Maanpuolustusvelvollisuuttako

Anonyymi-ap

Näin Suomea myydään nyt pala palalta – käynnissä ulkomaalaisten ostajien kilpajuoksu.

Uutisissa on jotain mitä en ymmärrä, sitä ei voi perustella kansallisella edulla.

7

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä taas en ymmäörrä avaustasi? Mikä on pointtisi? Jää täysin epäselväksi!

• Anonyymi

Spämmipete havaittu.

• Anonyymi

Kokoomus on myymässä Suomalaisten kansallis omaisuutta taas.

• Anonyymi

Valtion velka näyttelee osaa päätöksessä. Huono aika alkaa myymään rajallista sähköä. Lisäksi myydän kaivoksia - Suomen metallivarat. Yksityiset myyvät maita ja puolustusministeri(ö) torppaa kaupat vain jos kriittistä. Suomen kai pitäisi kuulua Suomelle, mutta en ole osaomistaja, vaan poliitikot omistaa Suomen.

• Anonyymi

"KYLLÄ"!!!

• Anonyymi

Siltähän tuo alkaa tuntua. Emme osaa itse mitään, eikä seuraavalle sukupolvelle jätetä edes kaivosten mineraaleja. Energiaakin tuotetaan jopa kiinalaisille datakeskuksille. Siinä menee luontoarvotkin. Ulkopolitiikkakaan ei ole enää omaa. EU:n yhteisestä velastaki ja budjeteista keskustellaan. Mitähän siinäkin lopulta menee? Kuka maksaa, ei ainakaan köyhät, koska heillä ei ole mitään.

Ei aloittaja ihan väärässä ole. Pitäiskö alkaa ajatella hiukan toisin ja enemmän kansallisemmin. Jotkut asiat omat omia eivätkä myytävissä.

• Anonyymi

Suomalaisuus on häviävä kulttuuri, noin muutama sata ja muistoa haalitaan pienissä ryhmissä kolmensepän patsaalla kolmentuulen hattu päässä kyltit kädessä."haalikaa perinnettä"

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      6994
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2066
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1140
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1016
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      949
    Aihe