Trollit yrittää kovasti asiaa muuksi vääntää.
Kone on täysin vasta elinkaarensa alussa ja kone tulee olemaan käytössä kymmeniä vuosia.
Jos jotakin paranneltavaa on niin parannukset on varmasti tehty ennen kuin Suomi ottaa ne käyttöön.
Kaikkia lentokoneita voidaan kehittää niiden koko elinkaaren ajan.
Ehkä se pelottaa näitä itämaan tietäjiä että Suomella on käytössä aivan uuden sukupolven hävittäjä josta itämaissa voidaan vain haaveilla.
No ei se F-35 ole mikään katastrofi
20
203
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, ykköskone maailmassa tällä hetkellä.
- Anonyymi
F-35 on ylivertainen, Venäjän rakkineilla ei ole asiaa ilmaan jos F-35 on 300km tienoilla.
- Anonyymi
Maailman paras kone.
- Anonyymi
Maailman paras idioottien tekele. Ja maailman tyhmin pilotti 300 km:n etäisyydellä iskukohteestaan.
- Anonyymi
Mig-35 on niin p*ska kone ettei edes Venäjän ilmavoimat ostaisi sitä. Mutta niiden on pakko koska Sukhoin valmistus on liian hidasta. Jollain pitää siviilejä teurastaa Putinin iloksi.
- Anonyymi
Nin niin ja Lada oli taas vertailukohde? Onx se huono?
- Anonyymi
F-35 on katastrooffi vain näillen " "itämaan tietäjille"".
- Anonyymi
Venakkotrollit änkyttää vapisevin käsin, nääs heille mainittu kone todella on katastrofi.
- Anonyymi
Tuohan on vain hyvä asia kun putintiltu uskoo F35 olevan huono.
Aliarvioimalla vihollisen ottaa pahiten turpaansa. - Anonyymi
Juu 30-vuoden kuluttua se voi jo olla ihan kelpo kone kun lastentaudit on ensin korjattu...
- Anonyymi
Kummallista että harjoituksissa se hakkaa muut mennen tullen.
Vaikea sitä on pudottaa kun se ampuu ensin ohjuksensa ja itse ei saa lukittua sitä.
Mutta venäläiset koneethan ovat maailman ylivoimaisesti parhaita joten ne tiputtavat F-35 ja F22 raptorit mennen tullen.
Jos oikein muistan niin MV-lehden ilmavaivat oli testannut koneet ja saanut samat tulokset. - Anonyymi
Ukraina se pesi ryssän koneet jo maan pinnalla että se siitä sitten.
Vaikea lentää kun siivet ja motti on levällään kuin Putinin peba. - Anonyymi
BREAKING NEWS: Iran pudottanut peräti kaksi F35:sta!!
"The Day Stealth Died: Iran Becomes First Country to Destroy F-35 Jets in Active Combat"
https://deftechtimes.com/iran-becomes-first-nation-to-destroy-israeli/#google_vignette
Se siitä sitten :( Salaisuudet on nyt Iranin ja sitä myötä myös Venäjän, Kiinan ja Pohjois-Korean hallussa. Israel sitten meni ja ruunasi Suomen ilmavoimien tulevan kyvyn yhdessä päivässä. - Anonyymi
USA onkin vähentämässä F-35 konehankintoja jo ensi vuonna. Tämä kertoo paljon tästä romuläjästä.
- Anonyymi
Jep. Eipä ihme että myivät väkisin konetta joka puolelle: kustannukset piti saada katettua kun päättivät olla itse tilaamatta sitä.
- Anonyymi
Joopa joo, 2443 konetta tulossa USA:han
Mites PUKFAKilla menee? - Anonyymi
Jep, on ammuttu alas. Ei kuvaa romusta, ei mitään, vain puhetta.
Puhuttaisiinko siitä mitä tuhoa f35 on aiheuttanut ja paljonko ohjuksia ja drooneja on tuhottu 😁
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909