse on aina siitä ottaako tekemättä mitään rahaa vastaan? Tai saako papereilla, jos ei ole köyhäintyötä tarjolla? Vapaaehtoista apua, kuten ruoan jakelua ja muuta saa toki ottaa vastaan, koska se on oikea tapa hyödyntää käyttämättä jääneitä resursseja. Mutta poleemiseksi köyhyysasian tekee avustava henkilökunta erilaisissa virallisissa järjestelmissä sekä valtion ja kuntien velkaantuminen. On siis käsitettävä oikein, ongelma ei ole välttämättä yksittäinen köyhä, vaan sen ympärille rakennettu hallinto, joka itsellisenä ei tee juuri mitään sen eteen, että köyhyys poistuisi. 930 000 ihmistä Suomessa on veitsenterällä laskennallisen köyhyyden suhteen. Vaikka tämäkään ei vielä merkitse mitään sen luvun rinnalla, joka kärsii liian kalliista seinistä. Ja niiden maksamisen elinikäisestä tuskasta. Köyhäintyö elintarvikkeita vastaan voisi olla ratkaisu. ihmiset voisivat tehdä kansalaistyötä ja saada elintarvikkeita tai ehkä jopa vaatetusesieneitä tiettyä tuntimäärää vastaan. Ruokailu voisi olla kansankeittiöissä tai mahdollisesti elintarvikkeina, jos on tilat säilytykseen ja valmistamisen mahdollisuus. Vaatetusesineet voisi saada työtä vastaan saatavilla osto-osuuksilla kirppujen torilta jne..
- Anonyymi
Hienosti olet sitten asiasi järjestänyt jos kaapeissa ruokaa. Hankin aina säilykkeitä pahan päivän varalle. Tietty köyhä miettii vaatetusta ja peseytymistä, muistan ajan kun tilistä kaikki ylimäärä kului pesuaineisiin, saippuaan, pyykinpesuaineeseen ym.
- Anonyymi
Juu varsinainen uroteko jos muutakin syötävää kuin makaronia. Ja rahaakin on aika runsaasti aloittajalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu varsinainen uroteko jos muutakin syötävää kuin makaronia. Ja rahaakin on aika runsaasti aloittajalla...
Oliko kettuilua olevinaan? Jos oli niin heikko yritys.
- Anonyymi
Kokeile Lidlin pakaste kaapista cevapcici kebab tyylisiä kääryleitä. Kilon pussi 13 eur. Sitten tee perunamuusia. Muusiin nokare voita ja vähän maitoa ja sinappia, vähän pilkottua sipulia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039