Asevelibtiwlle suunniteltu 8 kerroksista kerrostaloa. Kattohuoneistoon sunnitteila ravintolatola ja katutasoon liiketiloja. Asuinhuoneistoja noin 40kpl. Mistä ne aikoo tuohon ratiin saada tarpeeksi asujia. Keskusta jo nyt täynnä tyhjiä liiketiloja ja ruokapaikkoja löytyy jo riittävästi.
Pilvenpiirtäjä Kauhajoelle
8
567
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään järkiä
- Anonyymi
Asevelibtiwlle!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tarkoitti varmaan Aseveli blwd eli bulevardi. Onhan täällä jo Beverly Hills, eli Sotkankaari. Korkea kerrostalo on juuri se mitä tämä kaupunki tarvitsee. Kauhajoki on seutukunnan keskuskaupunkina ja vireänä kauppakeskittytämänä juuri pilvenpiirtäjien ja muiden kaupunkimaisten vetonaulojen tarpeessa. Sev verram om oltava komiaa notta voi trossata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitti varmaan Aseveli blwd eli bulevardi. Onhan täällä jo Beverly Hills, eli Sotkankaari. Korkea kerrostalo on juuri se mitä tämä kaupunki tarvitsee. Kauhajoki on seutukunnan keskuskaupunkina ja vireänä kauppakeskittytämänä juuri pilvenpiirtäjien ja muiden kaupunkimaisten vetonaulojen tarpeessa. Sev verram om oltava komiaa notta voi trossata!
Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Korkeat oli neliöhinnat. Tuo talo jos rakentuu nostaa se kaikkien talojen myyntihintoja roimasti ylös kun kiinteistönvälittäjät hinnoittelee noiden neliöhintojen mukaan jatkossa. Mutta hyvä että kaupunkikuva kehittyy.
- Anonyymi
Keharit elävät kuin kuninkaalliset.
- Anonyymi
Nuolla hinnoilla ei mene kaupaksi, jotenka saavat heittää suunnitelmapaperit lähimpään roskiin!
Peiliin katsomisen paikka?
Purkaisivat ensin täältä noita röttelöitä; kunnantalosta voisi alkaa...- Anonyymi
.... Ja siitä entisestä valtion virastotalosta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375126- 823646
- 403062
- 613005
- 102946
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1411733- 181731