Nyt kuoli Suomi-Puola maaottelussa ihminen, sen jälkeen kun häntä elvytettiin.
Mitä olisi tapahtunut jos vanha ihminen olisi samalla alueella kuollut sairauteensa ilman jalkapallo-ottelua.
Ei juuri mitään tapahtuisi, viranomaiset toki hoitaisivat asia.
Nyt suuri määrä ihmisiä valitti, harmitteli, ja ottaa vieläkin osaa, eiköhän järjestetä rahankeräyskin.
Suomessa kuolee päivässä lähelle 200 ihmistä, monen kuolemasta ei ilmoitella mitään.
Esim. minun syliin kuoli maahanmuuttaja nuori, kun suomalainen oli häntä puukottanut, auttajia ei kyllä juuri näkynyt, sitten eräs sanoi soittaneensa hälytysnumeroon. Kun olin mennyt puukotettua katsomaan, soittaja toi kännykkänsä minulle koska oli pyydetty pitämään puhelin auki. Sen jälkeen niin puukottaja kuin puukotetun kaveritkin häipyi paikalta. Kun oli juhlapyhä, ampulanssi ja poliisi, heidän tulonsa kesti. Painoin sydämen kohdalla ollutta haavaa (puukko ei siinä enää ollut) ja toisessa kädessä pidin puhelinta. Kun tulin paikalle, puukotettu vielä eli, vajaa kymmenisen minuuttia ennen ampulanssia hengitys loppui, silmät meni kiinni jo aiemmin.
Olisi hyvä jos kuolemaankin suhtauduttaisiin hieman tasapuolosemmin ja ennen kaikkea luonnollisena tapahtumana, miten urheilutapahtumassa kuollut saa suuren haloon, vaikka suuren osan kuolemantapauksista ei juuri edes puhuta.
Omaisten on luonnolista surra perheensä jäseniä, minä en ainakaa halua ulkopuolisten päivittelevän luonnollista asiaa.
Onko kuolema tasa-arvoinen
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
ketään ei oikeen kiinnosta maahanmuuttanuorten kuolemat
- Anonyymi
Ei kenenkään pitäisi kuolla ainakaan väkivallan seurauksena. Sairaudet on sitten asia erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenenkään pitäisi kuolla ainakaan väkivallan seurauksena. Sairaudet on sitten asia erikseen.
väkivalta ja siihen kuoleminen, sota, on olennainen osa ihmisen elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
väkivalta ja siihen kuoleminen, sota, on olennainen osa ihmisen elämää
Niin, valitettavasti on. Mutta niin ei pitäisi olla.
- Anonyymi
Kuolema on sikäli tasapuolinen, että se kohtaa aikanaan jokaisen.
Kokonaan eri asia on, millaista kohinaa kunkin kuolleen ympärillä syntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17410712- 785435
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495002Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234182Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363843Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383668- 483343
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443239- 683095