Torstaina tiedossa on Farmi Suomi -finaali. Vastakkain on kolme kovaa ja pääpalkintona kunniakas titteli sekä 30 000 euron rahapalkinto.
GALLUP: Kuka voittaa Farmi Suomen: Johanna Oras, Lloyd Libiso vai Sonja Aiello?
Lue juontaja Susanna Laineen haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/susanna-laine-paljastaa-tasta-farmilaiset-yllattyvat-joka-kaudella-ettei-olekaan-niin-paljon?s24
GALLUP: Kuka voittaa Farmi Suomen: Johanna Oras, Lloyd Libiso vai Sonja Aiello?

16
653
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan että toi tumma kaveri ei voita kun tuntuu olevan turha kiukuttelija koko tyyppi
- Anonyymi
Libiso voittoon! Seläntakana haukkuja heittävä vanha nainen ja kiero selkäänpuukottaja nuorempi nainen ei ainakaan voittoon! Miten se onkaan niin, että vanhat naiset näkevät aina vikaa toisissa?! Pitäisi katsoa sinne peiliin. Kieroa peliä, onneksi haastatteluista sen kuulee miten siellä läyhätään.
Ärsyttävää! Ja tiedoksi! Minä itse olen vanha nainen ja perinpohjainen kyllästynyt akkain valituksiin!
- Anonyymi
Ketä nää on????
- Anonyymi
Keke Rosberg on maailmanmestari
- Anonyymi
Unohduksen partaalla olevien julkkisten kokoontumisajo.
- Anonyymi
Paras voittakoon.Onnea kaikille
- Anonyymi
Onnea vaaditaan, parhaiden ei haluta voittavan kun miehille laittavat aina enemmän tai raskaampia tehtäviä voimalajeissa. Mennyt aivan naurettavaksi, femakkosusku pois tuomaroimasta. Kukaan ei tarkasta edes tuloksia eikä näytä TV:ssä kun mittailee miten sattuu.
- Anonyymi
Susanna! Mitä tapahtuu kun leppä lentää?
Heitetäänkö keihästä vai roiskuuko veri? - Anonyymi
Aamuseisokki voittaa aina
- Anonyymi
Kunhan vaan toi juippi ei voita niin kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Kiintiö tumma suklaa
- Anonyymi
Tuohan on tosi suomalaisen miehen oloinen. Suomalaisempi kuin monet suomalaiset.
- Anonyymi
Onko kiintiöfemakoista tullut rasisteja :D
Mikset kiukuttele kun naisten tehtäviä helpotetaan?
- Anonyymi
Kiintiö suklaa voittaa ehdottomasti
- Anonyymi
kuka sanoi näin:
– Minä tiedän, miten asiat ovat olleet: se oli totta, mitä kerroin. Ne koulutukset yritettiin salata. He sanoivat, että ne eivät ole olleet pakollisia, vaikka meillä oli ollut, mies sanoo.
– Mutta eteenpäin, sanoi Mannerheim. Ei tässä elämässä kannata katkeroitua ja jäädä loputtomiin tällaisia asioita miettimään, hän toteaa.
-------'-----------
ja toisekseen aloittajalle:
suuntaa antenni Kostamukseen. - Anonyymi
Kiintiöfemakot ei voita vaikka tyhjä sanko vs puoliksi täynnä tai puolta vähemmän halkoja :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772