Eikä 4oo km range edes putoo talvella,
Viime talvi olikin aika leuto.
Muutama tuttu ja tubettaja kehuu vuoden kokemuksella myrkky pattetilaattikon taivaisiin
Moni kehuu kuinka hyvä talviauto pattrilaatikko on
8
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kumma harhaluulo että kobollitti Lithium myrkky auto on muka saasteetomia
🚇🚈🚝🚝👛🚛🚐🚑🚒🏎️🛵🚇🛺🚌🚈🚈🚝🚜🚛🚐
Paljonko sähköauto saastuttaa?
Tutkimus todisti: Sähköautolla ajavat kuormittavat ilmastoa 8 % enemmän kuin polttomoottorilla kulkevat. Sähköauto tuottaa vähemmän päästöjä kuin polttomoottoriauto, mutta sähköauton omistajista monet ovat tehokkuudesta kiinnostuneita varakkaita kansalaisia, jotka kuluttavat paljonVielä 3 vuotta sitten tieteellisten julkaisujen perusteella akkujen valmistuksen arveltiin aiheuttavan noin 115 hiilidioksidikiloekvivalentin päästön jokaista valmistettua akun kilowattituntia kohti, kun sen nyt arvellaan olevan keskimäärin noin 70 kg CO2-ekv./kWh
Oikea nimi hän on koboltti litium myrkky akku quto
Äänestä SDP- Anonyymi
Tutkimusta löytyy ihan jokaisen mieleen, hölmö poika.
- Anonyymi
Haluan ostaa Teslan, liikennekelpoisen täysin kunnossa olevan ja muutenkin virheettömän, tarjoan siitä 9500€ ,ax 3 v vanhan.
- Anonyymi
Jos kokemus talvesta sähkö autolla rajoittuu viime talveen et ole kokenut aitoo talvee, patteri muekkyoaatikossa kun pakkanen ja lämmityksen tarve biemrangennpuoleen
Elikkä 4oo,tippuu 2oo km - Anonyymi
Se on .......hyvä
- Anonyymi
Jännä juttu kuinka tyypit joilla ei ole mitää kokemusta sähköautoista ja ennakkoluulot ja vastustus estää veren pääsyn hartioita korkeammalla jaksavat inttää ja vastustaa asiaa jolle eivät mitään pysty ja vaikuttaminen on Suolessa kiukuttelua.
Olisiko kuitenkin viisainta tuokin aika miettiä kuinka kehittäisi itseään, että pääsette töihin.- Anonyymi
Niin sun mielestä range ei putoo pakkasella miksi sitten esim lentokentän taksi ajaa kylmällä aja huurisalla teslaa jos akuumeiittää lämmitykseen ja range ei putoo niin ne esimerkki kokoajan lataamaan
- Anonyymi
Siinä sulle tutkimustietoon taksit ajaa kylmänä ja ikkunat huurussa kun on vähänkin pakkasta range putoo puoleen jo pikku pakkasellakin ja lataam ei kokoajan kerkii
Asiantuntija sinä et ole
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772