Kysyn ilman vasemmistolaista tai oikeistolaista paatosta: Miten Riikan ja Petterin suuri missio, Vahva ja välittävä Suomi, on toteutunut tässä vaiheessa hallituskautta? Välittäminen tarkoittaa muutakin kuin vain työn välittämistä, jossa oikeistohallitus on epäonnistunut pahasti.
Hallitus tuntuu välittävän erityisen paljon suomalaisista työttömistä, jopa niin, että joidenkin mielestä tämä välittäminen ja kannustaminen on mennyt liian pitkälle. Onko liioiteltua sanoa, että työttömien auttaminen on muuttunut kiusaamiseksi ja voidaanko nykytilanne jopa tulkita niin, että yhtä ja samaa väestöryhmää melkeinpä jo vainotaan?
Työ vapauttaa työttömän työvoimaviranomaisten valvonnalta, sosiaaliturvan leikkauksilta, puutteen ja jopa nälän kokemiselta. Onko työtön eräänlainen ehdonalaisvanki Riikan ja Petterin oikeistolaisessa unelmavaltiossa?
Vahva ja välittävä Suomi = Arbeit macht frei?
13
121
Vastaukset
- Anonyymi
Eliitti kansalaisena olen erittäin tyytyväinen . Ei ikinä ennen ole tullut noin hyviä veroaleja . Ainoa haittapuoli on, että jouduin hankkimaan kesäasunnolleni kunnon kamera valvonnan .
- Anonyymi
Kovin on sinulla pakkomielteistä tarinasi. Hankkiudu hoitoon. Tuollainen ei ole tervettä, jämähtäminen 30-luvulle ja toistella siellä harjoitettuja hulluuksia, koittaa niitä nykypäivään sovittaa. Yhtäläisyyksiä todellakin siitä kyllä löytyy, mutta ne ovat EU;n toimia.
- Anonyymi
Ei, kyllä keskustelunavaus on hyvinkin ajankohtainen. Nykyinen Persulandia on hyvin erilainen kuin sitä edeltänyt marinistinen Suomi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä keskustelunavaus on hyvinkin ajankohtainen. Nykyinen Persulandia on hyvin erilainen kuin sitä edeltänyt marinistinen Suomi.
Marini sai polttoaineen 2,5 euroon litra, saavutus sekin, lentoturismi lentää samaan aikaan VEROTTOMASTI ja valtion miljardi tuet päälle.
- Anonyymi
pitää tehdä asioita kiinalaisia halvemmalla 🤔 tulee mieleen nuo teräspotkurit !!!
helppo niitä on rosterista hitsata - Anonyymi
Kokopersuhallitus vapauttaa meidät kaikki pian työstä !
- Anonyymi
Taas vasu-kepu vale, jonkun nuo paperittomien velatkin/korot on maksettava.
https://stm.fi/paperittomien-terveydenhuolto
- Anonyymi
70-vuotiaiden on ilmoittauduttava Riikka-Orpu Volkstrumiin työpalvelukseen loppuu se makoilu ja saa Voimaa Ilosta Kraft Durch die Freude
- Anonyymi
Orvon kakkoshallitus nostaa eläkeiän 70 vuoteen, joten ennustuksesi taitaa toteutua.
- Anonyymi
Vasut ja putini, kaikilla töitä siperiassa tai tapetaan jo matkalla sinne.
https://www.hi2.fi/7-stalinin-neuvostoliitto/stalin-nousee-jumalan-asemaan/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orvon kakkoshallitus nostaa eläkeiän 70 vuoteen, joten ennustuksesi taitaa toteutua.
Yli 70-vuotiailta otetaan lisäksi lääkkeet pois jokaiselle ansionsa mukaan Jedem das Seine.
"Jedem das Seine. Main gate of Buchenwald concentration camp near Weimar, Germany."
https://www.alamy.com/jedem-das-seine-main-gate-of-buchenwald-concentration-camp-near-weimar-image66229191.html
- Anonyymi
Riikan ja Petterin hallituskauden jälkeen hyvinvointivaltio on raunioina, Vahvan ja välittävän Suomen sijaan tuloksena on heikko ja valittava Suomi.
- Anonyymi
Kaikkein tärkeintä kuitenkin on se että Suomeen sadaan Pohjois-Koreaa mahtavammat hyökkäysvoimat, valtio ilman kunnon hyökkäysvoimia on kuin navetta ilman lantatalikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694303
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163133Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102344IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251471Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069