https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/ddce92d0-6708-4aa8-b091-c7e2885bcf0a?ref=ampparit:2d73
miten ne mamujen kahvilat ja kebabpaikat vaan porskuttaa?
onko verot maksettu?
lappu luukulle ennen kuin hallitus herää?
11
84
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin kovinkaan monessa edes tiedetään mitään verosta. Lopettavat joka tapauksessa kun startup rahat ja muut tuet loppuvat.
- Anonyymi
Suomalaisilla kahvila ravintola yrittäjillä ei mitään mahdollisuuttA Kun mamu 80 % mamu yrittäjistä ei maksa veroja
- Anonyymi
suomi alkaa valmistamaan aseita ja näyttää antavan niitä jopa sotaa käyvälle maalle , täysin ennen kuulumatonta . Tällaista toimitaa ei olisi aiemmin missään nimessä hyväksyttäisi
- Anonyymi
Myykö Suomi Israelille aseita ?
- Anonyymi
on noi keskustalaiset ihan retupettereita 🤣
- Anonyymi
howdy ho 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Nyt ne kuulemma on autopesuloita perustanut ja miljoonia euroja huijannut
.- Anonyymi
Tiedät että mamuja ? Näin 10 minuuttia sitten uutisen ja vasta epäilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät että mamuja ? Näin 10 minuuttia sitten uutisen ja vasta epäilen.
Kkk
- Anonyymi
Fiksutaksi on hyväksytty toisen kotimaisen lisäksi, kai syrjintäpelosta. Omistaja arabi, ei tulostietoja, ehkä se kuskaa vain mussuja. Voi olla syytä välttää.
- Anonyymi
Islamiin kuuluu ettei vääräuskoisia hyödytetä millään lailla. Rosvoperiaatteella menevät. Kukkahattutädit ei ota uskoakseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305672Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522911Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3271498Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151