Miksi köyhemmän Suomen piti lahjoittaa Italiaan 6.800 sataa miljoonaa ! Eli 6.8 miljardia euroa .
Omalle suomen kansalle ei vieläkään ole kerrottu !
14
407
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy Jutalta, sdp.
- Anonyymi
Kalliiksi tulleet paskojen virat kansalaisillemme .
- Anonyymi
Kysy Kataiselta, kokoomus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy Kataiselta, kokoomus.
pöö
- Anonyymi
Kun kansa tyhmyyksissään äänesti Suomen EU:hun.
- Anonyymi
Ei se tyhmyyttään vaan media humalassa.
- Anonyymi
Koska Suomella on yhteistä rajaa 1350 km venäjän kanssa. Italia tarvitsee rahaa ikkunoihin.
- Anonyymi
Italian fiksummat oman kansa Ensin päättäjät ajattelivat Tytti Tuppuraisen olevan idiootti Sannan kera . Eikun lakanat ikkunoista roikkumaan- mainoksissa , kuin ryysyläiset kuolemaa tehden Tv.ssä meille näytettiin . Täydestä meni meille idiooteille . Vaikka ei kyllä meille fiksuille Persuille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Italian fiksummat oman kansa Ensin päättäjät ajattelivat Tytti Tuppuraisen olevan idiootti Sannan kera . Eikun lakanat ikkunoista roikkumaan- mainoksissa , kuin ryysyläiset kuolemaa tehden Tv.ssä meille näytettiin . Täydestä meni meille idiooteille . Vaikka ei kyllä meille fiksuille Persuille
Orpon kokoomus täysillä mukana kun EK-Häkämies ja SY-Pentikäinen vaativat.
- Anonyymi
eu on saaatanasta
ja
jenkit pirusta.
italialaiset on lunkia sakkia.
t.Sannanne - Anonyymi
S. Marin oli lahjottu ? Mahd. Orpo myös ?
- Anonyymi
Marin ei tainnut olla syntynytkään siihen aikaan kuin mistä aloittaja puhuu?
- Anonyymi
Syy on se että rikas kansan osa paatuisi pahuuteensa ja saisi tuhotuomionsa.
Joka VARMASTI tulee hyvin pian. - Anonyymi
Ja mihin se tarkkaanottaen käytetään? Kai ministeri Orpon pitäisi sekin osata kertoa. Ei se nyt käy, että jollekin porukalle on piikki auki miljardeilla ja toisilta leikataan perusasioista.
Tietääksemme Venäjä ei ole hyökännyt kuin entiseen kumppanimaahansa rajakiistopjen ja venäjänkielisen alueen asukkaiden vuoksi. Kaikki muu on ollut hybridiä ja pelottelua.
Miljardit ovat paukkuneet viime vuosina monessa muussakin kohteessa. Umtsit ja forttumit kuitataan nopeasti.
Maanpuolustusta se on perusturvan ja perusoikeuksienkin puolustamista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179