Näin Suomea myydään nyt pala palalta – käynnissä ulkomaalaisten ostajien kilpajuoksu.
Uutisissa on jotain mitä en ymmärrä, sitä ei voi perustella kansallisella edulla.
Maanpuolustusvelvollisuuttako
7
152
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas en ymmäörrä avaustasi? Mikä on pointtisi? Jää täysin epäselväksi!
- Anonyymi
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
Kokoomus on myymässä Suomalaisten kansallis omaisuutta taas.
- Anonyymi
Valtion velka näyttelee osaa päätöksessä. Huono aika alkaa myymään rajallista sähköä. Lisäksi myydän kaivoksia - Suomen metallivarat. Yksityiset myyvät maita ja puolustusministeri(ö) torppaa kaupat vain jos kriittistä. Suomen kai pitäisi kuulua Suomelle, mutta en ole osaomistaja, vaan poliitikot omistaa Suomen.
- Anonyymi
"KYLLÄ"!!!
- Anonyymi
Siltähän tuo alkaa tuntua. Emme osaa itse mitään, eikä seuraavalle sukupolvelle jätetä edes kaivosten mineraaleja. Energiaakin tuotetaan jopa kiinalaisille datakeskuksille. Siinä menee luontoarvotkin. Ulkopolitiikkakaan ei ole enää omaa. EU:n yhteisestä velastaki ja budjeteista keskustellaan. Mitähän siinäkin lopulta menee? Kuka maksaa, ei ainakaan köyhät, koska heillä ei ole mitään.
Ei aloittaja ihan väärässä ole. Pitäiskö alkaa ajatella hiukan toisin ja enemmän kansallisemmin. Jotkut asiat omat omia eivätkä myytävissä. - Anonyymi
Suomalaisuus on häviävä kulttuuri, noin muutama sata ja muistoa haalitaan pienissä ryhmissä kolmensepän patsaalla kolmentuulen hattu päässä kyltit kädessä."haalikaa perinnettä"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996994- 1592066
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551140Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949